Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:blev den virkelig ikke straffet? :shock: linjevogteren står jo lige ved siden af!
Nope. Dommeren vinkede dem bare videre og linjedommeren reagerede kun på at bolden var ude. En komité har sågar set på sagen og valgt ikke at straffe Bosingwa! :P

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:blev den virkelig ikke straffet? :shock: linjevogteren står jo lige ved siden af!
Nope. Dommeren vinkede dem bare videre og linjedommeren reagerede kun på at bolden var ude. En komité har sågar set på sagen og valgt ikke at straffe Bosingwa! :P
Det er pga. FIFA's elendige anti-videoregler. Eftersom linjevogteren så episoden må fodboldforbundet ikke efterfølgende straffe. Det er i hvert fald Graham Polls forklaring og han plejer at have styr på sådan noget. Ret grotesk.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Daluigi »

Flax_Generous skrev:
Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:blev den virkelig ikke straffet? :shock: linjevogteren står jo lige ved siden af!
Nope. Dommeren vinkede dem bare videre og linjedommeren reagerede kun på at bolden var ude. En komité har sågar set på sagen og valgt ikke at straffe Bosingwa! :P
Det er pga. FIFA's elendige anti-videoregler. Eftersom linjevogteren så episoden må fodboldforbundet ikke efterfølgende straffe. Det er i hvert fald Graham Polls forklaring og han plejer at have styr på sådan noget. Ret grotesk.
det er jo vanvittigt!
Forumlegende

Toure

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Toure »

Det er jo fuldstændigt indiskutabelt at linjedommeren skulle have sagt hvad der skete der. Det er jo hen i vejret at Bosingwa får lov til at gøre dette, og jeg forstår virkelig ikke linjedommeren i den situation. Hvorfor sagde han ikke noget til dommeren? :shock:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Daluigi »

satme ærgeligt det kort ikke bliver anulleret :? de fede madridsvin der sidder i det udvalg!
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

??
#jesuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 848
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Diabolito »

Har man lavet noget dumt på en bane, må man tage konsekvenserne. Jeg synes det er noget fis, man kan få sine kort henstillet eller annulleret, så længe forseelsen berettigede denne, uanset hvilket hold man spiller på !
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Men det gule kort var ikke berettiget... Tydeligvis ikke et dive af Alves, så dermed forkert dømt gult kort.

Og ellers ja, selvfølgelig.. Det giver jo lidt sig selv.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 848
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Diabolito »

Jeg har ikke set kampen, syntes bare der var givet udtryk for det var berettiget, men jeg må have fået det forkerte indtryk.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Racing spillere går ned i glidende og rammer både Alves og bolden.. Alves kommer ud af balance og falder.. Intet dive i det, men det synes dommeren åbenbart..
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

Er jeg den eneste som synes, at det er lidt mærkeligt, at Barca-ledelsen ikke bare lader Alves få sin karantæne? Ja, det var et forkert gult kort (han skulle dog have haft et gult eller rødt for sin voldsomme tackling tidligere diskuteret), men er det så slemt, at han skal sidde over mod Sporting Gijon, der i mine øjne har et af ligaens dårligste forsvar? Nu får han bare et gult i en senere kamp og så skal han måske sidde over i en svær kamp. Well...

Rivaldo10

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Rivaldo10 »

Du er skam ikke den eneste der undres, men på den anden side, så mangler vi Pique, Marquez og muligvis en Puyol.

Messi

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Messi »

Flax_Generous skrev:Er jeg den eneste som synes, at det er lidt mærkeligt, at Barca-ledelsen ikke bare lader Alves få sin karantæne? Ja, det var et forkert gult kort (han skulle dog have haft et gult eller rødt for sin voldsomme tackling tidligere diskuteret), men er det så slemt, at han skal sidde over mod Sporting Gijon, der i mine øjne har et af ligaens dårligste forsvar? Nu får han bare et gult i en senere kamp og så skal han måske sidde over i en svær kamp. Well...
Bare fordi dommeren laver en fejl der hvor Alves nok skulle have haft gult (måske rødt) for den hårde tackling, giver det da ikke dommeren ret til at lave en fejl mere og give ham den senere hvor der ikke var noget. Men når det er sagt, er det jo ikke jordens undergang. Vi har jo Sanchez !!!

eldurum

Re: 20 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af eldurum »

Messi skrev:
Flax_Generous skrev:Er jeg den eneste som synes, at det er lidt mærkeligt, at Barca-ledelsen ikke bare lader Alves få sin karantæne? Ja, det var et forkert gult kort (han skulle dog have haft et gult eller rødt for sin voldsomme tackling tidligere diskuteret), men er det så slemt, at han skal sidde over mod Sporting Gijon, der i mine øjne har et af ligaens dårligste forsvar? Nu får han bare et gult i en senere kamp og så skal han måske sidde over i en svær kamp. Well...
Bare fordi dommeren laver en fejl der hvor Alves nok skulle have haft gult (måske rødt) for den hårde tackling, giver det da ikke dommeren ret til at lave en fejl mere og give ham den senere hvor der ikke var noget. Men når det er sagt, er det jo ikke jordens undergang. Vi har jo Sanchez !!!
og det er næsten også jordens undergang, hvis han spiller den plads...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster