Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Elbarca »

Tror ikke serbisk J er det samme som J på dansk. Tror det udtales som J i Jamaica.

Rocco

Indlæg af Rocco »

Den rigtige måde at sige det på er BÅSJAN.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Indlæg af emo »

Elbarca skrev:Tror ikke serbisk J er det samme som J på dansk. Tror det udtales som J i Jamaica.
Serbisk J er mere som dansk J i "Jan" end det er i Jamaica. Jamaica udtales på dansk (Schamaica).

Jeg ved hvad jeg snakker om. Bojan udtales Båjan, hvor a er et dybt a ligesom i det første a i "Amager".

Rocco

Indlæg af Rocco »

En af mine rigtig gode venner er Bosnier, og han udtaler det BÅSJAN.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Indlæg af emo »

Rocco skrev:En af mine rigtig gode venner er Bosnier, og han udtaler det BÅSJAN.
Jeg er selv fra Bosnien og Hercegovina, så ved ikke hvorfor han udtaler det sådan, men det er ikke rigtigt.

Rocco

Indlæg af Rocco »

emo skrev:
Rocco skrev:En af mine rigtig gode venner er Bosnier, og han udtaler det BÅSJAN.
Jeg er selv fra Bosnien og Hercegovina, så ved ikke hvorfor han udtaler det sådan, men det er ikke rigtigt.
My bad, har lige snakket med ham, og han siger at den rigtige måde er som du udtaler det. Han troede at hans fornavn var spansk, så derfor har han udtalt det BÅSJAN. Sorry!!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Indlæg af emo »

Forza-Barca skrev:Hvordan kan man kalde ham BÅSJAN??? Jeg mener.. Å??
Jeg har ALTID kaldt ham B-O-J-A-N.. Altså B-O-J-A-N K-R-I-K-I-C
I øvrigt cool at han er spansk-serber.. Jeg ville fandeme gerne selv være det.. :lol: 8) :o
Krkic :D.

Måske ikke så slemt at være halv spanier... men den anden nationalitet hopper jeg sq over, så er jeg mere stolt af min.

Det med Å er sådan som danskerne vil udtale det serbo-kroatiske O som er i Bojans navn. Staves BOJAN men den mest korekte udtalelse på dansk opnår man ved at lave O om til Å.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Indlæg af Hævneren »

Nu vi er ved det hvordan udtaler man så efternavnet?

Jeg siger Kirkitsj

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Indlæg af emo »

Hævneren skrev:Nu vi er ved det hvordan udtaler man så efternavnet?

Jeg siger Kirkitsj
Tror du har fat i noget af det rigtige. Det tætteste på ć man kommer på dansk må være som det du skriver "tsj", så ville blive Krkitsj, hvor er "r" et rulle r som svenskerne bruger.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Fordi Pep ikke har brugt ham, og fordi Pep tydeligvis ikke synes han er go' nok til at spille.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Indlæg af Bager »

Han er jo stadig meget ung og ikke udviklet endnu. Han er god nu, men han vil blive bedre de næste år, ingen tvivl om det. Fysik og erfaring er to ting han mangler. Han har et meget stort potentiale, men han har nogle mangler i øjeblikket der gør at han ikke er fast mand.
Visca el Barca

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re:

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Bager skrev:Han er jo stadig meget ung og ikke udviklet endnu. Han er god nu, men han vil blive bedre de næste år, ingen tvivl om det. Fysik og erfaring er to ting han mangler. Han har et meget stort potentiale, men han har nogle mangler i øjeblikket der gør at han ikke er fast mand.
Kræver stadig spilletid for at han skal udvikle sig jo , kommer ikke bare på træningsbanen kun. Er dog enig med zqa at han ganske simpelt ikke kan komme på holdet i år som han kunne sidste år.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hævneren »

Lej ham ud, han fortjener noget spilletid. En klub som Barcelona har ikke en 1.hold plads til ham som det er nu.

Han har brug for at være stjernen der garner hele tiden lidt igen, ligesom han har været vant til hele sin barndom.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Brombi »

MarkoP skrev:
emo skrev:
Forza-Barca skrev:Hvordan kan man kalde ham BÅSJAN??? Jeg mener.. Å??
Jeg har ALTID kaldt ham B-O-J-A-N.. Altså B-O-J-A-N K-R-I-K-I-C
I øvrigt cool at han er spansk-serber.. Jeg ville fandeme gerne selv være det.. :lol: 8) :o


Krkic :D.

Måske ikke så slemt at være halv spanier... men den anden nationalitet hopper jeg sq over, så er jeg mere stolt af min.

Det med Å er sådan som danskerne vil udtale det serbo-kroatiske O som er i Bojans navn. Staves BOJAN men den mest korekte udtalelse på dansk opnår man ved at lave O om til Å.
Pas nu på hvad du skriver Emo. Der er ingen som kitisere Danmarks nationalitet???
Hva snakker du om?

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

MarkoP skrev:
emo skrev:
Forza-Barca skrev:Hvordan kan man kalde ham BÅSJAN??? Jeg mener.. Å??
Jeg har ALTID kaldt ham B-O-J-A-N.. Altså B-O-J-A-N K-R-I-K-I-C
I øvrigt cool at han er spansk-serber.. Jeg ville fandeme gerne selv være det.. :lol: 8) :o


Krkic :D.

Måske ikke så slemt at være halv spanier... men den anden nationalitet hopper jeg sq over, så er jeg mere stolt af min.

Det med Å er sådan som danskerne vil udtale det serbo-kroatiske O som er i Bojans navn. Staves BOJAN men den mest korekte udtalelse på dansk opnår man ved at lave O om til Å.
Pas nu på hvad du skriver Emo. Der er ingen som kitisere Danmarks nationalitet???
Woot?! Nej er der ikke, men kan ikke se hvad det har med sagen at gøre.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 75 gæster