Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Raman93 »

Ville være smart at sende Bojan til Valencia. Jeg er sikker på, at han vil udvikle sig meget.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hævneren »

Især hvis Eto'o bliver og Villa kommer ind vil der ikke været meget spilletid tilovers til ham. Men altså der er heller ingen garanti for at han får spilletid i Valencia.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Raman93 »

Hævneren skrev:Især hvis Eto'o bliver og Villa kommer ind vil der ikke været meget spilletid tilovers til ham. Men altså der er heller ingen garanti for at han får spilletid i Valencia.
Der er ihvertfald større chance for, at han får mere spilletid dér end her. Det er jeg næsten sikker på.

ladislau
Indlæg: 1266
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Det forstår jeg ikke du er "næsten sikker på". Det er umuligt at spå om de to holds brutto-trupper til sæson-start. Men set udfra Valencias trup, selv uden Villa, så har de også deres eget angrebstalent Michel, som måske er foran Bojan goodwill-wise. Plus en del kantspillere, så kan ikke se, at han er garanteret mere spilletid i Valencia.

Håber bestemt ikke Bojan skal nogen steder, men at han får lidt mere tid end i år. Især når der opstår skader, vil det klæde Guardiola, at benytte Bojan, istedet for udelukkende at skambruge Iniesta her der og alle vegne. Men mon ikke han har lært den lektie.
Hvorom alting er, så skal Bojan blive og nok få hans chancer.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

Bojan kan ses for Spaniens u21 hold i aften, 20:45 vs England. Desværre som den eneste Barcelona spiller.
Den bliver så vidt jeg ved ikke vist på tv, men kan selvfølgelig streames (http://www.fcbarcelona.dk/forum/viewtop ... t=0#p43050).
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

Skidt, skidt, skidt kamp for Bojan.. Han prøvede at drible ALT for meget, og så hjalp det selvfølgelig heller ikke, at han ikke havde en angriber ved siden af ham.. dårlig kamp dog.
#jesuisSheep

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hævneren »

Til hans forsvar var resten af holdet også mega ringe. De lavede allesammen fejlafleveringer og dumme driblinger. Bojan havde dog et udemærket skud

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Tolquhon »

Nogen der ved hvorfor Bojan ikke var med i kampen mod Finland? Blev han sparet til en ligegyldig kamp eller straffet fordi han havde spillet som en pose nødder indtil da?

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Flax_Generous »

Tolquhon skrev:Nogen der ved hvorfor Bojan ikke var med i kampen mod Finland? Blev han sparet til en ligegyldig kamp eller straffet fordi han havde spillet som en pose nødder indtil da?
Han var sat af holdet, fordi han har spillet rimelig elendigt. Spanien gik desuden ikke videre på trods af sejren over Finland. De - og Bojan i særdeleshed - har klart været turneringens skuffelse.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

Hvem spillede i stedet for?

Han har ikke været god. Men han har trods alt heller ikke fået meget hjælp. Det er som om Spaniens taktik var, at spille bolden til Bojan, og så skulle Bojan klare resten.

Skidt turnering af Spanien dog.
#jesuisSheep

ladislau
Indlæg: 1266
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Har læst han var små-skadet, og de ikke ville tage chancer.

F.C. Barcelona

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af F.C. Barcelona »

"Flere klubber har vist interesse for det unge talent og det kunne betyde mere spilletid og en bedre løn, men Bojan ønsker at blive hvor han er. "Følelserne kommer før pengene. Barca har givet mig alt og jeg føler mig hjemme her" fastslog han."

Dette varmer et gammelt Barca-hjerte, elsker spillere med slik innstilling! Håper virkelig han blir satset mer på til neste sesong.

ladislau
Indlæg: 1266
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Fuldstændig enig, samtidig håber jeg også, at han væbner sig med tålmodighed, for selv med mere spilletid, så kan hans endelige gennembrud godt ligge et stykke ud i fremtiden. Det ser dog umiddelbart ud til, at han helt er på det rene med det, og det mere er omgivelserne der ser problemer.

Godfather

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Godfather »

Ifølge min optik bør han hverken lejes ud eller sælges. Knægten er stadig ung, og i en udviklingsperiode. Endvidere han fået hele sin fodboldopvækst i klubben hvilket gør ham til en utrolig vellidt Culé blandt fans, spillere og ledelsen.

Piqué_3

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Piqué_3 »

Jeg er enig i, at Bojan skal blive i klubben. Bojans holdning og attitude er bestemt Barca værdig, idet han bl.a. for mig fremstår som en meget ydmyg spiller, hvilket også afspejles i hans udtalelser om hans status i Barca. Hvis Bojan kan væbne sig med en god portion tålmodighed, hvilket jeg har stor tiltro til, at han kan, er jeg overbevist om, at han har potentialet til at blive en yderst vigtig brik for Barcas fremtidige succes. Dette potentiale synes jeg da også han viste i sidste sæson i de få kampe han fik, men grundet Eto'os store succes og fremragende form var det ikke muligt for Bojan at tilkæmpe sig en mere betydningsfuld rolle i truppen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster