Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

Billede

Ikke den bedste kamp, da han simpelthen var overmatchet.. Men, han fik scoret to mål, hvilket må siges at være godkendt. Det var helt synd at han jublede helt alene ved første mål, da de først løb til Messi.
#jesuisSheep

Toure

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Toure »

Det bliver meget spændende at se, om Guardiola udvælger ham noget mere til kampene fra nu af. Selvom han ikke var banens bedste mod Almería i søndags, synes jeg at han imponerede mig med de to vigtige mål han scorede. Jeg ser også Bojan som en vigtig spiller i fremtiden, og spillere som Bojan, Gai Assulin, Alberto Botía, Sergi Busquets, Jeffrén osv. kommer til at præge fremtidens Barca, hvis de lever op til deres store talent.

Men det bliver helt sikkert spændende at følge Bojan Krkić...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Guardiola »

zqa skrev: Det var helt synd at han jublede helt alene ved første mål, da de først løb til Messi.
Ja, det undrede jeg mig også over. Det så lidt absurd ud.. alt taget i betragtning, så ved man at Bojan har været i lidt modgang. Holdkammeraterne burde være der med det samme, når han endelig fik bolden over stregen. Bojan virker i øvrigt som en sympatisk fyr, hvilket for mig også er en meget vigtig kvalitet hos en barca-spiller.

ladislau
Indlæg: 1266
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Skriver i forlængelse af Elbarcas indlæg i Ribery tråden.
Mener også helt klart Bojan skal blive. Der er stadig et par sæsoner til, vi kan forvente det endelige gennembrud fra hans side. Tror det bedste for hans udvikling, er at træne og konkurere med de bedste. At han så godt kunne få lidt mere spilletid af Pep, er så noget andet. Hvis Pep ikke mener han fylder nok centralt, så giv ham da lidt mere tid på fløjpladserne. Han har efter min bedste overbevisning også været bedst ude på fløj pladserne. Måske kan han endda med tiden fill in for Iniesta, på den offensive midt? Men synes det er mærkeligt at Guardiola sætter Hleb ind, når Hleb har givet udtryk for han vil væk, og ikke spillet særlig godt, så sats da på knægten istedet.

Toure

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Toure »

Er det så meningen at han skal bruge éndnu en sæson på bænken? Eller hvad?

ladislau
Indlæg: 1266
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Ja, helt bestemt. Som jeg har skrevet før, så er der nogen der skal sidde på den bænk, og hvis det ikke er vores talenter, der venter på at få deres chancer, så ved jeg sgu ikke, hvem der skal sidde der. Iniesta tilbrage mange år derude, som indskiftningsspiller, det gik da ok ikke?
Igen så kunne han godt få flere minutter for min skyld, men det må vi jo se ad til næste år.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af JonasV »

Mon ikke han får væsentlig mere spilletid i sæsonens sidste kampe, nu hvor mesterskabet er tæt på lukket? Jeg kunne godt ønske mig et par rigtig vellykkede kampe for ham - med dertilhørende mål. Hvor mange mål har han egentlig scoret i år?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

Det tror jeg bestemt også han gør. Burde han i hvert fald.. Så vidt jeg lige husker, så har han 11..
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15043
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Lopezzz »

Kan det passe at Bojan er lånt ud til Blackburn??
Har hørt det fra en ven som har hørt det fra en anden ven o.s.v.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Kan det passe at Bojan er lånt ud til Blackburn??
Har hørt det fra en ven som har hørt det fra en anden ven o.s.v.
Er du fuld? :D
Bojan spillede så sent som i onsdags. Vi har kun en spiller udlejet i denne sæson: Henrique/Adriano som er lejet ud til Bayer Leverkusen! :)
Bojan er i Barcelona, og tror ikke han flytter sig ud af stedet lige umiddelbart! ;)

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Diabolito »

Og hvor skulle din vens vens ven vide det fra ? Insideroplysninger ?

Bojans agent har selv været ude og udtale at Bojan ikke vil udlejes til England
El Señor de las Tartas

Mes Que Un Club

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Hvor synes i at Bojan spiller bedst på banen?

Jeg synes selv at han er rigtig god ude på fløjene i angrebet.. Synes han er god til mand mod mand situationer, hvor han for det meste dribler uden om manden og lægger et indlæg.. indlæggene kan dog godt forbedres, men det skal nok komme..

Grunden til at jeg skriver dette er at jeg ikke synes han er så god når han spiller på Eto'os plads.. Jeg synes han er meget bedre ude i siderne, og virker også mere sikker.. Han viser også at han er god til at drible.

Men hvad synes i?

Toure

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Toure »

24 Timer skrev: "Barcelona-angriberen Bojan Krkic kan ifølge engelske The Sun være på vej til Blackburn på en lejeaftale.
Om det er rigtigt eller ej, vil jeg helst ikke udtale mig om, men rygtet er altså sandt, og din ven har altså en kilde (dog ikke den mest pålidelige :wink: ).

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Blaugrana92 »

Toure skrev:
24 Timer skrev: "Barcelona-angriberen Bojan Krkic kan ifølge engelske The Sun være på vej til Blackburn på en lejeaftale.
Om det er rigtigt eller ej, vil jeg helst ikke udtale mig om, men rygtet er altså sandt, og din ven har altså en kilde (dog ikke den mest pålidelige :wink: ).
Tjah. 24 Timer og The Sun. Mon ikke også de sender Messi til Madrid? ;)
Tror sgu ikke vi lejer Bojan ud nu. Det ville være helt hen i vejret. Nu har han været tilknyttet 1. holdet i 2 sæsoner og har vist gode takter de sidste kampe han har fået spilletid, så det ville jo næsten være at slukke for blusset at leje ham ud. 2 vellykkede sæsoner med førsteholdet skulle gerne føre til en tredje! ;)

ladislau
Indlæg: 1266
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: 11 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Synes også helt klart Bojans fremtid er på kanterne, han bliver også bedre og bedre i pasningsspillet. Der er simpelthen for lidt fysik , til at være alene helt på toppen. Tror på sig også, at Pep burde prøve ham på den offensive midt a la Iniesta.

Håber og tror ikke han skal til Blackburn, the sun som kilde er også nogenlunde lige så pålideligt, som den stiveste stodder på den lokale. Synes han skal blive og lære af de bedste, han har det der skal til, og hans tid skal nok komme. Både hans agent og han selv bliver ved med at give udtryk, for at han vil blive. Hvis han ryger til Blackburn, ser jeg det som et major fuck up fra Barcas side.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 60 gæster