Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Paco gjorde det meget fint synes jeg os. Reddede os et par gange fra bænken med afgørende mål

Så I modsætning til Paco hvad er så Munir spidskompetencer? Jeg kan vitterligt ikke på øje på nogen.

Lidt tung på de første par meter, dårlig i små rum, kluntet teknik, og forkælede afslutninger?

I det mindste har Paco målnæse hvad han også beviste i Valencia. Det er lige præcis derfor jeg hellere så ham blive for en angriber med målnæse på bænken kan man altid bruge. Og han er mere ren 9er end Munir og dermed eneste konkurrent/backup til Suarez

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ingen af dem vil få ret meget spilletid. Og de få minutter de vil få ser jeg hellere gå til rafinha og Denis. Måske kan ruiz få lidt tid også.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

https://uk.sports.yahoo.com/news/exclus ... 1533055190

Er han ikke ret tæt på Mourinho? Jeg mener han er kendt for at være lidt af en håndlanger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Rafinha og Roberto har været virkeligt gode på midten her i opstarten. Roberto fortjener en chance på midten, og hvis der er ingen, der er villige til at betale 40m for Rafinha, skal han blive. Med de to bliver jeg virkelig i tvivl om vi bør hente endnu en mand til midten, som rygterne går på, omend jeg er fan af De Jong.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ser ingen grund til at købe til midten. Thiago ville være god osv men han har problemer med skader og i sidste ende vil jeg hellere satse på Arthur, alena og rafinha.

De penge vi ville bruge på Thiago skal vi bruge i næste sæson på en angriber.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2598 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Selv om vi skulle beholde Rafinha og Roberto bliver flyttet op på midten, så synes jeg stadig vi skal købe De Jong. Hvis ikke i dette vindue så hvert fald i næste, også selvfølgelig også De Ligt.

Men hvis vi kommer til at spille 4-2-3-1 eller 4-4-2 som det nok kommer til at blive hele sæsonen, da vi stadig har Suarez. Så kan jeg ikke rigtigt se Rafinha eller Alena i den opstilling, da de to CM's i de to opstillinger kommer til at løbe ekstremt meget defensivt, og skal have meget disciplin. Messi kommer ikke til at hjælpe med det defensive, og heller ikke Suarez så meget.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Hvis vi kan hente De Ligt og De Jong de næste par uger, har vi simpelthen haft et fantastisk sommervindue. Så har vi hentet Piques og Busquets aflastningsspillere, og med Arthur, Malcom, Dembele og Coutinho, Sergi Roberto, Umtiti, MAtS mere eller mindre næste generation af bærende spilelre klar til at tage over fra Messi, Iniesta, Suarez, Bussen, Pique og Alba.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har ikke så travlt med de to... De kan godt blive en sæson mere i Ajax uden at det vil betyde noget for os. Det vil endda måske være bedre for dem da de vil spille fast.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Tilgengæld er de sandsynligvis langt dyre. Køb og lad dem blive i Ajax. Win win.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det vil klart være den bedste løsning!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Vi har ikke så travlt med de to... De kan godt blive en sæson mere i Ajax uden at det vil betyde noget for os. Det vil endda måske være bedre for dem da de vil spille fast.
Som Zqa foreslår, kan vi købe dem og leje dem tilbage, så vi med garanti er sikker på, at de får spilletid week in, week out, medmindre der er en bedre plan med dem i Barca.

De Jong kan jeg godt acceptere, vi lader glippe, hvis vi kan finde noget bedre. Der er mange talenter som ham, synes jeg.

Men De Ligt? Han er the real deal. Ham SKAL vi simpelthen have.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9317
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 946 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/stem- ... kning.html

Er vi ikke enige om at Paul P ikke behøver indfinde sig foran Barca logoet? Eller er det bare mig..?

Noget overrasket over de procenter! Ikke så langt fra 50/50.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Fatter ikke United.. Mina ville blive cb nummer seks eller syv, hvis ikke de sælger nogle af de andre.. Ud af alle pladser i truppen, så henter de endnu en CB? hvad med en ordentlig back? Deres backer er jo elendige. Jeg klager dog ikke, 30-40 mio for Mina ville være lækkert. Og Martial ligner mere og mere en færdig mand i United, hvem mon henter ham.

Og Higuain er i Milan lige nu, for at offentliggøre hans transfer til AC Milan. De henter angiveligt også Caldara til forsvaret, og Bonucci tager tilbage til Juventus.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Bayern Munich would sell Thiago Alcanatara for around 50M and the player would like to return but Pep Segura is not in favor of signing players who decided to leave Barça #fcblive [lesportiu]
Segura må gerne falde om meget snart.

Manden er en hykler. Han vil gerne have Rabiot selv skal lægge presset på PSGs ledelse, så de kan få ham, men i samme ombæring accepterer han ikke, at Thiago vil tilbage.

Skyd dig selv, din inkompetente nar.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster