Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20866
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1141 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
man maj 06, 2024 11:08 pm
🚨 Xavi will be open to selling de Jong if it means the arrival of Bernardo Silva. [Diario Sport]
En ægte DM først frem for alt.

nosslo15
Indlæg: 1067
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 159 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jeg har ikke noget imod, at Araujo bliver solgt, hvis prisen er rigtig. Dvs. +75. Han er for hazarderet efter min smag, både i sin positionering og ofte også i sine indgreb. Hans boldomgang er heller ikke det bedste. Ja han har mange redningsaktioner, men jeg ville hellere have en fyr, der forstår at positionere sig bedre, så der ikke er brug for så mange redninger. Så så jeg også gerne de Jong ud til et beløb på + 75. Og Lewa? Ja han skal bare ud, så vi kan spare hans løn og give en anden chancen på positionen - enten Roque eller Torres - eller en eller anden. Jeg vil gerne beholde Kounde, Raphinha og AC. Med Raphinha synes jeg at det er vigtigt at have en winger, som er så god defensivt, som han er, som en mulighed. Hvis man sælger de Jong, så skal man bare forstærke sig med mere end en defensiv midt på midten, da både Gavi og Pedris indflydelse på holdet til den kommende sæson er af tvivlsom kvalitet.

Jeg ser gerne tilkomsten af Zubimendi og hvis ikke vi kan få ham, så en eller anden billig løsning med et potentiale - og så AC. Og muligvis Cubarsi. som muligheder på DM. Jeg håber også på en god og hurtig venstre kant , der kan holde fast i bolden. Og evt. en venstreback, som kan konkurrere med Balde. De 2 joaos skal vi kun beholde hvis vi kan forlænge lejeaftalerne.

Og så må Messi meget gerne indfinde sig på matriklen og få styr på det angreb. Venligst bede om. Tak! 😌

Kvoller
Indlæg: 5228
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »



Føj, hvor er det en klam opførsel.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Norbit skrev:
man maj 06, 2024 12:03 pm
Lad os lege en leg - den hedder FM Barcelona Edition :grin:

Spillets start:
Foruden nogen salg, har du 10 mio. euro at gøre godt med til sommer. Hvordan vil du som klubben øverste ledelse agere og handle?
Elsker sådanne udfordringer her - jeg ville kigge strategisk på transfermarkedet, og handle super klogt ind - som den store institution vi er. Vi kan virkelig presse mange klubber - da spillerne vil presse på.
Jeg synes helt klart, at der skal renses ud i spillere, som kan indbringe store summer. Frenkie som førsteprioritet. For højt lønnet og for periodisk præsterende. Araujo vel egentligt også, selvom han er en skøn historie. Men når det strammer til - har han ikke den mentale styrke. Lewandowski, alder og løn hænger ikke sammen. Output har vi set mod slutningen af sæsonen - men han er også yderst dominerende på lønhierakiet.

Alene i 2025 - kommer der en lukrativ liste frem med udløb af kontrakter, som stiller klubberne ekstremt dårligt ift. forhandling:

Trend Arnold.
Alphonso Davies (lugter af Real Madrid)
Leroy Sané
Kimmich
Jonathan David - meget spændende hurtig canadisk Lille angriber.
Mikel Merino fra Sociedad.
Chiesa
Thuram fra Nice - 23 år og en enkelt fransk landskamp indtil videre. (rygtet til engelsk bold)
Geertruida - også 23 år, offensiv højre back fra Feyenoord. Inde omkring det hollandske også.
Dumfries - offensiv HWB fra Inter. Fast mand på det hollandske. 28 år dog.
Youssouf Fofana - 25 år fra Monaco. Midtbane slider med 19 landskampe.
Cherki - lovende 20 årig wing fra Lyon - rigtig flamboyant type.
Unai Simon - fast keeper på det spanske.
Pavlidis - mange årig målscorer fra Eresdivisie. Spændende rotationsspiller.

And then - do the math.

Mange af de her kan snildt erhverves til en konkurrencedygtig pris. Hvor vi tilmed kan komme ud på plus på transferbogen.
Raphinha ud - måske en Cherki til fremtiden og Sané ind?
Det sådanne regnestykker man skal gøre sig.

Mange er også i en ideel fodboldalder - eller har masser af erfaring med sig.

Sådan noget havde jeg arbejdet strategisk ind i - hvis jeg var Deco.

Og ellers er jeg enig i især Neco Williams og eller er en Bennacer også spændende i Milan som pivot.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Puyols_garn
Indlæg: 60
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 15 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Hvilken plads tror i Xavi har tiltænkt Bernardo Silva i stærkeste opstilling? Tænker selv han ville være bedst som højre interior, eller på højrekanten, men det er ikke positioner hvor vi som sådan mangler hverken bredde eller kvalitet i stærkeste startopstilling.

Jeg elsker spilleren, men jeg kan ikke helt se hvordan det giver mening at prioritere hans ankomst over nogle af de hårdere ramte positioner. En anden position end de ovennævnte? Eller tror i Xavi har planer om at implementere et helt nyt system?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Darwin Núñez is Barça's number one option to replace Lewandowski. [TV3]

Filten
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 206 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
ons maj 08, 2024 6:53 am
Darwin Núñez is Barça's number one option to replace Lewandowski. [TV3]
Det må være en joke
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5519
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Filten skrev:
ons maj 08, 2024 7:40 am
Dytrax skrev:
ons maj 08, 2024 6:53 am
Darwin Núñez is Barça's number one option to replace Lewandowski. [TV3]
Det må være en joke
Enig, det vil da være en gigantisk katastrofe at hente ham..

Luis Diaz, derimod, hvis vi skulle shoppe i Liverpool.. ham kunne jeg godt bruge som venstre kant i stedet for ..Ferran, Felix, et al.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

nosslo15
Indlæg: 1067
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 159 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jeg husker at den nu forsvundne Easybuddhist argumenterede kraftigt for Dortmunds Adeyemi, som venstrekant. Var Adeyemi med i går og hvordan var han?

PuyolErGud
Indlæg: 10779
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

nosslo15 skrev:
ons maj 08, 2024 11:43 am
Jeg husker at den nu forsvundne Easybuddhist argumenterede kraftigt for Dortmunds Adeyemi, som venstrekant. Var Adeyemi med i går og hvordan var han?
Ja, han startede inde og blev skiftet ud efter 55 hvor Reus kom ind. Kampen bag mest præg af at Dortmund forsvarede en del, go de gjorde han, som i første kamp, rigtig godt. Udskiftningen var taktisk og fordi han var træt. Men gode takter!

Filten
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 206 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

PuyolErGud skrev:
ons maj 08, 2024 12:43 pm
nosslo15 skrev:
ons maj 08, 2024 11:43 am
Jeg husker at den nu forsvundne Easybuddhist argumenterede kraftigt for Dortmunds Adeyemi, som venstrekant. Var Adeyemi med i går og hvordan var han?
Ja, han startede inde og blev skiftet ud efter 55 hvor Reus kom ind. Kampen bag mest præg af at Dortmund forsvarede en del, go de gjorde han, som i første kamp, rigtig godt. Udskiftningen var taktisk og fordi han var træt. Men gode takter!
Han virker ekstrem hurtigt og god defensiv arbejdende, men skal arbejde på sit offensive spil med den fart han har.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Deco has told Martin Zubimendi's agent that he is a priority for Barça this summer. [Diario Sport]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Joshua Kimmich is waiting for an offer from Barça. The German wants to play under Xavi. [Diario Sport]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

nosslo15 skrev:
ons maj 08, 2024 11:43 am
Jeg husker at den nu forsvundne Easybuddhist argumenterede kraftigt for Dortmunds Adeyemi, som venstrekant. Var Adeyemi med i går og hvordan var han?
Apropos Easy... er han skiftet til en anden klub? :eek:

Vi må købe ham hjem igen.

Filten
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 206 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
ons maj 08, 2024 12:56 pm
nosslo15 skrev:
ons maj 08, 2024 11:43 am
Jeg husker at den nu forsvundne Easybuddhist argumenterede kraftigt for Dortmunds Adeyemi, som venstrekant. Var Adeyemi med i går og hvordan var han?
Apropos Easy... er han skiftet til en anden klub? :eek:

Vi må købe ham hjem igen.
Har vi økonomi til det? :D
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster