Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2598 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Michman skrev:Billede
Så latterligt hvis det passer.
Jamen hvis det er rigtigt, så satser vi da bare på Verm, og at han kan holde sig skadesfri :roll:

Håber virkelig at ham Mina kommer til vinter, ellers er vi meget sårbare i forsvaret.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

I øvrigt er rygtet om Marlon bekymrende. Man kan nok klare sig med 4 midterforsvarere, men med Verm og Barca(skadeshistorik), så burde man holde på ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg har ikke set et eneste rygte der siger 150 mio lige ud. Jeg har maks set 120.
Bein sport? De melder om 150? Men det kan jo sagtens tænkes, at de ikke har styr på det? 120 er stadig meget, dog bedre end 150. Når man har dummet sig så meget; sent ude og alt det der, så vil jeg mene, at 90-100 plus 20-25 variabler ville være ok, eller det er noget, man burde kunne leve med.
Det kan faktisk godt være. Jeg troede bare det var 120 lige ud og så variabler. Men ja de har nok ikke styr på det endnu...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg har ikke set et eneste rygte der siger 150 mio lige ud. Jeg har maks set 120.
Bein sport? De melder om 150? Men det kan jo sagtens tænkes, at de ikke har styr på det? 120 er stadig meget, dog bedre end 150. Når man har dummet sig så meget; sent ude og alt det der, så vil jeg mene, at 90-100 plus 20-25 variabler ville være ok, eller det er noget, man burde kunne leve med.
Det kan faktisk godt være. Jeg troede bare det var 120 lige ud og så variabler. Men ja de har nok ikke styr på det endnu...
Ja, man skal bare vente lidt, så kommer det jo frem, hvis man altså lander ham. Alt er bare gætværk lige nu.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15114
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1703 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Lopezzz »

Michman skrev:Billede
Så latterligt hvis det passer.
Hvad i helvede sker der for de mennesker som styrer klubben :devil: De er ligeglad med spillerne, de tænker kun på penge. Det må snart stoppe
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jeg håber lidt, at man lander den i morgen eller senest på onsdag. Det vil være for nervepirrende, hvis det bliver på sidstedagen, og måske kunne det ende som med Real og de Gea, hvor Barca går glip af Cou pga. nogle små beløb.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Fint at Marlon kommer ud og får noget spilletid så han kan udvikle sig.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:Fint at Marlon kommer ud og får noget spilletid så han kan udvikle sig.
Det er ikke skidt, men kunne han ikke få spilletid i Barca i denne sæson? Verm kan man jo ikke regne med og tre er for lidt over en hel sæson.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Hvorfor er vi ikke indover en som van Dijk? Han ville forstærke vores defensiv betragteligt.

Hvor god er ham Mina, og hvad er en for en type, og hvor spiller han?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

170mi would have bought us:

- Eriksen + Jorginho
- Seri + Trigueros + Roque Mesa
- Kimmich/Weigl + Thiago

But let's pay that for Coutinho.
Så lige denne på twitter. Eriksen + Jorginho har jeg ønsket til klubben, siden Verratti blev umulig. Vi er åbenbart ikke interesserede i ihvetfald Jorginho.

Weigl bliver heller ikke nævnt, eller Kimmich. Virkeligt gode spillere som jeg gerne så klubben. Trigueros også.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Raman93 skrev:
170mi would have bought us:

- Eriksen + Jorginho
- Seri + Trigueros + Roque Mesa
- Kimmich/Weigl + Thiago

But let's pay that for Coutinho.
Så lige denne på twitter. Eriksen + Jorginho har jeg ønsket til klubben, siden Verratti blev umulig. Vi er åbenbart ikke interesserede i ihvetfald Jorginho.

Weigl bliver heller ikke nævnt, eller Kimmich. Virkeligt gode spillere som jeg gerne så klubben. Trigueros også.
Du får ikke en tysker som Kimmich ud af Bayern. Glem det. Han er uopnåelig for alle klubber i verden. At spille for Bayern er åbenbart det største for dem. Medmindre de bliver sat af selvfølgelig, så er det en anden snak. men no way at Bayerns bestyrelse lader en kommende stjerne som Kimmich smutte.

Weigl er jeg selv meget hooekd på, men han sidder ude i noget tid endnu med hans brækkede ankel, så nok derfor han ikke er noget for os endnu mht. rygter og lignende. Han er dog rigtig, rigtig spændende.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2598 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

MessiPogba skrev:Hvorfor er vi ikke indover en som van Dijk? Han ville forstærke vores defensiv betragteligt.

Hvor god er ham Mina, og hvad er en for en type, og hvor spiller han?
Ved ikke hvor god Mina er, men ser ud som om han er stor, stærk, rigtigt god i luften og god på bolden. Lige det jeg synes vi mangler når Pique ikke spiller.

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Raman93 skrev:
170mi would have bought us:

- Eriksen + Jorginho
- Seri + Trigueros + Roque Mesa
- Kimmich/Weigl + Thiago

But let's pay that for Coutinho.
Så lige denne på twitter. Eriksen + Jorginho har jeg ønsket til klubben, siden Verratti blev umulig. Vi er åbenbart ikke interesserede i ihvetfald Jorginho.

Weigl bliver heller ikke nævnt, eller Kimmich. Virkeligt gode spillere som jeg gerne så klubben. Trigueros også.
Hvad snakkes der om her? Da de blev købt af deres respektive klubber i sin tid? For du får ikke Thiago og Eriksen for under 70-80 mindst.

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jeg synes dog, at en spiller som B. Silva blev handlet godt. Det var en fin pris, sådan markedspris, hvis du spørger mig og Lemar ryger også for en ok sum, hvis der er tale om nogle og 50 mio. euro. Det er faktisk spillere, Barca kunne have gået efter, hvis de ikke gik efter Cou.
Senest rettet af Kubala man aug 28, 2017 11:56 pm, rettet i alt 1 gang.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Kubala skrev:
Raman93 skrev:
170mi would have bought us:

- Eriksen + Jorginho
- Seri + Trigueros + Roque Mesa
- Kimmich/Weigl + Thiago

But let's pay that for Coutinho.
Så lige denne på twitter. Eriksen + Jorginho har jeg ønsket til klubben, siden Verratti blev umulig. Vi er åbenbart ikke interesserede i ihvetfald Jorginho.

Weigl bliver heller ikke nævnt, eller Kimmich. Virkeligt gode spillere som jeg gerne så klubben. Trigueros også.
Hvad snakkes der om her? Da de blev købt af deres respektive klubber i sin tid? For du får ikke Thiago og Eriksen for under 70-80 mindst.
Hvad vi kunne få for 160-170 millioner euro, som vi skulle være villige til at betale for Coutinho.

Jeg ville til hver tid hellere have Eriksen for 80 millioner euro og Jorginho til 50-60(?) istedet for at betale 150 for Coutinho.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 61 gæster