Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9293
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 941 gange
Blevet takket: 952 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
søn jun 11, 2023 9:11 pm
🔵 Barça sre currently more inclined to sell Ansu Fati rather than Ferran Torres, who is appreciated by Xavi.

🔴 Xavi has confidence in Ferran Torres and believes he can be important next season.

[MARCA]
Er det en joke :roll:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1784
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Status over kommende transfervindue

Mislykket Messi kan åbne nye døre
Selvom Messi kunne have bidraget med en del, så kan vi ikke komme uden om, at han ikke er 26 år længere, men simpelthen 36 år. Vi kommer til at spare Messi's løn, hvilket må åbne helt andre muligheder på markedet.

Xavi prioriterer tre positioner denne sommer
Desværre er det sådan, at det Xavi og Barca-ledelsen, som bestemmer kommende indkøb og salg, hvilket jeg ikke har den største tillid til, ud fra tidligere erfaring.

Nu er det sådan, at Xavi prioriterer følgende tre positioner: Defensiv midtbane, Central midtbane og Central forward - i denne rækkefølge.

Det betyder også, at hvis man overhovedet går efter en ny HB, så har det slet ikke største prioritet, da man stiller sig tilfreds med Kounde/Araujo, Sergi Roberto og evt. Julian Araujo på den position. Ikke slemt, men heller ikke optimalt. Det betyder samtidig, at man kun går efter en spiller som Cancelo, hvis man fx kan låne ham billigt.

DM positionen ifølge Xavi
Lad os starte med DM positionen, som helt klart bliver prioriteret denne sommer. Mulighederne siges at være følgende fire spillere: Amrabat, Zubimendi, Neves og Kimmich.

Tror desværre det ender med at blive enten Amrabat eller Neves, men personligt håber jeg på Zubimendi, selvom hans pris trækker nogle tænder ud.

CM positionen ifølge Xavi
Her er der ingen grund til en lang smøre fra mig. Ilkay Gündogan er blevet omtalt i måneder. Jeg er lidt bange for, at han (ala Mbappe og Real Madrid) har brugt Barca til, at få den bedste aftale med City. Men nu må vi se.

Hvis ikke Gündogan erhveves, håber jeg personligt på Gabri Veiga fra Celta Vigo, som alverdens topklubber i Europa er sat i forbindelse med. Han er 10 år yngre end Gündogan, men spiller stadig på et fantastisk niveau allerede.

FW positionen ifølge Xavi
Vi skal have en backup forward til Lewandowski, som kan score mange mål, og det ved Xavi også godt - især nu når Messi har givet os langemanden.

Den 18-årige Vitor Roque er blev nævnt i måneder, men ser ud til at transferen er gået i hårdknude grundet prisen. Andre navne som Aubemeyang og Firmino er også blevet nævnt, hvor jeg personligt ikke håber på førstnævnte. Et surprise navn denne sommer kunne måske være VM-vinderen Julián Álvarez fra City, som ofte sidder på bænken, men han bliver ikke billig og skrev også ny kontrakt for bare måneder siden.

Konklusion - tre nye navne denne sommer
Sommerens tre nye navne, til tre prioriteret positioner kan derfor være: Amrabat (DM), Gündogan (CM) og Vitor Roque (FW).

Det kan også ende med: Neves (DM), Veiga (CM) og Aubameyang (FW). Men intet er sikkert. Spændende bliver det i hvert fald.

Hvilke tre navne håber du på? Og er du overhovedet enig med Xavi i, at de pågældende tre positioner skal prioriteres? ;-)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7319
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Martin Zubimendi (Real Sociedad) "Acquiring Asier Illarramendi's number '4' motivates me more than Sergio Busquets' '5'." [@diariovasco]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7319
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨💣| Ansu Fati has told Jorge Mendes that he DOES NOT want to leave FC Barcelona. @ffpolo ⚠️⚠️☎️

🚨 Ansu Fati intends to follow a physical plan this summer to try to return to his best level. He doesn't want to hear anything about leaving and he knows that he has a scoring capacity that other forwards, except for Lewandowski, do not have. [md]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7319
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🔵🔴 || Barça have decided to make Vitor Roque their strategic signing this summer. He would cost around €30m, and the club will start working on his signing after some players depart.

— @sport

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
man jun 12, 2023 10:15 am
🚨 Martin Zubimendi (Real Sociedad) "Acquiring Asier Illarramendi's number '4' motivates me more than Sergio Busquets' '5'." [@diariovasco]
Ikke noget nyt i det. Han har hele tiden været meget klar i mælet om, han helst vil blive hos La Rea og jeg forstår ærligt taget ikke, hvorfor Xavi bliver ved med at have ham som prioritet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
søn jun 11, 2023 9:41 pm
Dytrax skrev:
søn jun 11, 2023 9:11 pm
🔵 Barça sre currently more inclined to sell Ansu Fati rather than Ferran Torres, who is appreciated by Xavi.

🔴 Xavi has confidence in Ferran Torres and believes he can be important next season.

[MARCA]
Er det en joke :roll:
Jeg ville være meget påpasselig med, hvad man læser/tror på af den slags under transfervinduet og i det hele taget. Der er så mange agendaer i pressen, hos fans og ledelsen.

Det eneste faktum omkring et evt. salg af Fati er, han vil generere et markant større råderum end alle andre potentielle og derfor ser ledelsen det som en stor mulighed. Alt andet end det og man går ledelsens narrative ærinde.

Hvad man derimod kan stile spørgsmålstegn ved, er om der reelt set er en vigtig rolle at spille for Fati under Xavi. Det kan man ikke alene være i tvivl om, det er også hvad man har set i denne sæson. Man kan selvfølgelig håbe på, det ændrer sig, men jeg tror det ikke, da man ingen tendenser ser i den retning.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1784
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Hold kæft hvor har Uruguay mange fede talenter. Synes man bør kigge i den retning.

Jeg håber også stadig på, at man henter Gabri Veiga fra Celta Vigo, og det uanset Gündogan eller ej.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

👀



And i like Deco already
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Mange historier ude allerede, mon han går direkte ind på holdet?

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
man jun 12, 2023 12:37 pm
Mange historier ude allerede, mon han går direkte ind på holdet?

Det håber jeg, han ser sindssygt spændende ud. Kan eventuelt spille VB backup for os, så vi slipper for at se elendige Alonso. Fresneda så jeg også være et tema, det skal vi simpelthen få gjort. Den perfekte sommer er stadig mulig, og jeg kan langt bedre lide transfers som Faye, Fabricio Diaz og Fresneda end alle de glamourøse signings. Jeg håber også at udover de tre spillere kan hente Gündogan, Amrabat og Roque.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Isageren skrev:
man jun 12, 2023 9:17 pm
EasyBuddhist skrev:
man jun 12, 2023 12:37 pm
Mange historier ude allerede, mon han går direkte ind på holdet?

Det håber jeg, han ser sindssygt spændende ud. Kan eventuelt spille VB backup for os, så vi slipper for at se elendige Alonso. Fresneda så jeg også være et tema, det skal vi simpelthen få gjort. Den perfekte sommer er stadig mulig, og jeg kan langt bedre lide transfers som Faye, Fabricio Diaz og Fresneda end alle de glamourøse signings. Jeg håber også at udover de tre spillere kan hente Gündogan, Amrabat og Roque.
Enig. Det kunne være lækkert hvis de tror på ham fra starten. I så fald bør det overflødiggøre Iñigo Martinez på 31 år. Selvom YouTube-videoer har det med at snyde og der er kroatisk næstbedste række, så kan man godt se han har en vild pakke med fysik, placering og teknik. Han har et delikat touch på bolden. Hører os med at han kommer direkte fra ungdomsbold i Afrika, og er gået ind på sit hold i Kroatien temmelig uimponeret. Desuden er hans øgenavn Monster. Rimelig bad.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Det håber jeg, han ser sindssygt spændende ud. Kan eventuelt spille VB backup for os, så vi slipper for at se elendige Alonso. Fresneda så jeg også være et tema, det skal vi simpelthen få gjort. Den perfekte sommer er stadig mulig, og jeg kan langt bedre lide transfers som Faye, Fabricio Diaz og Fresneda end alle de glamourøse signings. Jeg håber også at udover de tre spillere kan hente Gündogan, Amrabat og Roque.
Enig, det er nye takter på rygtebørsen og det er dejligt, hvis det bliver omsat til handling. Fresneda, Faye, Diaz, Roque og Prestianni sammen med Prim, Cubasi og Yamal vil gøre genrationsskiftet komplet i løbet af et par år. Dertil er der også en håndfuld boblere i Casado, Nico, Abde, Riad og Garrido, som kan tage et spring ind på førsteholdet. Så må man leve med, man også henter et ældre og mere rutinerede kræfter, der måske ikke ser så sexede ud ved første øjekast, men som kan hjælpe, mens omstillingen foregår. Det vigtige er, man sender de rigtige signaler og går efter ungdommen, når der skal investeres penge i transfers og det ser det ud til, man vil. Jeg er i hvert fald en kende mere optimistisk, end jeg var for et par dage siden :lol: Er dog stadig ærgerlig over, man ikke kunne få det til at lykkedes med Messi. Det ville have været det ultimative setup at have ham til at lede de unge i et par år.

I øvrigt, I forhold til Faye, har jeg også set, #Piotr Guziński@Nyctophile1_·1h placere ham som mulig fremtidig pivot kandidat. Kendte intet til ham og den kom lidt ud af det blå, men han ser sgu spændende ud.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Dytrax og 49 gæster