Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:Nolito til City er vist done deal nu.
Har han skrevet under i pausen eller hvad?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:
Skydefinten skrev:Nolito til City er vist done deal nu.
Har han skrevet under i pausen eller hvad?
De Gea kom på ideen, at de kunne benytte en fax-maskine.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Nolito fik bare Pep til at skrive under for sig. Magic.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Ialocin
Indlæg: 738
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 120 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ialocin »

Jeg håber vitterlig ikke vi er interesseret i Azpilicueta. Han er en god defensiv back og kan spille begge sider, men jeg synes ikke han passer ind som type. Derudover har jeg svært ved at forestille mig at han bliver billig. Det kan selvfølgelig være at Azpilicuete er bange for at der ikke er plads på Contes hold, især hvis han ønsker at spille 3-5-2, og agenten derfor forsøger at få ham til Barcelona. Jeg håber vi holder fingrene fra ham og henter en reserve til venstreback, der har nogle af de samme offensive kvaliteter som Alba.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2598 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Ialocin skrev:Jeg håber vitterlig ikke vi er interesseret i Azpilicueta. Han er en god defensiv back og kan spille begge sider, men jeg synes ikke han passer ind som type. Derudover har jeg svært ved at forestille mig at han bliver billig. Det kan selvfølgelig være at Azpilicuete er bange for at der ikke er plads på Contes hold, især hvis han ønsker at spille 3-5-2, og agenten derfor forsøger at få ham til Barcelona. Jeg håber vi holder fingrene fra ham og henter en reserve til venstreback, der har nogle af de samme offensive kvaliteter som Alba.
Tænkte det samme. Er ikke meget for at have defensive backs.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Det fungerede nu meget godt med en defensiv back, da Abidal var her. Hvis han ikke er for dyr, så har jeg intet imod det.

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jeg ved ikke, om Azpilicueta ville passe i Luis Enriques system, da han benytter sig af backs, der skal skabe bredde og deltage i offensive aktioner. På den anden, så kunne Azpilicueta selvfølgelig give nogle muligheder, hvis Luis Enrique vælger at ændre på nogle ting. Det er ikke helt dumt med Azpilicueta, men ja, man mister noget offensivt, som skal kompenseres andetstedsfra.

Desuden er han alsidig. Kan spille begge back; ideen med at hente ham, er ikke helt dum. Hvis det skulle passe, at man kan hente ham for ca. 135 mio. danske kroner, som svarer til ca. 18 mio. euro, så er det ikke helt tosset.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Jeg ved ikke, om Azpilicueta ville passe i Luis Enriques system, da han benytter sig af backs, der skal skabe bredde og deltage i offensive aktioner. På den anden, så kunne Azpilicueta selvfølgelig give nogle muligheder, hvis Luis Enrique vælger at ændre på nogle ting. Det er ikke helt dumt med Azpilicueta, men ja, man mister noget offensivt, som skal kompenseres andetstedsfra.

Desuden er han alsidig. Kan spille begge back; ideen med at hente ham, er ikke helt dum. Hvis det skulle passe, at man kan hente ham for ca. 135 mio. danske kroner, som svarer til ca. 18 mio. euro, så er det ikke helt tosset.
Det virker bare ikke som en realistisk pris. Men han kunne være rigtig spændende.

Ialocin
Indlæg: 738
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 120 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ialocin »

Til den pris ville jeg også være mere end tilfreds med at få ham til klubben som et alternativ til de offensive backs i kampe, hvor vores forsvar kommer under hårdt pres. Jeg tror desværre bare ikke det er en realistisk pris og forestiller mig nærmere en pris i nærheden af de 250-300 mio.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Sker der snart noget i Barca?..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

kklaus
Indlæg: 9732
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Nej, der er stadig en uge til 1/7.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Af økonomiske årsager vil der ikke blive handlet før vi rammer den første juli. Så du skal vente lidt mere. Det tyder dog på at der allerede nu er nogle handler der er på plads...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jesni skrev:
Kubala skrev:Jeg ved ikke, om Azpilicueta ville passe i Luis Enriques system, da han benytter sig af backs, der skal skabe bredde og deltage i offensive aktioner. På den anden, så kunne Azpilicueta selvfølgelig give nogle muligheder, hvis Luis Enrique vælger at ændre på nogle ting. Det er ikke helt dumt med Azpilicueta, men ja, man mister noget offensivt, som skal kompenseres andetstedsfra.

Desuden er han alsidig. Kan spille begge back; ideen med at hente ham, er ikke helt dum. Hvis det skulle passe, at man kan hente ham for ca. 135 mio. danske kroner, som svarer til ca. 18 mio. euro, så er det ikke helt tosset.
Det virker bare ikke som en realistisk pris. Men han kunne være rigtig spændende.
Jeg forholdte mig til den pris og ikke hvorvidt om den var urealistisk. Kan det realiseres for den pris, så vil jeg sige, at man skal slå til, men ja, det virker ikke særlig realistisk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ga-5230096

Den ene er Denis, men hvem er den anden?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9732
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Lemos, Gameiro eller Vietto.. eller Nolito.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster