Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

denisasllani98 skrev:Nu har jeg ikke fulgt meget med i La Liga i forrige sæson, men render der virkelig ikke en god boldspiller rundt, som har Barca potentiale? Skal man virkelig ud og give millioner af euro for at købe kvalitet? Derudover synes jeg ikke, at Dybala er en type, som vi mangler allermest..
Dem, der er noget værd, tager Real fra os jo. Asensio, Isco og Ceballos, Theo. Det er en fremtidig mesterskabsmidtbane, de har sig der de hvide sataner med de tre førstnævnte, mens vi bare har stået på sidelinjen og set til, når Real støvsuger det spanske markedet for stortalenter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

denisasllani98
Indlæg: 29
Tilmeldt: ons maj 31, 2017 12:50 pm

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af denisasllani98 »

Dem, der er noget værd, tager Real fra os jo. Asensio, Isco og Ceballos, Theo. Det er en fremtidig mesterskabsmidtbane, de har sig der de hvide sataner med de tre førstnævnte, mens vi bare har stået på sidelinjen og set til, når Real støvsuger det spanske markedet for stortalenter.[/quote]

Også det jeg kom til at tænke på - det er ekstremt ærgerligt, også i længden..

denisasllani98
Indlæg: 29
Tilmeldt: ons maj 31, 2017 12:50 pm

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af denisasllani98 »

denisasllani98 skrev:Dem, der er noget værd, tager Real fra os jo. Asensio, Isco og Ceballos, Theo. Det er en fremtidig mesterskabsmidtbane, de har sig der de hvide sataner med de tre førstnævnte, mens vi bare har stået på sidelinjen og set til, når Real støvsuger det spanske markedet for stortalenter.
Også det jeg kom til at tænke på - det er ekstremt ærgerligt, også i længden.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mkj 77 »

Det er jo ikke første at puta er dygtigere end os vedrørende transfers

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Så vidt jeg ved var vi interesseret i dem alle, de valgte bare Madrid fremfor os. Det er der desværre ikke så meget at gøre ved.
#jesuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

L'ÉQUIPE skriver, at vi er begyndt forhandlinger med Dortmund om Dembele. Forhandlingerne vil starte i omegnen af 100 millioner euro.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Han lignede bestemt ikke en der var bare tæt på 100 mio euro værd i aftes :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

100 Mio euro. Det er alt for mange penge at give for Dembele. Drop ham, hvis det passer. Dortmunds Watzke har angiveligt vaeret ude og sige Dembele ikke er til salg, og slet ikke for 100 Mio, som de mener er alt for lavt.

Hvis det ikke er en fiktiv udtalelse, så skal vi bare droppe ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

MessiPogba skrev:Så lad os sige, at vi lige får 50 mio. euro fra salg, så har vi 332-352 mio. euro.
Tror det var Piquenbauer, der postede en udtalelse fra klubben om, at alle Neymar
-pengene ikke går til transfers.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det var i hvert fald det man sagde. Det kan så være man forsøger at stille sig i en lidt bedre position når det kommer til forhandlinger.

Og jeg er enig i at det er forfærdeligt mange penge visca. Jeg tror bare ikke rigtigt vi kan få de spændende spillere hvis vi ikke vil bruge de penge. Og hvis vi venter så er jeg sikker på at vores ledelse bare smider dem i andre projekter og så får vi i sidste ende ikke rigtigt noget for dem. Med det sagt så ville det selvfølgelig have været bedre hvis vi havde scoutet os frem til et par billige spillere men det er sgu også tricky.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Det er lidt mærkeligt, at alle medier i Spanien virker enige om, at Coutinho er en done deal for cirka 100 millioner euro, mens Liverpool-pressen virker overbevist, om at han bliver.

100 millioner euro er godt nok mange penge for Dembele, jeg håber i det mindste en stor del bliver i variable.

Næste uge tror jeg det begynder at tage noget mere fart.

Jeg tror i øvrigt, at det med, at ikke alle Neymar-pengene skal bruges på spillerkøb, munder ud i, at klubben ser Coutinho handlen som uafhængig af Neymar-salget. Det er de cirka 100 millioner euro, vi havde parat til Verratti, før sagaen med Ney begyndte.

Så fra Neymar pengene er det Dembele og Ingio Martinez. Det efterlader cirka 80-90 millioner euro, der kan bruges på andre projekter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

God pointe omkring budgettet!

Og ja det virker lidt til at medierne er gået i selvsving. Jeg tror det kommer til at tage noget tid før vi får de store transfers på plads. Og det har jeg det ok med. Vi har et par glorificerde træningskampe mod Real og et nemt program i aug så det burde vi kunne klare med de spillere vi har.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/verra ... i-psg.html

Håber virkelig at vi kan stoppe med verratti...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Parla
Indlæg: 791
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 67 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Parla »

Piquénbauer skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/verra ... i-psg.html

Håber virkelig at vi kan stoppe med verratti...
Synes ikke engang han er så fantastisk. Lad det tudefjæs blive i PSG resten af hans liv.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

De der handler kunne godt først gå igennem i den allersidste uge af transfervinduet, eller det fornemmer jeg. Måske kunne en af dem færdiggøres på sidste dagen af transfervinduet. Hvis en af handlerne færdiggøres på sidste dagen af transfervinduet, så håber jeg, at der ikke er noget galt med "faxen".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 76 gæster