Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Dytrax skrev:
fre maj 03, 2024 4:12 pm
Xavi: "The idea is for Eric García to return, yes. He had a place in my team this year, but had to leave due to fair play. I didn't want him to leave."

Xaviball V. 2.0 Loading
Så da hellere ham, end en noget dyrere Inago på lønningerne.
Inago er ottende bedst betalt.

Logisk for en sløj reserve!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9330
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 948 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Champione skrev:
fre maj 03, 2024 6:53 pm
Dytrax skrev:
fre maj 03, 2024 4:12 pm
Xavi: "The idea is for Eric García to return, yes. He had a place in my team this year, but had to leave due to fair play. I didn't want him to leave."

Xaviball V. 2.0 Loading
Så da hellere ham, end en noget dyrere Inago på lønningerne.
Inago er ottende bedst betalt.

Logisk for en sløj reserve!
Fordi han kom på fri..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🇧🇷 Barça are interested in Messinho. [Mundo Deportivo ]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Er helst fri for både Inigo og Garcia, men så heldige er vi nok ikke.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Nico Williams is the ideal winger for Barça. The club prioritizes him over Dani Olmo. [Diario Sport]

PuyolErGud
Indlæg: 10778
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Nico Williams og Zubimendi ville være drømmen.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2827
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Lad os lege en leg - den hedder FM Barcelona Edition :grin:

Spillets start:
Foruden nogen salg, har du 10 mio. euro at gøre godt med til sommer. Hvordan vil du som klubben øverste ledelse agere og handle?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

✅ Barça have decided that Eric García will return to the club. Xavi wants him in the team. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2827
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Norbit skrev:
man maj 06, 2024 12:03 pm
Lad os lege en leg - den hedder FM Barcelona Edition :grin:

Spillets start:
Foruden nogen salg, har du 10 mio. euro at gøre godt med til sommer. Hvordan vil du som klubben øverste ledelse agere og handle?
Jeg ville prioritere én venstre kant, én defensiv midt, én venstreback.
Hvis pengene tillader det, så ville jeg yderligere gå efter en angriber, en ekstra midtbane og lidt stabil bredde.

Vil prøve at holde det realistisk og prøve at få fat i mindst en af navnene på hver position.

Min venstre kant; Nico Williams, Kudus, Greenwood.

Defensiv midt; Zubimendi, Douglaz Luiz, Onana.

Venstre dør: Theo Hernandez, David Raum, Estupinan.

Angriber: Isak, Hueng-min Son, Osihmen.

Midtbane: Wirtz, Kimmich, Xavi Simons.

For at finansiere de forskellige handler, ville jeg villig til at slippe:
Ferran Torres, Romeu, Martinez, Raphinha, Lewandowski, AC, Frankie, Pedri, Roberto, Alonso, Felix, Kounde, Garcia.

Drømme trup inkl. bredde:

4-3-3:
Ter Stegen
Kimmich - Araujo - Cubarsi - Theo
Zubimendi
Gavi - Gundo
Yamal - Isak - Nico Williams

Balde, Faye, Roque, Cancelo, Pena, Hector Fort, Fermin, Guiu, Fati, Onana, Greenwood, Xavi Simons.
Senest rettet af Norbit man maj 06, 2024 1:43 pm, rettet i alt 1 gang.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Puyols_garn
Indlæg: 60
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 15 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Norbit skrev:
man maj 06, 2024 12:55 pm
Norbit skrev:
man maj 06, 2024 12:03 pm
Lad os lege en leg - den hedder FM Barcelona Edition :grin:

Spillets start:
Foruden nogen salg, har du 10 mio. euro at gøre godt med til sommer. Hvordan vil du som klubben øverste ledelse agere og handle?
Jeg ville prioritere én venstre kant, én defensiv midt, én venstreback.
Hvis pengene tillader det, så ville jeg yderligere gå efter en angriber, en ekstra midtbane og lidt stabil bredde.

Vil prøve at holde det realistisk og prøve at få fat i mindst en af navnene på hver position.

Min venstre kant; Nico Williams, Kudus, Greenwood.

Defensiv midt; Zubimendi, Douglaz Luiz, Onana.

Venstre dør: Theo Hernandez, David Raum, Estupinan.

Angriber: Isak, Hueng-min Son, Osihmen.

Midtbane: Wirtz, Kimmich, Xavi Simons.

For at finansiere de forskellige handler, ville jeg villig til at slippe:
Ferran Torres, Romeu, Martinez, Raphinha, Lewandowski, AC, Frankie, Pedri, Roberto, Alonso, Felix, Kounde, Garcia.

Drømme trup inkl. bredde:

4-3-3:
Ter Stegen
Kimmich - Araujo - Cubarsi - Theo
Zubimendi
Gavi - Gundo
Yamal - Isak - Nico Williams

Balde, Faye, Roque, Cancelo, Pena, Hector Fort, Fermin, Guiu, Onana, Greenwood, Xavi Simons.
Jeg synes den er svær. Vi har minimum 3 positioner der trænger til forstærkning, kun to plausible store salg, og begrænset med (kvalificeret) bredde udover på den centrale midtbane og måske på CB. Jeg kommer med et lidt mere kedeligt bud, der forudsætter at man ikke laver mere end et stort salg €80-100m, og maks er i stand til at sælge andre spillere for omkring €40m. Det giver os €130-150m at gøre godt med, hvis Nike aftalen er nok til at bringe os over målstregen med FFP og 1:1, og det lyder ikke engang helt sikkert.

Jeg synes De Jong er det mest oplagte store salgsobjekt, selvom jeg altid har haft lidt fidus til ham. Man har i forvejen Pedri og Gavi som konkurrenter med en 3-mands midtbane, med Gündoğan, Fermín og Roberto til den anden cm plads som interior. Det er nok den position hvor et stort salg vil gøre mindst ondt, og hvis man kan få omkring €100m bør det overvejes meget grundigt. Raphinha ville nok også kunne indbringe en del penge, men jeg er ikke begejstret for at sælge ham i øjeblikket, særligt når vi ellers kun har en HW, hvis vi ikke tæller Ferran.

Hvis Felix ikke fortsætter har vi kun Ferran, Raphinha og Yamal til de to kanter. Jeg tror ikke på Fati spiller en rolle næste sæson. Nico Williams er en fantastisk markedsmulighed til €50m, som foruden at have et stort potentiale også ville give os en del taktiske muligheder, så hans ankomst bør prioriteres i mine øjne.

DM mangler i den grad bredde. Ideelt set ville jeg hente Zubimendi, men det virker ikke sikkert at han vil videre i det hele taget, og hans ankomst ville formentlig fjerne resten af budgettet i et snuptag. Kimmich er klasse, men jeg ser ham ikke som 6'er. Hvis han hentes ville det kræve en større taktisk omkalfatring. Jeg tror det mest realistiske er at vi ender med Kimmich eller en mindre profileret 6'er som Onana, selvom det er svært at spå om når rygterne i øjeblikket er i øst og vest når det kommer til talent id.

Venstre backen trænger også til forstærkning. Balde er i mine øjne svageste spiller i startopstillingen i øjeblikket når han er fit. Han giver mere defensivt end Cancelo, men hans offensive bidrag er begrænset når han ikke har store mængder plads at løbe på. Han er ung og skal nok komme efter det. Cancelo kunne være en mulighed hvis man kan leje ham for en sæson til, men jeg er betænkelig ved at købe ham helt fri. Kan blive nødvendigt hvis man vil bringe offensiv kvalitet ind på positionen, og leje ikke er en mulighed igen.

Xavi Simons så jeg meget gerne på leje, og særligt hvis Kimmich er prioriteten på DM. Kan spille interior i en 3-mands midtbane, og jeg tror han ville være god for bredden i venstre side med en 4-mands midtbane. Han har i forvejen spillet en del på kanten i indeværende sæson i en 4-4-2, så jeg tror han ville give os stor fleksibilitet.

Jeg håber først og fremmest man kan få Nico og Zubimendi + enten Cancelo eller en anden offensivt dygtig spiller til venstre backen, men jeg tror ikke sidste er prioriteret lige så højt som de to andre positioner.

Nå, ville gerne have uddybet noget mere, men jeg løber tør for strøm nu og har ikke fået en oplader med mig på arbejde :grin:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15124
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
man maj 06, 2024 12:50 pm
✅ Barça have decided that Eric García will return to the club. Xavi wants him in the team. [Mundo Deportivo]
Roberto, Garcia, Lewa, det er vejen frem. Vi mangler også Lenglet ;-)
MDCCCXCIX

Filten
Indlæg: 2043
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 206 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Lopezzz skrev:
man maj 06, 2024 3:47 pm
Dytrax skrev:
man maj 06, 2024 12:50 pm
✅ Barça have decided that Eric García will return to the club. Xavi wants him in the team. [Mundo Deportivo]
Roberto, Garcia, Lewa, det er vejen frem. Vi mangler også Lenglet ;-)
Ja kan være vi får andre gomez tilbage og Romeu tager en sæson mere for at hjælpe modstanderne
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Puyols_garn
Indlæg: 60
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 15 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Jeg er hjemme igen så jeg fortsætter lige hvor jeg slap.

Som nogen nok lagde mærke til, så ser jeg helst ikke for store ændringer i forsvaret. Årsagen er, at jeg ser vores defensive problemer i indeværende sæson som systemiske til trods for de mange personlige fejl, og jeg tror det ville være en stor fejl at begynde at sælge spillere som Araujo og Kounde (Som har været én af vores bedste i forsvaret i denne sæson, don't kill me :mrgreen:) og hvem der ellers har været rygtet væk efter PSG kampen.

Vi er gået fra at være tæt på at slå Chelseas rekord i sidste sæson for færrest mål indkasseret i ligaen på en sæson (indtil vi ødelagde vores chancer for at slå rekorden i de sidste 5-7 runder), til at dele 10. pladsen med Las Palmas og Rayo for mål indkasseret i den næste. Dette er til trods for at målmandsposten og baglinjen stort set er uændret i forhold til sidste sæson. Den overordnede defensive risikovillighed har i denne sæson været enormt høj, hvor vi ofte har set et meget aggressivt genpres med en høj forsvarslinje, kombineret med at vi desperat har manglet en defensivt intelligent 6'er siden Busquets afgang. Koundes mere defensive rolle på højrebacken har været med til at mindske vores udsathed defensivt når vi mister bolden, men det er ikke nok til at kompensere for en kompetent 6'er. Et eller andet sted føler jeg, at AC er blevet afprøvet på positionen alt for sent. Jeg tror den anden store årsag er at vores opbygningsspil også har været alt for risikobetonet. Der har været alt for mange kampe i indeværende sæson hvor vi har været presset hårdt i bund og ikke har været villige til at sadle om taktisk. Jeg synes egentlig Xavis blueprint for det opbyggende spil har været (for) tydeligt i denne sæson. Baglinjen og vores 6'er har det primære ansvar for det opbyggende spil i den første fase, de to CMs forbliver forholdsvis højt (Venstre CM i mindre grad end højre) og kanterne forbliver højt og bredt. Konsekvensen er at der ofte er meget langt mellem linjerne, og mulighederne for at spille sikre afleveringer er færre, hvilket stiller endnu større krav til DM og baglinjen. Når vi så mister bolden på midten af banen eller kanten af vores egen tredjedel, fordi vores DM eller den ene CM har været hårdt presset og manglet gode muligheder for at slippe bolden, så befinder modstanderen sig alt for ofte i en kontrasituation hvor de kan angribe med lige så mange eller flere spillere end vi har bag bolden, og hvor de samtidig har masser af plads at løbe på. Der er blevet begået mange personlige fejl i denne sæson, og ja, nogle af dem har været uprovokerede, men jeg tror en stor del af de fejl vi har set skyldes at vi ikke har formået at ændre den defensive organisation efter Busquets afgang. Og i det omfang man kan siges at have ændret den, har det været i den forkerte retning i forhold graden af risiko man spiller med.

Det er en lang smøre, men min pointe er, at jeg tror vi står i en 'græsset er ikke altid grønnere' type situation når det kommer til forsvaret. Jeg tror de spillere vi har er gode nok, men vores spilsystem i indeværende sæson kunne næppe havde gjort et bedre stykke arbejde, hvis formålet var at få dem til at ligne hovedløse kyllinger. Theo med hans verdensklasse offensive meritter ville være en markant forstærkning af bedste XI i forhold til en ung Balde, der (forhåbentlig) stadig er langt fra sit loft, men jeg tror ikke der er mange (hvis nogen) signings vi kunne lave til baglinjen der i isolation ville kunne fixe vores defensive problemer, og vi har desperat brug for pengene til andre positioner.

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Roqué til Betis in 3, 2, 1….

Fucking synd for ham.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Xavi will be open to selling de Jong if it means the arrival of Bernardo Silva. [Diario Sport]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster