Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Champione skrev:
tirs dec 21, 2021 1:44 pm
Norbit skrev:
tirs dec 21, 2021 12:53 pm
Skulle man måske droppe Haaland og forsøge sig med VLAHOVIC? Han er skræmmende god foran mål. Ham og Haaland ligner rigtig meget hinanden. Han har noget af den der vildskab som Zlatan havde i sine unge dage. 21 år. Nøj et bæst. Han kan sikkert også fås til det halve af Haaland.
Vlahovic bliver lige så dyr som Haaland, såfremt sidstnævnte har den 100 mio euro klausul til sommer.
Fiorentina afviste 80 mio euro fra Atlético på Vlahovic i sommer, men han har dog kun et år igen til sommer - og vil vidst ikke forlænge.
80-100 mio euro tror jeg han ender i.

Altså er jeg kun den eneste der drømmer om Mbappe på fri?
Midlerne skubbes over i sign on, men ender nok ikke i 100 mio euro klassen.
Tror desværre at Mbappe enten tager til RM eller bliver i PSG. Kan ikke se, hvorfor han skulle have nogen god grund til at skifte til os.

For mig virker det til, at der er rigtig meget hype omkring Haaland (selvfølgelig berettiget), men Vlahovic virker mere rendyrket angriber. Haaland skal bruge plads i dybden og er vanvittig i 1:1 situationer, mens Vlahovic kan score mål på frispark, i feltet, uden for feltet og også i 1:1 situationer. Tror ikke, at vi kan få Haaland for mindre end 150-180 mio. euro. Hvorimod Vlahovic nok kan hentet for under 100mio imo.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Tottenham is now interested in Clement Lenglet once again. [@gerardromero]

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
tirs dec 21, 2021 2:39 pm
Tottenham is now interested in Clement Lenglet once again. [@gerardromero]
Tag ham, gerne gratis os. Få sygdommen væk
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Filten skrev:
tirs dec 21, 2021 3:19 pm
Dytrax skrev:
tirs dec 21, 2021 2:39 pm
Tottenham is now interested in Clement Lenglet once again. [@gerardromero]
Tag ham, gerne gratis os. Få sygdommen væk
Lad det skeeeee! Ja tak!
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg er overhovedet ikke hooked på Haaland i Barca.. han er super god, men passer jo overhovedet ikke ind i vores spillestil, og det vil ædelægge det rent æstetisk.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil stadig hellere have lautaro… Men haaland kunne nu være vild i xavis system.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Manchester United have still not received any approach from Barcelona for Edinson Cavani. He’s considered an important member of the squad - Barça priority signing is still Ferrán Torres.

- Fabrizio Romano

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

💥 Tottenham are interested in signing Clement Lenglet in January.

💥 Bayern Munich are interested in signing Sergiño Dest in January.

💥 Barça are now less interested in signing Cavani in January.

[Gerard Romero]

Antimadridista
Indlæg: 9236
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tirs dec 21, 2021 4:55 pm
Manchester United have still not received any approach from Barcelona for Edinson Cavani. He’s considered an important member of the squad - Barça priority signing is still Ferrán Torres.

- Fabrizio Romano
Det lyder vildt at vi skulle ha’ råd til både Torres 50-60m€, samt en Haaland til sommer. Udover at vi forhåbentlig kigger lidt hb og cb….

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
tirs dec 21, 2021 5:22 pm
Dytrax skrev:
tirs dec 21, 2021 4:55 pm
Manchester United have still not received any approach from Barcelona for Edinson Cavani. He’s considered an important member of the squad - Barça priority signing is still Ferrán Torres.

- Fabrizio Romano
Det lyder vildt at vi skulle ha’ råd til både Torres 50-60m€, samt en Haaland til sommer. Udover at vi forhåbentlig kigger lidt hb og cb….
Fra én af nyhederne på forsiden;
Fra flere catalanske medier lyder det også, at Joan Laporta i kulissen forbereder klubben økonomisk på at kunne foretage store transfers allerede til sommer - heriblandt Erling Haaland. Barca-præsidenten genforhandler i øjeblikket en milliardaftale med fonden CVC, derudover har han skaffet en investering gennem Goldman Sachs og sidst men ikke mindst skullle han snart være klar med nogle nye og store sponsorater. Til slut skulle Laporta også have forhandlet sig frem til bedre og mere fordelagtige aftale med de nuværende kreditorer, som man skylder penge.

Der tegner sig derfor et billede af, at Barca på trods af den nuværende økonomiske situation på ingen måde kan afskrives som en af de helt store spillere i sommerens transfervindue.

Antimadridista
Indlæg: 9236
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tirs dec 21, 2021 5:34 pm
Antimadridista skrev:
tirs dec 21, 2021 5:22 pm
Dytrax skrev:
tirs dec 21, 2021 4:55 pm
Manchester United have still not received any approach from Barcelona for Edinson Cavani. He’s considered an important member of the squad - Barça priority signing is still Ferrán Torres.

- Fabrizio Romano
Det lyder vildt at vi skulle ha’ råd til både Torres 50-60m€, samt en Haaland til sommer. Udover at vi forhåbentlig kigger lidt hb og cb….
Fra én af nyhederne på forsiden;
Fra flere catalanske medier lyder det også, at Joan Laporta i kulissen forbereder klubben økonomisk på at kunne foretage store transfers allerede til sommer - heriblandt Erling Haaland. Barca-præsidenten genforhandler i øjeblikket en milliardaftale med fonden CVC, derudover har han skaffet en investering gennem Goldman Sachs og sidst men ikke mindst skullle han snart være klar med nogle nye og store sponsorater. Til slut skulle Laporta også have forhandlet sig frem til bedre og mere fordelagtige aftale med de nuværende kreditorer, som man skylder penge.

Der tegner sig derfor et billede af, at Barca på trods af den nuværende økonomiske situation på ingen måde kan afskrives som en af de helt store spillere i sommerens transfervindue.
Kan bare ikke undgå at tænke på alle de løfter og positive historier der allerede florerede i foråret og i sommers.! Nærmest ingen holdt vand :|

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ja, jeg vil også se det ske, før jeg tror på det. Men uanset om vi lander Haaland eller ej, synes jeg det er positivt, at vi har de mange talenter, men også ser ud til at kunne præsentere Torres snart. Det er i hvert fald på vej i den rigtige retning, men vigtigst er det - i min optik - at vi får solgt Coutinho, Umtiti og Lenglet.

Vil egentlig gerne beholde Braith, til dels som indskifter og wildcard, men også pga. den attitude og positive effekt han har på holdet (Hvis man skal tro på rygterne). Det vil, i fint samspil med Alves, smitte af på holdet og her tænker jeg i særdeleshed på de unge spillere.

Jeg er åbenbart blevet sentimental på mine gamle dage :mrgreen:

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

Af ren nysgerrighed - hvordan er det, at Haaland passer ind på holdet? Xavi vil tilbage til de gamle dyder og den possession baserede tilgang. Det er jo på ingen måde Haalands spillestil. Han er stor og forholdsvis klodset i sine bevægelser, og hans spil i små rum lader meget tilbage at ønske.

Jeg er vild med manden, og han passer perfekt ind i Dortmund, men det er også en langt mere direkte tankegang. Erobre højt og spil på omstillingen. Når bolden erobres, er Haaland jo allerede i løb, og der kan han sætte de første CB’s. Men stort set alle modstandere Barca møder, står i eget felt.

I min optik passer Haaland slet ikke ind i Xavis spillestil - nærmere tværtimod. Men er spændt på at blive gjort klogere, for der må være noget, jeg har overset :smile:

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Hvis vi virkelig har penge at bruge, så skal Julian Alvarez hentes! 21 år og det største argentinske angrebstalent siden Lauturo Martinez, bare bedre. Kan spille alle 3 positioner i angrebet samt den offensive midt, men er bedst som angriber. 13 mål og 6 assists i de 12 kampe han er startet som angriber. For lige igen at sammenligne med Lauturo, så lavede han 13 mål og 4 assists i 20 kampe i samme alder, inden han smuttede til til Inter. Han har eftersigende en pris på omkring 25 mio euro.. Og så minder han utrolig meget om en ung Suarez 😁 De fleste klubber er dog angiveligt efter ham.


EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Xavi6Smede skrev:
ons dec 22, 2021 5:08 am
Hvis vi virkelig har penge at bruge, så skal Julian Alvarez hentes! 21 år og det største argentinske angrebstalent siden Lauturo Martinez, bare bedre. Kan spille alle 3 positioner i angrebet samt den offensive midt, men er bedst som angriber. 13 mål og 6 assists i de 12 kampe han er startet som angriber. For lige igen at sammenligne med Lauturo, så lavede han 13 mål og 4 assists i 20 kampe i samme alder, inden han smuttede til til Inter. Han har eftersigende en pris på omkring 25 mio euro.. Og så minder han utrolig meget om en ung Suarez 😁 De fleste klubber er dog angiveligt efter ham.

Alvarez er en utrolig spændende spiller, der bliver en angrebsstjerne i europæisk fodbold inden for et par år, men spørgsmålet er, hvor godt han passer ind hos Barca. Det vil komme til at koste tid og mange kræfter at få ham tilpasset og er det dét, man vil efter lige nu? Nedenstående artikel sætter lidt fokus på problemstillingen.

https://barcauniversal.com/scouting-jul ... argentine/
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 69 gæster