Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Der er stadigvæk rygter om, at vi vil forsøge at hente Goretzka til sommer på fri transfer, da hans kontrakt udløber. Hvad siger folket til det?

Jeg er meget tilfreds med det, hvis det skulle være. Synes Goretzka er en dygtig spiller, der kan begge veje, men har dermed også noget fysik og kan bruges i feltet, når vi skal presse på. Han kan tage både Iniestas plads men også Raks plads.

Der er sgu ikke så meget at tabe, hvis han ikke slår igennem, da det er en fri transfer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca ... -ligt.html

Go go go!

Jeg ved ikke med Goretzka. Udfra hvad jeg har set så er han en rak/paulinho/gomes type og ved ikke lige hvad vi skal bruge flere af den type til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca ... -ligt.html

Go go go!

Jeg ved ikke med Goretzka. Udfra hvad jeg har set så er han en rak/paulinho/gomes type og ved ikke lige hvad vi skal bruge flere af den type til.
Håber fandme at De Ligt-rygtet er sandt. Ham var jeg godt nok imponeret af mod United i Euro League-finalen. Det ville være et kongekøb, for så har vi en god fremtidig stamme på vej i klubben.

Goretzka er rigtig nok en boks-to-boks, men tror han hurtigt kan omvendes til at blive en mere offensiv spiller. Jeg ser det bare sådan, at der er ikke noget tabe at hente et stortalent på fri transfer. Især fordi jeg snart tror, at Rakitic fremtidig vil blive mere og mere en 6'er, fremfor en boks-to-boks, men jeg også tror, at Gomes er fortid til sommer. Så der vil være plads til Goretzka.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2598 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Ja tak til De Ligt, han ser spændende ud og virker som et kæmpe talent.

Jeg er ikke helt med på ideen om Goretzka, vil ikke have flere Rakitic/Gomes/Paulinho typer! Jeg synes vi skal gå efter nogle små spillere som har aflevering, teknik og kreativitet som deres spidskompetencer, alla Iniesta og Xavi.

Men hvis vi ikke kan finde typer som Iniesta og Xavi, så er det fint nok at prøve Goretzka, og især hvis det er på en fri transfer.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

MessiPogba skrev:Der er stadigvæk rygter om, at vi vil forsøge at hente Goretzka til sommer på fri transfer, da hans kontrakt udløber. Hvad siger folket til det?

Jeg er meget tilfreds med det, hvis det skulle være. Synes Goretzka er en dygtig spiller, der kan begge veje, men har dermed også noget fysik og kan bruges i feltet, når vi skal presse på. Han kan tage både Iniestas plads men også Raks plads.

Der er sgu ikke så meget at tabe, hvis han ikke slår igennem, da det er en fri transfer.
Han er en virkelig god spiller, ifølge mange Tysklands bedste til Confederations Cup i sommers. Jeg er ihvertfald imponeret hver gang jeg har set ham spille for Schalke.

Det ville være en god signing i linje med køb som Semedo og Umtiti. God, ung spiller til billige penge, der indenfor kort tid kan blive klasse. På fri transfer er det en no-brainer.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Drake skrev:Ja tak til De Ligt, han ser spændende ud og virker som et kæmpe talent.

Jeg er ikke helt med på ideen om Goretzka, vil ikke have flere Rakitic/Gomes/Paulinho typer! Jeg synes vi skal gå efter nogle små spillere som har aflevering, teknik og kreativitet som deres spidskompetencer, alla Iniesta og Xavi.

Men hvis vi ikke kan finde typer som Iniesta og Xavi, så er det fint nok at prøve Goretzka, og især hvis det er på en fri transfer.
Men sidst vi forsøgte at hente en spiller med aflevering, teknik og kreativitet kostede det os Neymar!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2598 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

MessiPogba skrev:
Drake skrev:Ja tak til De Ligt, han ser spændende ud og virker som et kæmpe talent.

Jeg er ikke helt med på ideen om Goretzka, vil ikke have flere Rakitic/Gomes/Paulinho typer! Jeg synes vi skal gå efter nogle små spillere som har aflevering, teknik og kreativitet som deres spidskompetencer, alla Iniesta og Xavi.

Men hvis vi ikke kan finde typer som Iniesta og Xavi, så er det fint nok at prøve Goretzka, og især hvis det er på en fri transfer.
Men sidst vi forsøgte at hente en spiller med aflevering, teknik og kreativitet kostede det os Neymar!
Siger ikke at vi skal købe en verdensklasse spiller som Verratti, selv om det er lige ham vi mangler!

Der må være nogle store uge talenter der ude, som ikke har fået sit gennembrug på højese niveau, som med Umtiti og Semedo, og er en type alla Iniesta og Xavi!

Det er som om der kun er boks til boks talenter der ude, eller vil vi har ændre stil til en mere fysik midtbane frem over (som vi har nu, og fortsætter med) også passer typer som Rakitic/Gomes/Paulinho jo godt ind.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

MessiPogba skrev:
Drake skrev:Ja tak til De Ligt, han ser spændende ud og virker som et kæmpe talent.

Jeg er ikke helt med på ideen om Goretzka, vil ikke have flere Rakitic/Gomes/Paulinho typer! Jeg synes vi skal gå efter nogle små spillere som har aflevering, teknik og kreativitet som deres spidskompetencer, alla Iniesta og Xavi.

Men hvis vi ikke kan finde typer som Iniesta og Xavi, så er det fint nok at prøve Goretzka, og især hvis det er på en fri transfer.
Men sidst vi forsøgte at hente en spiller med aflevering, teknik og kreativitet kostede det os Neymar!

Du mener at Schalke måske napper Busquets eller Messi, hvis vi forsørger at hente Goretzka?
Barca fan siden 1986.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

batistuta skrev:
MessiPogba skrev:
Drake skrev:Ja tak til De Ligt, han ser spændende ud og virker som et kæmpe talent.

Jeg er ikke helt med på ideen om Goretzka, vil ikke have flere Rakitic/Gomes/Paulinho typer! Jeg synes vi skal gå efter nogle små spillere som har aflevering, teknik og kreativitet som deres spidskompetencer, alla Iniesta og Xavi.

Men hvis vi ikke kan finde typer som Iniesta og Xavi, så er det fint nok at prøve Goretzka, og især hvis det er på en fri transfer.
Men sidst vi forsøgte at hente en spiller med aflevering, teknik og kreativitet kostede det os Neymar!

Du mener at Schalke måske napper Busquets eller Messi, hvis vi forsørger at hente Goretzka?
Nej sgu da, det var sgu bare en hurtig joke. Og desuden er Goretzka ikke en spiller med aflevering, teknik og kreativitet som spidskompetencer.

Den type er enten ikke god nok til forstærke os med det samme, men i stedet skal bruge tid til tilvænne sig omstændighederne i Barca, ellers er de ukøbelige (Kroos, Modric m.fl.)

Den eneste, jeg i skrivende stund kan komme i tanke om, der måske har en chance for at være omgående forstærkning, som har afleveringer, teknik og kreativitet som spidskompetencer er nok Pjanic, men selv ham tvivler jeg, at Juventus vil slippe fri, da han er alfa omega for hele holdets spil. De er jammerlige uden ham på banen, når de skal styre en kamp.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Drake skrev: Der må være nogle store uge talenter der ude, som ikke har fået sit gennembrug på højese niveau, som med Umtiti og Semedo, og er en type alla Iniesta og Xavi!
Det er der også. Man kan bare kigge mod Sampdoria, hvor 21 årige Lucas Torreira for få dage siden fuldstændigt dominerede Milan. Han spillede en flot sidste sæson og kaldes den urugyanske Verratti i Italian. Han kommer også fra Pescara som Verratti.

I Spanien spillede Carlos Soler en ganske fin halv sæson sidste år. Han har kun forsat den gode form i år med 4 assist allerede og et mål på Bernabeu. Det er tidligt, men jeg spår ham til at blive endnu en klasse spansk midtbanespiller.

Ej forglemme vores egen Carlos Alena.

Der kan nævnes flere af den type spillere, men jeg tror de tre bliver virkeligt gode. Det kræver dog vi tør tage chancer med dem allerede nu, inden de spiller i PSG/Bayern/Real og bliver umulige at hente.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Starnils »

Tror i, at vi køber en 9'er i vintermarkedet? Vi har tydeligvis brug for en erstatning til Suarez, nu hvor Valverde overhovedet ikke tror på Paco.
Socio. no. 54.257

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Starnils skrev:Tror i, at vi køber en 9'er i vintermarkedet? Vi har tydeligvis brug for en erstatning til Suarez, nu hvor Valverde overhovedet ikke tror på Paco.
Det lyder måske lidt urealistisk nu, men jeg ville seriøst gå efter Lewandowski. Bayern er lidt ude på et sidespor med manglende gode investeringer, især offensivt, og de er ved at blive hægtet lidt af efterhånden, og efter Rummenigges angreb på Lewandowski forrige uge, kunne jeg forestille mig, at han er træt af Bayern og derfor vil videre.

Lewandowski ville være fantastisk køb for os, men omvendt .... Hvis Messi skal være falsk 9'er, så er det nok ikke en rigtig 9'er, vi har brug for, men en mere målfarlig kantspiller, som er også kan spille angriber af og til a la Werner, Martial. Problemet er, at der er få udvalg af højrebenet venstrekantspiller, der kan spille angriber.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Starnils skrev:Tror i, at vi køber en 9'er i vintermarkedet? Vi har tydeligvis brug for en erstatning til Suarez, nu hvor Valverde overhovedet ikke tror på Paco.
Nej det tror jeg ikke. Vintermarkedet er virkelig svært at "bruge" til andet end mindre justeringer. Men til sommer kommer der en stor spiller ind. Spørgsmålet er så om det er en 9'er vi skal bruge. Det mener jeg ikke hvis Messi fortsætter som falsk 9'er.

Vi skal forresten også huske at dembele kommer tilbage omkring januar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2478
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1203 gange
Blevet takket: 537 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBSOCI »

Det bliver nok ikke i vintervinduet, men mon ikke Barca går efter Dybala og Countinho? Så må vi jo se, hvordan vi kan stille op, hvis vi skal udnytte både Dybala og Messi bedst muligt. Det må Valverde tage sig af, det er det han får sin fede hyre for (jeg er jo godt klar over, at alle os sofatrænere her på fcb.dk kunne gøre det bedre end Valverde, Pep, Luis E and whoever :grin: ).

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Selv Messi1987 ville have købt bedre ind, end Luis E.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster