Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Det er rigtig godt, at vi har fået Malcom. Han var rigtig god i sidste sæson, især i efteråret. Det er dog ærgerligt, at hans svagheder er akkurat de samme som Dembeles; manglende defensivt bidrag og løb i dybden uden bold. I mine øjne er det Mbappes løb i dybden uden bold, der gør ham til en farligere spillere end både Dembele og Malcom.

Jeg håber, at Valverde kan lære både Dembele og Malcom at arbejde uden bolden. Så bliver de for alvor rigtig afgørende spillere for os.

Godt køb og fin pris. Nu til midten

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af JonasV »

Spændende med et køb som dette!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Og befriende med et køb, der ikke tager en hel sommer og 1000 rygter.

De Jong eller Aouar til midten, tak

Antimadridista
Indlæg: 9302
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 941 gange
Blevet takket: 952 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:Hvorfor var han det? Det var ret tydeligt at man forsøgte at hente ham men han blev for dyr og nu går man så efter Malcom. Det er ret naturligt så man ser på position osv.
Du mener ikke det er desperation, pludselig at byde på en spiller der nærmest blot mangler blæk for at skifte andetsteds??

Men altså, jeg er lige så træt af at man bider på alle disse historier, for blot pludselig at læse at hovsa nu bliver han alligevel hvor han var ala Rabiot eksempelvis.! Jeg kender jo godt spillet, man lader som om man alligevel ikke er interesseret, byder på andre (eller lækker blot en fake his om at man gør..) for så at vende tilbage etc.

Gad bare godt man kunne springe de fleste af alle disse led over og springe fra interesse og direkte til køb.


THANK YOU!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

SpillerSomMESSI skrev:Er vi ovre i noget...


4-3-3

...............Stegen...............
Roberto....Pique...Umtiti..Alba
...............Busquets............
...Arthur...............Coutinho..
....Demb....Messi....Malcom...

Eller 4-2-3-1

...............Stegen...............
Roberto....Pique...Umtiti..Alba
.........Rakitic.Busquets.........
..Demb....Coutinho..Malcom...
..................Messi..............

Eller
4-4-2

...............Stegen...............
Roberto....Pique...Umtiti..Alba
Arthur.Rakitic.Busquets.Coutinho
.......Messi........suarez..........
Regner ikke med at Malcom eller Arthur er købt til start 11'eren, men bliver det forhåbentlig, og når vi stadig har Suarez så tror jeg ikke vi kommer til at spille 4-3-3, kun når han skal spares. Så det bliver nok nærmer den sidste opstilling du opstiller, måske bare med Dembele i stedet for Arthur, i hvert fald i de "lettere" kampe.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5505
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 578 gange
Blevet takket: 570 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Lidt sjovt at Monchi er vores incognito scout:

https://en.as.com/en/2018/07/24/footbal ... 11214.html
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1590
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Transferrygter

Indlæg af Champione »

Gelson Martins fra Sporting CP, til Atletico Madrid - på fri transfer.
Man må virkelig sige, at Atletico har fået sig et vanvittigt mandskab!

Griezmann, Costa, Koke, Saul, Lemar, Martins, Rodri, Lucas, Vrsalko, Oblak, Vitolo, Giménez, Savic og Godin.

De bliver giftige, helt vildt giftige.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Sur røv for ham at han kommer til at spille back...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1590
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Sur røv for ham at han kommer til at spille back...
Fordi du gætter på at Vrsalko smutter til Inter?
De vil kun leje, og Atletico vil sælge.
Så Inter kigger mod Zappacosta og Vidal i Bayern.


Oblak
Vrsalko-Giménez-Godin-Lucas
Gelson-Koke-Saul-Lemar
Griezmann-Costa

Suverænt hold! Fart på siderne, intelligens på central midt - solide backs, rutineret center, og den “perfekte” kombination i front, med en lille væver teknisk spiller - og en bad boy targetman.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nej fordi det er atm og de er pisse defensive.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1590
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Nej fordi det er atm og de er pisse defensive.
Med deres investeringer denne sommer, ligner det en tand mere offensiv tilgang. Bare det at Gabi centralt er væk, vil give faste pladser til Koke og Saul, og det betyder mere offensive kanter, vs. Koke, Saul og sågar Thomas i sidste sæson.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg skal se det før jeg tror på det. De har spillet på samme måde i flere år efterhånden og jeg kan virkelig ikke se dem spille anderledes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca ... -mina.html

Hvis vi kan få 40 mil euro for Mina, så er det sgu godt solgt ift hvor dårlige vi normalt er til at sælge, og så er det bare med at sige ja tak det samme! :glad:

Men jeg tvivler på at vi får mere en 25 mil euro for ham.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af TheFynbo »

SpillerSomMESSI skrev:Er vi ovre i noget...


4-3-3

...............Stegen...............
Roberto....Pique...Umtiti..Alba
...............Busquets............
...Arthur...............Coutinho..
....Demb....Messi....Malcom...

Eller 4-2-3-1

...............Stegen...............
Roberto....Pique...Umtiti..Alba
.........Rakitic.Busquets.........
..Demb....Coutinho..Malcom...
..................Messi..............

Angående opstillingen næste sæson, så er jeg stærkt uenig i de mange ønskeopstillinger her på forummet, som har en offensiv konstellation med Messi i en fri rolle og to traditionelle kanter(ala Dembele og Malcolm). Isoleret set, er jeg ikke imod ideen om Messi i en fri rolle. Sådan har det været længe, på godt og ondt, og sådan vil det nok også være fremadrettet. Til gengæld er det ikke nok offensiv og taktisk stringens i at supplere Messi med to "almindelige" kanter. En frispillende Messi er nødt at have en feltsøgende angriber oppe foran. Dembele, Malcolm og Messi vil alle tre søge spillet udenfor feltet, og det er jo også der de er bedst. Ja, Messi skal nok score en pæn andel af mål alligevel, men for at få det optimale ud af holdet - især til næste sæsons topopgør mod taktisk dygtige hold - så er det nødvendigt at have en "striker", som søger rummene i feltet og kan holde midterforsvarerne udfordret. Dette vil frigive mere plads til Messi.
Dermed ikke sagt at vi skal have en stor klods oppe foran. Næ, det vil aldrig gå. Det skal jo være en angriber med panache, som vi så godt kan lide i Barcelona.
De bedste sæsoner i Messi-æraen, har holdet været i besiddelse af en ikke-væver offensiv spiller som søgte feltet, og til en vis grad væk fra bolden.
I 08/09-sæsonen havde vi Eto'o til at supplere Messi. Som bekendt endte denne sæson med at være en bragende succes.
Omend 09/10-sæsonen, for mit vedkommende ihvertfald, ikke huskes for at være en ligeså god sæson som dens forgænger og efterfølger, var præstationen i ligaen stadig formidabel. I den sæson havde Pep hentet Ibra til at udfylde de forreste rum.
Efter Ibra miseren, havde Pep byttet Ibra ud med Villa til 10/11 sæsonen. Fra venstrekanten søgte Villa oftest mod feltet. Denne faste offensive skabelon tillod Pep at introducere Messi som den falske 9'er.
I 11/12 sæsonen mistede holdet Villa til en alvorlig skade i december. Efter vi mistede Villa, bestod offensiven hovedsaligt af Messi, Alexis og Cesc. Plus et relativt succesfuldt indhop fra Cuenca. Fordi at disse tre boldsøgende kreatører manglede et offensivt modspil, så stagnerede offensiven i sæsonens sidste halvdel.
Det samme billede forsatte i både 12/13 og 13/14 sæsonen, hvor holdet manglende en tydelig angriber. Derfor blev offensiven ekstremt tandløst, ift Barca standarder. Ovenikøbet afspejlede det også i resultaterne. I den pågældende periode hjemtog Barca kun et mesterskab og en pokaltitel. Og uden at vil lyde super forkælet, så synes jeg det er lidt skuffende.
I 14/15-sæsonen hentede klubben Suarez, og det viste sig at være et friskt pust til den kreative duo, Messi og Neymar. Qua Suarez' større robusthed og lyst til at søge væk fra bolden og ind i feltet, kunne den trio virkelig supplere hinanden formidabelt og hele klubben nød godt af det.

Derfor ser jeg det nødvendigt at have Suarez inde, på grund af mangel på bedre. Selvom Suarez dog også kæmper med sine spillemæssige problemer, fx søger han meget ned i banen i fraværet på Neymar, og det passer ikke godt med hans stadig stigende boldsjusk. Og det efterlader også rummet oppe i feltet. Derfor ser jeg gerne Suarez erstattet, men det kan jeg ikke forestille mig ske lige foreløbigt.
Men derfor bør Suarez blive inde, for at undgå en offensiv konstellation bestående af Malcolm, Dembele og Messi. Det vil gøre holdet både sårbar bagude og offensive tandløse(hvis man møder et hold med et defensivt udgangspunkt, hvilke de fleste tophold har i de store opgør)
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster