Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Rolig nu. Ledelsen bliver godt nok beskyldt for stortset alt ondt i denne verden for tiden :D Vi skal nok få nogle signings, men vanskelige ting tager tid, og klubben står i en vanvittig dårlig forhandlingssituation.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

...Og hvis skyld er det? Det er ikke mere end 48 timer den sidste blunder af dimensioner, blev begået af Pep Segura. En amatørfejl der kun laves her, fordi han ved hvor presset de står, og prøver at gøre det godt for bare at lave endnu en kæmpe fejl. At vi står her er jo en direkte konsekvens af disse menneskers inkompetence, dovenskab og ubeslutsomhed. De kan jo ikke kritiseres nok.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Slap nu af. De står i en elendig situation, hvor sælger ikke vil sælge, og køber er desperat, og alle klubber i verden ved, at vi har absurd mange penge efter Neymar-salget. Det er jo ikke ligefrem overraskende, at sælger har de bedste kort på hånden, og bare står fast på en vanvittig pris. Inkompetent ledelse? Måske i mange sammenhænge, men lige mht Coutinho og Dembele er det vidst bare udefrakommende faktorer, der gør det meget, meget vanskeligt. Dét sagt, så tror jeg de kommer, men prisen bliver så spørgsmålet.

Og hvordan har de lige været dovne? De har jo nok haft en plan her til transfervinduet, men så startede Neymar-affæren jo, der så ændrede utrolig meget for dem og trak ud i langdrag.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8348
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Jesni skrev:Rolig nu. Ledelsen bliver godt nok beskyldt for stortset alt ondt i denne verden for tiden :D Vi skal nok få nogle signings, men vanskelige ting tager tid, og klubben står i en vanvittig dårlig forhandlingssituation.
"Rolig nu"
Nej fandme nej. Den her ledelse skal fucke af. Det er ikke godt nok. Ubrugelig inkompetente fjolser skal man fandme lede længe efter. "Jamen de prøver" Prøver er bare ikke godt nok..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

En plan:.. Ja og hvordan gik den lige? Robert har selv lige været ude og sige, at Paulinho blev købt som plan-b for Verrati ( :lol: ) er det ikke dovenskab så det vil noget? Hvordan kan de to spillere på nogen måde sammenlignes og ligge under samme kategori til at starte med? Og hvorfor blev det så ikke gjort med det samme efter at det gik op for dem, at Verrati ikke kunne hentes. Der skulle gå en måned med at få hentet en spiller fra den kinesiske liga. Hvordan ser den plan ud for dig?

Og ja, alle klubber i verden er klar over de penge vi har fået for Neymar. Derfor gør de det heller ikke nemmere for dem selv, ved at lave sådan nogle amatørfejl som Pep Segura gjorde. Og en kompetent ledelse havde jo fået de to klubber og de to spilleres følge på forhandlingsbordet i det samme øjeblik at Neymar rygterne startede, hvis ikke før. Kom nu lidt. I stedet for at vente på at han blev solgt, for derefter at starte fra scratch i august måned. Selv de fleste fans var klar over, at han ville smutte i slut juli. Piqúe sagde at spillerne var klar over det siden Messi's bryllup i Juni. Hvad produktivt foretog de sig i de 3 uger, handlen foregik? Nu går vi ind til weekend hvor der ikke sker noget. Og ind i den sidste uge, hvor vi reelt kan nå at få noget ud af transfervinduet. De løj om Messi og hans kontraktforlængelse, de peger enkelte spillere's fejl ud efter kampe. Selv gamle Barca-spillere er ude og kritisere dem. Ligegyldigt hvilke vanskelige udfordringer de stod og stadig står overfor, så har de på ingen måder gjort det nemmere for dem selv.

Det bliver jo værre år efter år, og vi er efterhånden nået et punkt hvor det ikke kan forsvares mere.

Det er jo useriøst, det her.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... o-11012912

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

De kommer til at sende sådan nogle tilbud afsted helt indtil de sidste par dage hvor de betaler det der skal til...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg var sgu også blevet rasende hvis jeg havde fået sådan et bud... Det er håbløst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

If Man City sign Messi, it'll be next summer. Messi wanted elite players with his renewal, but Barça have failed to sign any. [@albert_roge]

Både Segura og Jordi Mestre har indikeret at der er problemer med forlængelsen, som Bartomeu garanterede var på plads i juni. Endnu en løgn

En sæson til uden titler og med det her hold, og jeg tror at han begynder seriøst at overveje at skifte.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Det ville være tragikomisk, hvis vinduet slutter af med, at Liverpool og Dortmund siger nej og City køber Messi fri. Holy shit, vi ville være fucked.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Seriøst, et tilbud der indebærer Ballon D'or og CHL i samme sæson? Hahaha.. Vi er til griiiiiiiin.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Synes det er positivt at se at ledelsen ikke er oppe over Pogbas pris endnu. Det viser bare at forhandlingerne ikke bare bliver på Liverpools præmisser og det her kommer helt sikkert til at vare helt til transfervinduets sidste dag.

Hvad angår Messi, så håber jeg det handler om at offentligøre den officielle underskrift på et tidspunkt hvor det kan få fuld opmærksomhed.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

Måske skulle de NETOP prioritere at få Messis underskrift NU - også for at gøre sig selv attraktive ift andre spillere. Spillere som Coutinho og nok især Dembélé (qua hans unge alder) vil da helt sikkert bl.a. Skifte til Barca for at få lov at spille sammen med Messi...

At de ikke har styr på Messi af alle mennesker, sender jo i dén grad et signal om, at der er tale om en klub, der roder rundt og ikke har styr på noget. Han er deres største ikon på alle måder.

Jeg tror desværre, at vi skal forvente hvad som helst nu. Alt kan vitterligt ske - og her tænker jeg af knap så gode ting.

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dahl »

SparetireDad skrev:Måske skulle de NETOP prioritere at få Messis underskrift NU - også for at gøre sig selv attraktive ift andre spillere. Spillere som Coutinho og nok især Dembélé (qua hans unge alder) vil da helt sikkert bl.a. Skifte til Barca for at få lov at spille sammen med Messi...

At de ikke har styr på Messi af alle mennesker, sender jo i dén grad et signal om, at der er tale om en klub, der roder rundt og ikke har styr på noget. Han er deres største ikon på alle måder.

Jeg tror desværre, at vi skal forvente hvad som helst nu. Alt kan vitterligt ske - og her tænker jeg af knap så gode ting.
Jeg er ikke i tvivl om, at Messi nok skal forlænge. Jeg tror dog, at han venter, og lægger pres på ledelsen. Han gjorde det i 2015, da han begyndte at følge Chelsea på Instagram. Han kan om nogen vælte ledelsen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Det er ikke tilfældigt, at han ikke har skrevet under endnu. Han venter på at holdet forstærkes markant, som vi har ventet på de sidste 3 måneder, noget der blev meget mere nødvendigt efter Neymar skred. Det er så tydeligt, at de ikke vil bruge alle Neymar pengene. Og når de så allerede har brugt 40 på Paulinho, og ikke sælger nogle, så bliver det hele bare mere vanskeligt. Mere pres fra Messi's side. Han er altid stille og ydmyg, det er ærgerligt at det skal komme til det her. Men det er også nødvendigt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jep det her handler om at ledelsen lige har fået en stor pose penge de kan bruge på deres prestigeprojekt (renoveringen af campen). Derfor er de nærige og forsøger at fedte sig til handler.

Det går dog ikke. De ender med at betale det det koster. Og det er ca 100 mio lige på og så nogle klausuler der kan opnås.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 82 gæster