Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1589
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Ikke normalt at en spiller selv holder pressemøde og fortæller, han skifter. Så han forlænger nok.
Ingen twitter guruer, journalister eller andre har meldt noget som helst ud.
Det er for vildt, hvis Atletico formår at holde på ham.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af De La Barça »

Det er vel ret beset også et pressemøde med det franske landshold og ikke Griezmann selv, der holder pressemøde. Så vidt jeg kan forstå så deltager N'Zonzi også i pressemødet. Så det kan sagtens ende med ingenting i forhold til en transfer.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1589
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

De La Barça skrev:Det er vel ret beset også et pressemøde med det franske landshold og ikke Griezmann selv, der holder pressemøde. Så vidt jeg kan forstå så deltager N'Zonzi også i pressemødet. Så det kan sagtens ende med ingenting i forhold til en transfer.
Bestemt - men pressen vil klart søge en afklaring.
Kom nu bare ud af busken ;-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Champione skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Ikke normalt at en spiller selv holder pressemøde og fortæller, han skifter. Så han forlænger nok.
Ingen twitter guruer, journalister eller andre har meldt noget som helst ud.
Det er for vildt, hvis Atletico formår at holde på ham.
Jo? Der er da efterhånden bred enighed om at han bliver. ATM har kastet en enorm kontrakt efter ham.

Vi må så bare håbe at det er rigtigt at han skal betale en "bøde" for at bryde den forhåndsaftale der var med os. Og hvis man virkelig skal være positivt så efterlader det 100 mio til andre spillere...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10770
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:
Champione skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Ikke normalt at en spiller selv holder pressemøde og fortæller, han skifter. Så han forlænger nok.
Ingen twitter guruer, journalister eller andre har meldt noget som helst ud.
Det er for vildt, hvis Atletico formår at holde på ham.
Jo? Der er da efterhånden bred enighed om at han bliver. ATM har kastet en enorm kontrakt efter ham.

Vi må så bare håbe at det er rigtigt at han skal betale en "bøde" for at bryde den forhåndsaftale der var med os. Og hvis man virkelig skal være positivt så efterlader det 100 mio til andre spillere...
Men hvis han skal betale en bøde for at bryde en forhåndsaftale, så har vi jo kontaktet ham førend vi måtte, og deraf et ban til os? Virker bare dumt.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1589
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Har meldt det før, og gør det gerne igen.
Griezmann kunne være flot, men det er klart en nice-to-have løsning.
Need-to-have er en 1:1 erstatning for Iniesta.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

PuyolErGud skrev:
Piquénbauer skrev:
Champione skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Ikke normalt at en spiller selv holder pressemøde og fortæller, han skifter. Så han forlænger nok.
Ingen twitter guruer, journalister eller andre har meldt noget som helst ud.
Det er for vildt, hvis Atletico formår at holde på ham.
Jo? Der er da efterhånden bred enighed om at han bliver. ATM har kastet en enorm kontrakt efter ham.

Vi må så bare håbe at det er rigtigt at han skal betale en "bøde" for at bryde den forhåndsaftale der var med os. Og hvis man virkelig skal være positivt så efterlader det 100 mio til andre spillere...
Men hvis han skal betale en bøde for at bryde en forhåndsaftale, så har vi jo kontaktet ham førend vi måtte, og deraf et ban til os? Virker bare dumt.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Ja... Det giver ingen mening. Men jeg håber stadig ;-)

Og jeg mener at vi har mere brug for en som griez end en erstatning for ini. Det har vi allerede i cou.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
PuyolErGud skrev:
Piquénbauer skrev:
Champione skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Ikke normalt at en spiller selv holder pressemøde og fortæller, han skifter. Så han forlænger nok.
Ingen twitter guruer, journalister eller andre har meldt noget som helst ud.
Det er for vildt, hvis Atletico formår at holde på ham.
Jo? Der er da efterhånden bred enighed om at han bliver. ATM har kastet en enorm kontrakt efter ham.

Vi må så bare håbe at det er rigtigt at han skal betale en "bøde" for at bryde den forhåndsaftale der var med os. Og hvis man virkelig skal være positivt så efterlader det 100 mio til andre spillere...
Men hvis han skal betale en bøde for at bryde en forhåndsaftale, så har vi jo kontaktet ham førend vi måtte, og deraf et ban til os? Virker bare dumt.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Ja... Det giver ingen mening. Men jeg håber stadig ;-)

Og jeg mener at vi har mere brug for en som griez end en erstatning for ini. Det har vi allerede i cou.
Naaaah, Cou er til angrebet. Så kan vi give ham de allerbedste muligheder for at sprudle, og så kan vi få den midtbanegeneral, vi nu mangler med først Xavis afgang men nu også Don Andres'.

Så kan Cou tage midtbanen i rotationerne eller mod svæklinge på hjemmebane.

Det passer mig fint, at Griez ikke kommer. Så kan vi gå all in på Thiago eller Eriksen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja jeg ved godt at du ikke mener at cou er god nok på midten. Der er dog meget der peger mod at det er der man vil bruge ham.

Der er dog stadig plads til en til ved siden af ham. Thiago muligvis. Eriksen er urealistisk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Ja jeg ved godt at du ikke mener at cou er god nok på midten. Der er dog meget der peger mod at det er der man vil bruge ham.

Der er dog stadig plads til en til ved siden af ham. Thiago muligvis. Eriksen er urealistisk.
Han er fin nok til CM, men synes han frocer ligger på at skulle være farlig, ikke diktere spillet. Føler vi ville putte en mundkurv på ham som CM. Han er langt farligere, når han har frie tøjler.

Eriksen er ikke så urealistisk igen? Han har vel kun 2 år tilbage af sin kontrakt, og de kan tjene en masse penge på ham. Selvom Levy er en benhård forhandler, tror jeg godt, vi kan hente Eriksen for omkring 100. Men Thiago er da drømmen og nok også billigere i og med, at det ikke er hemmeligt, at han er på salgslisten ved gode bud.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Eriksen for 100? Aldrig. Har du set hvor meget de vil have alderweireld (http://www.espn.com/soccer/soccer-trans ... rt-sources)? Rygterne siger at Levy ikke engang vil sætte sig ned før vi kommer et stykke over 150 mio for eriksen.

Og jeg ser overhovedet ikke cou have en rolle hvor han skal diktere spillet. Han skal spilles som ini blev da han var bedst på midten hvor han fik lov til at rende lidt rundt og drible osv. Vi skal have en spiller ind der kan diktere spillet med Busi. Thiago, Arthur, De jong og de navne er tiltænkt den rolle.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1589
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Eriksen for 100? Aldrig. Har du set hvor meget de vil have alderweireld (http://www.espn.com/soccer/soccer-trans ... rt-sources)? Rygterne siger at Levy ikke engang vil sætte sig ned før vi kommer et stykke over 150 mio for eriksen.

Og jeg ser overhovedet ikke cou have en rolle hvor han skal diktere spillet. Han skal spilles som ini blev da han var bedst på midten hvor han fik lov til at rende lidt rundt og drible osv. Vi skal have en spiller ind der kan diktere spillet med Busi. Thiago, Arthur, De jong og de navne er tiltænkt den rolle.
Eriksen har for lidt x-faktor til at koste 100 mio euro +

Thiago er min drøm til den midtbane.
Bliver spændende at se hvad fokus ændrer sig til for os, hvis Griez forlænger.
Tror man var meget selvsikre ift. den transfer.

Cou vil være langt bedre som indvendig angriber på kanten, var også her han sprudlede til sidst i forgangne sæson.
Griez forlængelse vil så nok også udelukke Dembeles exit (salg/udleje) helt og aldeles, hvis den dør nogensinde ellers har været åbnet :-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Eriksen for 100? Aldrig. Har du set hvor meget de vil have alderweireld (http://www.espn.com/soccer/soccer-trans ... rt-sources)? Rygterne siger at Levy ikke engang vil sætte sig ned før vi kommer et stykke over 150 mio for eriksen.

Og jeg ser overhovedet ikke cou have en rolle hvor han skal diktere spillet. Han skal spilles som ini blev da han var bedst på midten hvor han fik lov til at rende lidt rundt og drible osv. Vi skal have en spiller ind der kan diktere spillet med Busi. Thiago, Arthur, De jong og de navne er tiltænkt den rolle.
Alderweireld har også to år tilbage. Jeg tvivler på, at Levy "kun" kræver 70 for for Alderweireld, mens 150 for Eriksen. Eriksen har slet, slet ikke nok PR-værdi nok til at kunne kompensere for så stort et beløb. Han kan ikke brandes nok.

Ini dikterede altså også spillet, selvom han var en fænomenal dribler. Det var det, der var så exceptionelt ved vores spil. Både Xavi og Ini kunne det. Det gjorde os langt mere uforudsigelige, for hvis den ene havde en offday, kunne den anden tage over.

Coutinho er bare allerbedst som en af de tre forreste, eller som 10'eren i en 4-2-3-1, hvor han skal hovedsageligt koncentrere sig om spillet på den sidste tredjedel. Putter du ham som CM, skal han bruge langt flere kræfter defensivt. Han er 26 år nu, så det er simpelthen for dumt at bruge tid og energi på at omskole ham til en CM.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9286
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 939 gange
Blevet takket: 950 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hvis han ender med at blive, så syntes jeg godt nok Barca er blevet godt og grundigt røvpulet ifm den her saga!!

Alt er i månedsvis blevet gejlet op til at sagen var klar etc etc

Selv med en vis pli, tror jeg ikke modstandere kan undlade at grine godt i skæget over os..

Neymar gad ikke, Griez gider heller ikke..de unge brassere tager til madrid..

Ja jeg syntes sku det er lidt noget lort, hvis det ikke bliver til noget. Syntes virkelig der er brug for ham og han er sku pi... god!!

Thiago, ja det kunne da være fint, men jeg frygter han er lidt en ballon. En drøm der er blevet pustet op i årevis, men barebliver en halv flad fornøjelse.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Antoine Griezmann at a press-conference in 2048: "Hello, today I would like to announce my decision regarding the transfer to FC Barcelona or staying at Atlético Madrid. I just want to say that I made the decision to say my decision in 2055. Have a good day."
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 69 gæster