Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ialocin
Indlæg: 738
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Arda Guler har angiveligt en frikøbsklausul på 17,5 mio €. Jeg kender ham ikke særlig godt, men er han ikke en interessant type for os? Er der nogen, der kender noget til ham, og har fulgt han i denne sæson?

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1785
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Ialocin skrev:
ons jun 14, 2023 2:17 pm
Arda Guler har angiveligt en frikøbsklausul på 17,5 mio €. Jeg kender ham ikke særlig godt, men er han ikke en interessant type for os? Er der nogen, der kender noget til ham, og har fulgt han i denne sæson?
Han er i hvert fald meget varm på rygtebørsen, og mange europæiske topklubber ønsker ham.

Han blev fastmand for Fenerbahce som blot 17 årig i sidste sæson, og nu i denne sæson bærer han nr. 10 på ryggen for klubben (som 18-årig).

Efter lidt research kan jeg se, de kalder ham tyrkiets-messi, og hans spillestil skulle minde lidt om Mesut Özil.

Hans teknik, boldkontrol og spilforståelse, samt hans sparketeknik er vild ift. hans alder.


Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Palhinha og Florentino Luis bliver nævnt til pivot, og det glæder mig meget. Jeg var virkelig bange for at vi slet ikke lavede reel scouting på den position. Jeg synes nu stadig Brozovic ville være perfekt, for han ville kunne spille i 2-3 år inden Pau Prim kunne gøre sig gældende
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg er ikke helt fan af en evt. køb af Roque, han virker til at være Wish udgaven af Endrick :roll:

Men vi kan jo selvfølgelig heller ikke være med på det helt store talenter endnu, så vi må jo nøjes :sørgelig:

Der må da være et mere spænende angriber talent derude, i stedet for en hyppet brasilianer, som Klubben åbenbart er fast besluttet på at vi skal have, nu vi ikke fik Endrick :wtf:

Jeg er stadig rigtig ærgerlig over vi ikke fik Endrick, jeg er træt af vi næsten kun har kedelig spillere i offensiven :problem:

Men håber da jeg ikke har ret, og Roque er et kæmpe talent, og banker mål ind, men også kan meget på egen hånd, så det ikke "kun" er at score mål :thumbup:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Drake skrev:
ons jun 14, 2023 8:21 pm
Jeg er ikke helt fan af en evt. køb af Roque, han virker til at være Wish udgaven af Endrick :roll:

Men vi kan jo selvfølgelig heller ikke være med på det helt store talenter endnu, så vi må jo nøjes :sørgelig:

Der må da være et mere spænende angriber talent derude, i stedet for en hyppet brasilianer, som Klubben åbenbart er fast besluttet på at vi skal have, nu vi ikke fik Endrick :wtf:

Jeg er stadig rigtig ærgerlig over vi ikke fik Endrick, jeg er træt af vi næsten kun har kedelig spillere i offensiven :problem:

Men håber da jeg ikke har ret, og Roque er et kæmpe talent, og banker mål ind, men også kan meget på egen hånd, så det ikke "kun" er at score mål :thumbup:
Du burde se nogle af hans mål, han er ret dygtig. Endrick er jo gået helt og aldeles i stå i de seneste par måneder. Det kan godt være de der 80 mio euro blev for stort et pres for en 16-årig.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Isageren skrev:
ons jun 14, 2023 9:25 pm
Drake skrev:
ons jun 14, 2023 8:21 pm
Jeg er ikke helt fan af en evt. køb af Roque, han virker til at være Wish udgaven af Endrick :roll:

Men vi kan jo selvfølgelig heller ikke være med på det helt store talenter endnu, så vi må jo nøjes :sørgelig:

Der må da være et mere spænende angriber talent derude, i stedet for en hyppet brasilianer, som Klubben åbenbart er fast besluttet på at vi skal have, nu vi ikke fik Endrick :wtf:

Jeg er stadig rigtig ærgerlig over vi ikke fik Endrick, jeg er træt af vi næsten kun har kedelig spillere i offensiven :problem:

Men håber da jeg ikke har ret, og Roque er et kæmpe talent, og banker mål ind, men også kan meget på egen hånd, så det ikke "kun" er at score mål :thumbup:
Du burde se nogle af hans mål, han er ret dygtig. Endrick er jo gået helt og aldeles i stå i de seneste par måneder. Det kan godt være de der 80 mio euro blev for stort et pres for en 16-årig.
Key word her ret dygtigt.
Jeg synes ikke han virker til at være en verdensklasse talent, desværre.
Jeg har det en del videoer med ham, og ja han der ret dygtig og spænede ud, og så heller ikke mere. Men håber jeg tager fejl!
Jeg savner nogle special talenter i vores offensiv, det så irriterende at vi er i den økonomiske situation, og ikke kan være med og kan få de mest spænede talenter :sørgelig:
Men det lader også til at vores scouting er dårlig, ud fra hvad vi blive linket med af spillere :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1785
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Isageren skrev:
ons jun 14, 2023 9:25 pm
Endrick er jo gået helt og aldeles i stå i de seneste par måneder. Det kan godt være de der 80 mio euro blev for stort et pres for en 16-årig.
Hvor i alverden får du 80 mio. fra? Der står 35 mio. på diverse sider, bl.a. transfermarkt.

Når det er sagt, så er jeg enig med dig i, at han er gået i stå. Synes også han er overhyped.

Mellem Roque og Endricks stil, tror jeg dog at sidstnævnte ville passet bedre til Barca, men nu må vi se hvilken størrelse Roque ender med at blive.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1785
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Et sommervindue som kan lyde følgende:
  • Mikayil Faye - 18 år, CB
  • Arda Güler - 18 år, CM
  • Vitor Roque - 18 år, CF
Dvs. hele tre 18-årig kæmpetalenter, og oveni hatten en rutineret Gündogan.

Det kan sgu ende med at blive et af de bedste vinduer i mange år - især hvis man tænker ud fra fremtids perspektiver :thumbup:

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

Drake skrev:
ons jun 14, 2023 9:57 pm
Isageren skrev:
ons jun 14, 2023 9:25 pm
Drake skrev:
ons jun 14, 2023 8:21 pm
Jeg er ikke helt fan af en evt. køb af Roque, han virker til at være Wish udgaven af Endrick :roll:

Men vi kan jo selvfølgelig heller ikke være med på det helt store talenter endnu, så vi må jo nøjes :sørgelig:

Der må da være et mere spænende angriber talent derude, i stedet for en hyppet brasilianer, som Klubben åbenbart er fast besluttet på at vi skal have, nu vi ikke fik Endrick :wtf:

Jeg er stadig rigtig ærgerlig over vi ikke fik Endrick, jeg er træt af vi næsten kun har kedelig spillere i offensiven :problem:

Men håber da jeg ikke har ret, og Roque er et kæmpe talent, og banker mål ind, men også kan meget på egen hånd, så det ikke "kun" er at score mål :thumbup:
Du burde se nogle af hans mål, han er ret dygtig. Endrick er jo gået helt og aldeles i stå i de seneste par måneder. Det kan godt være de der 80 mio euro blev for stort et pres for en 16-årig.
Key word her ret dygtigt.
Jeg synes ikke han virker til at være en verdensklasse talent, desværre.
Jeg har det en del videoer med ham, og ja han der ret dygtig og spænede ud, og så heller ikke mere. Men håber jeg tager fejl!
Jeg savner nogle special talenter i vores offensiv, det så irriterende at vi er i den økonomiske situation, og ikke kan være med og kan få de mest spænede talenter :sørgelig:
Men det lader også til at vores scouting er dårlig, ud fra hvad vi blive linket med af spillere :roll:
Powerhuset Roque ser da mere interessant ud end ham den anden. Kan godt se sammenligningen med Suarez. Og det er bestemt en type der mangler (eller for den sags skyld Eto'o eller Villa). Masser af power, opportunistisk i spillestilen og godt med speed.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
ons jun 14, 2023 10:34 pm
Et sommervindue som kan lyde følgende:
  • Mikayil Faye - 18 år, CB
  • Arda Güler - 18 år, CM
  • Vitor Roque - 18 år, CF
Dvs. hele tre 18-årig kæmpetalenter, og oveni hatten en rutineret Gündogan.

Det kan sgu ende med at blive et af de bedste vinduer i mange år - især hvis man tænker ud fra fremtids perspektiver :thumbup:
Og, man kunne tilføje:

Iván Fresneda - 18 år, RB

Fabrico Diaz - 20 år, DM

Fededrico Redondo - 20 år, DM

Gianluca Prestianni - 17 år, LW/RW

Med de talenter, man har i forvejen, så ville man være sikret langt ud i fremtiden på de fleste positioner og det for under 100 mio euro sammenlagt 🤌🤌🤌
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1785
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
ons jun 14, 2023 10:59 pm
Iván Fresneda - 18 år, RB

Fabrico Diaz - 20 år, DM

Fededrico Redondo - 20 år, DM

Gianluca Prestianni - 17 år, LW/RW
Bare ud fra nysgerrighed, hvor sandsynlige er de navne du nævner?

Faye er 100%, Vitor Roque er 95% og Arda Güler ligger måske på en 50%. Hvad med de navne du nævner - er man i forhandlinger med dem?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
ons jun 14, 2023 11:04 pm
EasyBuddhist skrev:
ons jun 14, 2023 10:59 pm
Iván Fresneda - 18 år, RB

Fabrico Diaz - 20 år, DM

Fededrico Redondo - 20 år, DM

Gianluca Prestianni - 17 år, LW/RW
Bare ud fra nysgerrighed, hvor sandsynlige er de navne du nævner?

Faye er 100%, Vitor Ruque er 95% og Arda Güler ligger måske på en 50%. Hvad med de navne du nævner - er man i forhandlinger med dem?
Güler ligger ikke i nærheden af 50%, nok nærmere 10%. Mange store klubber er ude efter ham og i særdeleshed Newcastle, Dortmund og PSG.

Prestianni ligger til gengæld nok omkring de 50%, der var mange rygter om ham og Barca i vinters og efter det, så forstummede de. Det plejer at betyde, der er lavet en forhåndsaftale, som kan aktiveres. Han har en frikøbsklausul på 12 mio euro og har dobbelt statsborgerskab(Italiensk), hvilket betyder, han kan skifte denne sommer, selvom han kun er 17 år.

Redondo ligger nok meget lavt og det er usandsynligt, han kommer, men det var mere for at lege med tanken.

Diaz ligger til gengæld højt og jeg vil vurdere det til 60-70% sikkert, han skifter til Barca. Igen er der rygter om, man er meget langt i forhold til en aftale, som kan aktiveres, hvis man trykker på knappen.

Fresneda ligger lavere med måske 10-20% chance. Han er dog kommet længere frem på RB listen, fordi førsteprioriteterne er urealistiske. Problemet er dog, man ikke prioriterer RB særligt højt, som det ser ud nu og derfor vil han være en af de sidste, man vil forhandle om.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
ons jun 14, 2023 11:20 pm
Barca80 skrev:
ons jun 14, 2023 11:04 pm
EasyBuddhist skrev:
ons jun 14, 2023 10:59 pm
Iván Fresneda - 18 år, RB

Fabrico Diaz - 20 år, DM

Fededrico Redondo - 20 år, DM

Gianluca Prestianni - 17 år, LW/RW
Bare ud fra nysgerrighed, hvor sandsynlige er de navne du nævner?

Faye er 100%, Vitor Ruque er 95% og Arda Güler ligger måske på en 50%. Hvad med de navne du nævner - er man i forhandlinger med dem?
Güler ligger ikke i nærheden af 50%, nok nærmere 10%. Mange store klubber er ude efter ham og i særdeleshed Newcastle, Dortmund og PSG.

Prestianni ligger til gengæld nok omkring de 50%, der var mange rygter om ham og Barca i vinters og efter det, så forstummede de. Det plejer at betyde, der er lavet en forhåndsaftale, som kan aktiveres. Han har en frikøbsklausul på 12 mio euro og har dobbelt statsborgerskab(Italiensk), hvilket betyder, han kan skifte denne sommer, selvom han kun er 17 år.

Redondo ligger nok meget lavt og det er usandsynligt, han kommer, men det var mere for at lege med tanken.

Diaz ligger til gengæld højt og jeg vil vurdere det til 60-70% sikkert, han skifter til Barca. Igen er der rygter om, man er meget langt i forhold til en aftale, som kan aktiveres, hvis man trykker på knappen.

Fresneda ligger lavere med måske 10-20% chance. Han er dog kommet længere frem på RB listen, fordi førsteprioriteterne er urealistiske. Problemet er dog, man ikke prioriterer RB særligt højt, som det ser ud nu og derfor vil han være en af de sidste, man vil forhandle om.
Vil ærligt talt hellere have Geertruida. Han spillede i box-midten for Holland som DM i dag, så han ville virkelig være en alsidig spiller, og så ville han koste 15 mio. Hvis man så tilføjer en Palhinha eller Florentino Luis, så kan man nøjes med 5 navne på midten, hvis Roberto, Geertruida og Garrido kan vikariere, men jeg mener jo også at Torre skal blive.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1785
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Isageren skrev:
tors jun 15, 2023 12:36 am
Vil ærligt talt hellere have Geertruida.
Altså vil du have ham som fastmand som DM ? Ham du omtaler er blot 22 år og spiller i hollandsk liga.

Der skal altså være en balance på holdet mellem unge talenter og kvalitet fra øverste hylde.

Når jeg efterspørger unge talenter denne sommer, så er det jo med fremtiden i mente, og ikke fordi de skal skride direkte ind i holdopstillingen, men langsomt spille sig ind på holdet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster