Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Mærkeligt, at sådan en som Nico er totalt fredet hos stort set alle.. Han har gjort absolut ingen forskel for os, hvorimod Frenkie bare skal sælges osv.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

SpillerSomMESSI skrev:
lør dec 11, 2021 2:08 pm
Dytrax skrev:
lør dec 11, 2021 2:01 pm
🔘 There are only 3 non-transferable players in the squad: Ansu Fati, Gavi and Nico.

🔘 Barça can terminate contracts and also listen to offers for important players.

[TV3]
Pedri?!?
Der er nok større chance for at vi signer Mølby end et salg af Pedri. :mrgreen:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

A$AP skrev:
lør dec 11, 2021 2:12 pm
Mærkeligt, at sådan en som Nico er totalt fredet hos stort set alle.. Han har gjort absolut ingen forskel for os, hvorimod Frenkie bare skal sælges osv.
Jeg forstår heller ikke at Frenkie pludseligt er på vippen. Efter sigende handler det også om lederskab i omklædningsrummet, men det argument synes jeg virkelig er tyndt. Han er en fremragende spiller og det ville være synd, om han røg videre til en anden klub.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev:
lør dec 11, 2021 2:14 pm
SpillerSomMESSI skrev:
lør dec 11, 2021 2:08 pm
Dytrax skrev:
lør dec 11, 2021 2:01 pm
🔘 There are only 3 non-transferable players in the squad: Ansu Fati, Gavi and Nico.

🔘 Barça can terminate contracts and also listen to offers for important players.

[TV3]
Pedri?!?
Der er nok større chance for at vi signer Mølby end et salg af Pedri. :mrgreen:

Men hvordan skal man så forstå ovenstående udmeldelse?
Hvis de 3 er de eneste man ikke vil sælge, betyder det da implicit at Pedri er til salg.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Jeg kan ikke se nogen midtbanespiller i truppen, der topper De Jong i Ajax CL-udgaven. Find nu bare den rigtige position og rolle til ham, og se ham blomstre - hvor svært kan det være :angel:

Ps. disse rygter er i øvrigt formentlige voldsomt skævvredne, så mon ikke det former sig helt anderledes i sidste ende.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

@spillersomMessi

Som MadameS skriver ovenfor, er der mange rygter lige nu, der bliver formentlig fisket med hvalsnøre, alt mens noget nok skal passe.
Pedri er helt sikkert ikke til salg.

Læste i aftes, at Xavi, på ingen måde, vil sælge Frenkie, men at hollænderen til gengæld har mistet sin spilleglæde og udfordringen er at finde tilbage til den.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Spillere som Frenkie og Ter Stegen, som man ved virkelig kan gøre en forskel, og er fremragende spillere, har jo lidt under elendig management. De er vel ikke bare pludselig blevet dårlige. Det er virkelig ikke mange spillere der har shinet over de sidste par sæsoner.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Frenkie har omvendt ikke vist noget i denne sæson som Nico ikke kan levere. Samtidig er der 5 år imellem dem, en enorm forskel i løn og de Jong kan sælges til en god gang penge.

Jeg ville sælge de Jong. Vi har brug for forstærkninger andre steder. Jeg ville også sælge MAtS (og hente Onana).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
lør dec 11, 2021 7:10 pm
Frenkie har omvendt ikke vist noget i denne sæson som Nico ikke kan levere. Samtidig er der 5 år imellem dem, en enorm forskel i løn og de Jong kan sælges til en god gang penge.

Jeg ville sælge de Jong. Vi har brug for forstærkninger andre steder. Jeg ville også sælge MAtS (og hente Onana).
Waauw Piq vil sælge Mats :grin:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil stort set sælge alt der ikke kommer fra la masia. I hvert fald de spillere der har været i klubben i mere end 2 år. De er blevet “udsat” for en så elendig kultur at den ikke kan have andet end ødelagt dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør dec 11, 2021 2:55 pm
@spillersomMessi

Som MadameS skriver ovenfor, er der mange rygter lige nu, der bliver formentlig fisket med hvalsnøre, alt mens noget nok skal passe.
Pedri er helt sikkert ikke til salg.

Læste i aftes, at Xavi, på ingen måde, vil sælge Frenkie, men at hollænderen til gengæld har mistet sin spilleglæde og udfordringen er at finde tilbage til den.
Jong virker virkelig uden nogen form for motivation og lyst! Kan han finde den igen, er han selvfølgelig stadig en verdensklasse spiller, kan han ikke, tager jeg gerne de 60-80m€,

I øvrigt. Kunne vi trylle en 28 årig Valdes frem til idag, skiftede jeg Stegen på et øjeblik. Ikke at Stegen er en dårligere målmand, tværtimod, men han har bare en fremtoning og en spillestil der jævnligt sætter mit pis tæt på bobleri :|

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Piquénbauer skrev:
lør dec 11, 2021 7:10 pm
Frenkie har omvendt ikke vist noget i denne sæson som Nico ikke kan levere. Samtidig er der 5 år imellem dem, en enorm forskel i løn og de Jong kan sælges til en god gang penge.

Jeg ville sælge de Jong. Vi har brug for forstærkninger andre steder. Jeg ville også sælge MAtS (og hente Onana).
Jeg kan se, du er kommet til den samme holdning, som jeg prøvede at argumentere for tidligere i denne tråd, helt præcist d. 9 august. Dengang var du stadig overbevist om Stegen.

Jeg mener nu vi skal beholde de Jong - og Nico kan ikke gøre det samme som de Jong. Beklager.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

De Jong har været ringe i lang tid efterhånden. Han viser stort set intet og han har samtidig en dårlig attitude. Så jo når han er på det niveau så kan Nico sagtens levere det samme. Jeg er især glad for at nico er så frisk i sit spil og viser gåpåmod.

Omkring MAtS så kan jeg ærlig talt ikke huske hvad du skrev. Jeg mener stadig han er en af verdens klart bedste målmænd og han har de perfekte egenskaber til at spille for os. Men han er blevet ramt på psyken og den “vilde” spiller han tidligere var kommer vi ikke til at se hos Barca.

Xavi sagde efter Bayern kampen er problemet er oppe i hovedet på spillerne. De har ikke den vildskab og det gåpåmod der kræves. De Jong og MAtS er gode eksempler på dette og det er spillere vi kan tjene mange penge på. Penge vi kan bruge til at hente spillere der ikke er blevet “forgiftet” endnu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jeg synes, det er alt for tidligt at drage konklusioner om, hvem der er "forgiftede" eller ej. Hvad så med Ansu og Pedri? De har, ligesom de Jong, spillet mere end et år under Koeman, er de så også "forgiftede" og skal sælges?

Jeg synes som udgangspunkt, at de Jong skal have spilletid til sæsonen er slut, så kan der drages konklusioner.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Jeg syntes nu, at det er lidt vovet at ville sælge den eneste i truppen udover den gamle garde på midtbanen, der har antydning af dun på brystet..

Et mentalitetsskifte er jo ikke umuligt - det kan forekomme som følge af mange ting; eksempelvis en række indpiskeres implementering i truppen så som eksempelvis Alves.

Det er trods lettere at re-installere De Jong end opgradere Nico til en 1:1 erstatning - med et salg af de Jong vil man også udtynde en iforvejen tynd trup yderligere. Jeg er forundret over, at en stor del af boardet er klar til at spille med et ynglinge hold - præstationsmæssigt vil det være en stort tilbageskridt. Der er simpelthen nogle, der skal løfte omstillingen er holdet, og her vil De Jong kunne spille en rigtig vigtig rolle, hvis situationen tackles rigtigt.

Ter Stegen er en anden sag - han er ældre, har haft nogen succes i Barca og trænger måske nok til et nyt projekt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster