Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor har du de wini tal fra? det virker helt ekstremt voldsomt. Jeg har kun set snak om en løn omkring aguero niveau hvilket er under 5 Mio om året.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg synes ikke rigtig, der er kommet noget frem i medierne ang løn, men det lader til at Bayern har trukket sig pga lønnen. Dvs at vi skal op over de 8 mio euro om året + bonuser, sign on og sign off. Sidst nævnte bliver sikkert en dyr post i forhold til tidligere, da spillerne jo går med til lavere løn i disse dage pga corona. Det samme gør sig helt sikkert gældende for Aguero og Depay. Wijnaldum får dog helt sikkert en større kontrakt end de to. Det er hans helt store mulighed for at score boksen, mens de to andre enten har gjort det, eller kan gøre det senere. Wijnaldum kommer ikke til at koste Barca mindre end 40 mio over tre år, det kan du være helt sikker på.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Pænt nej tak til Depay.
Lyon sporting director Juninho firing shots at Memphis Depay (!!):

"Memphis wanted a team for him."

"This isn't criticism. I had a good relationship with him. However, the whole team had to revolve around him, and that's very difficult because everyone has to feel like they're working together."

"I think he had to work harder without the ball and, unfortunately, other players started doing less as well."

"There are only four players in the world that can have everything done for them: Messi, Cristiano Ronaldo. If you have one of those two, it has to revolve around them. Neymar and Mbappé, too."

"I'm sorry, I know Memphis is good, but he's not at their level."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Romano skriver at wini går ned i løn i forhold til sin pool aftale. Den lød på ca 90000 pund om ugen. Jeg ved ikke helt hvor du får de tal fra men jeg tvivler på at man overhovedet kan give ham den løn du snakker om.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Ja, knap 5 mio euro om året i basisløn, så div bonuser og fees skal lægges oven i + en købspris på 30 mio euro.

Det jeg har hørt, er at han er villig til at slække på sine lønkrav, hvis Barca vil have ham. Dvs ikke i forhold til, hvad han har tjent i Liverpool tiden, men i forhold til, hvad han skal have for en forlængelse dermed eller for at signe for andre klubber.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Købspris på 30 mio euro? Mener du sign on fee?

Vi må vente og se hvad det ender med mener jeg tvivler ærlig talt på dine tal. Hvis vi havde penge så var der selvfølgelig blevet købt en spiller og det ville ud fra det være nemmere at bedømme laportas taktik angående køb. Men da vi er så pressede økonomisk så må man tage det man kan få og det er her wini.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

De der 30m€ vil jeg også gerne ha forklaret??

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Er det ikke letkøbt, at smide Bennacer på bordet til købspris på 40-50 millioner.

1) Hvorfor skulle Milan sælge en er deres absolutte profiler til den pris ?

2) har vi den slags penge?

Og i øvrigt er dit regnskab lettere skævt, men fred være med det. Jeg medgiver gerne, at Wijnaldum absolut kun er interesant, hvis sign-on fee og løn holdes på et fornuftigt niveau. Bennacer er spændende, men ikke realistisk for Barca lige pt.

Wijnaldum har i øvrigt tjent rigeligt med penge gennem hans karriere... han er presset til en stor kontrakt.

I øvrigt bør man rydde helt vildt meget op, før man skriver med nogen som helst spiller - det jeg reagerede på var, at Wijnaldum ikke ville styrke truppen. Så har man ikke set ham spille nok - de fleste Liverpool fans beskriver ham som mest synlig, når han ikke er med.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Madameskrald skrev:
tors maj 27, 2021 5:13 pm
det jeg reagerede på var, at Wijnaldum ikke ville styrke truppen. Så har man ikke set ham spille nok - de fleste Liverpool fans beskriver ham som mest synlig, når han ikke er med.
Jeg har været Liverpool fan siden 1982, og ser stortset alle deres kampe.. så jo, jeg har set W spile.

Aldrig været den store profil.. og det kommer fra en Liverpool fan (from the horse's mouth) - Man kan kalde ham en arbejdshest - det fint, men at skulle kunne hæve Barcas niveau på midtbanen betydeligt, that's not gonna happen.

Så fordi han kan fåes med kontrakt udløb så skal man have ham?? Hvor er logikken i det? Vi skal da kun signe spillere der kan gøre en forskel og hæve niveauet i forhold til nu.. ellers vil niveauet være det samme næste sæson, blot med en eller anden ligegyldig spiller - helt uden Barcas midtbane profil DNA - som uværgeligt tager spilletid fra de andre der skal udvikle sig.

Enderesultatet rent sportsligt er det samme = Barca ligger og roder om 4. pladsen i ligaen, Messi er et år ældre, man har brugt penge på løn til en ligegyldig spiller..

Hvis man derimod havde penge (hvis man kan sælge et bundt spillere) og signe en betydelig bedre spiller med Barca midtbane DNA - så ja, det vil hæve niveauet og gerne på bekostning af en af talenterne ikke spiller - men udlejes i stedet for.. Så vil man måske kunne spille med om 1. pladsen, og det hele ville give mening.

Men hvis der ikke findes penge til sådan en signing, eller sådan en signing slet ikke kan fåes, ..så hellere rode om 4. pladsen i ligaen, med de spillere der skal udvikle sig på vores hold, også selvom (som nogle indvender her på forum) at det er 18-22 årige der spiller midtbanen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

SpillerSomMESSI skrev:
tors maj 27, 2021 5:34 pm
Madameskrald skrev:
tors maj 27, 2021 5:13 pm
det jeg reagerede på var, at Wijnaldum ikke ville styrke truppen. Så har man ikke set ham spille nok - de fleste Liverpool fans beskriver ham som mest synlig, når han ikke er med.
Jeg har været Liverpool fan siden 1982, og ser stortset alle deres kampe.. så jo, jeg har set W spile.

Aldrig været den store profil.. og det kommer fra en Liverpool fan (from the horse's mouth) - Man kan kalde ham en arbejdshest - det fint, men at skulle kunne hæve Barcas niveau på midtbanen betydeligt, that's not gonna happen.

Så fordi han kan fåes med kontrakt udløb så skal man have ham?? Hvor er logikken i det? Vi skal da kun signe spillere der kan gøre en forskel og hæve niveauet i forhold til nu.. ellers vil niveauet være det samme næste sæson, blot med en eller anden ligegyldig spiller - helt uden Barcas midtbane profil DNA - som uværgeligt tager spilletid fra de andre der skal udvikle sig.

Enderesultatet rent sportsligt er det samme = Barca ligger og roder om 4. pladsen i ligaen, Messi er et år ældre, man har brugt penge på løn til en ligegyldig spiller..

Hvis man derimod havde penge (hvis man kan sælge et bundt spillere) og signe en betydelig bedre spiller med Barca midtbane DNA - så ja, det vil hæve niveauet og gerne på bekostning af en af talenterne ikke spiller - men udlejes i stedet for.. Så vil man måske kunne spille med om 1. pladsen, og det hele ville give mening.

Men hvis der ikke findes penge til sådan en signing, eller sådan en signing slet ikke kan fåes, ..så hellere rode om 4. pladsen i ligaen, med de spillere der skal udvikle sig på vores hold, også selvom (som nogle indvender her på forum) at det er 18-22 årige der spiller midtbanen.
Wijnaldum har været med til at gøre det muligt, at kantangriberne og backs kan være meget offensive i Liverpool. I hele den foregående Barcelona sæson har vi manglet balance på midtbanen, og Griezman, Pedri og De Jong har slæbt for at kompensere for den manglende balance på holdet - Wijnaldum kan om nogen skabe noget af den balance (bedre end alle andre i truppen, måske pånær De Jong). Og nej han har måske ikke Barcelona DNA, men det er utopi, at vi skal vinde alene på Barca DNA de næste mange år.
Indtil da mener jeg, at man bør sigte mod kompromiser.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja så er jeg bare uening.. Hvis det er sådan det skal være vil jeg da hellere bruge vores egne talenter til at udvikle sig.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tors maj 27, 2021 4:45 pm
Købspris på 30 mio euro? Mener du sign on fee?

Vi må vente og se hvad det ender med mener jeg tvivler ærlig talt på dine tal. Hvis vi havde penge så var der selvfølgelig blevet købt en spiller og det ville ud fra det være nemmere at bedømme laportas taktik angående køb. Men da vi er så pressede økonomisk så må man tage det man kan få og det er her wini.
Sorry, måtte lige på arbejde :yawn: De 30 mio er Liverpool´s købspris og således en del af den udgift de har haft på ham. Det er ikke sikkert at det har betydning for et skifte, men min erfaring siger mig at en spiller sjældent bliver billigere med tiden i forhold til udgifter og i hvert fald ikke før alderskurven knækker karrieremæssigt. I dette tilfælde vil agenten og spilleren tage sig godt betalt for at skifte transferfrit, når klubben ikke skal betale overgangssum. Det kan selvfølgelig være at jeg tager fejl, men jeg tvivler og det faktum at Bayern har meldt sig ud af kampen, er ikke et godt tegn. Jeg skyder på at Wijnaldum kommer til at akoste Barca i omegnen af 15 mio euro om året i tre år, hvis han skifter :thumbdown:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
tors maj 27, 2021 5:13 pm
Er det ikke letkøbt, at smide Bennacer på bordet til købspris på 40-50 millioner.

1) Hvorfor skulle Milan sælge en er deres absolutte profiler til den pris ?

2) har vi den slags penge?

Og i øvrigt er dit regnskab lettere skævt, men fred være med det. Jeg medgiver gerne, at Wijnaldum absolut kun er interesant, hvis sign-on fee og løn holdes på et fornuftigt niveau. Bennacer er spændende, men ikke realistisk for Barca lige pt.

Wijnaldum har i øvrigt tjent rigeligt med penge gennem hans karriere... han er presset til en stor kontrakt.

I øvrigt bør man rydde helt vildt meget op, før man skriver med nogen som helst spiller - det jeg reagerede på var, at Wijnaldum ikke ville styrke truppen. Så har man ikke set ham spille nok - de fleste Liverpool fans beskriver ham som mest synlig, når han ikke er med.
1) Bennacer får i øjeblikket ca. 2,5 mio euro om ugen. Hvis Barca lokker med 6-7 mio euro, vil Milan have svært ved at følge med og samtidig tror jeg at Bennacer vil være særdeles interesseret i et skifte.

2) Der skal lokkes med en spiller eller to den anden vej og Milan kunne være interesseret i Aleña, Pjanic, Umtiti, Neto, Firpo osv.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tors maj 27, 2021 10:16 pm
Madameskrald skrev:
tors maj 27, 2021 5:13 pm
Er det ikke letkøbt, at smide Bennacer på bordet til købspris på 40-50 millioner.

1) Hvorfor skulle Milan sælge en er deres absolutte profiler til den pris ?

2) har vi den slags penge?

Og i øvrigt er dit regnskab lettere skævt, men fred være med det. Jeg medgiver gerne, at Wijnaldum absolut kun er interesant, hvis sign-on fee og løn holdes på et fornuftigt niveau. Bennacer er spændende, men ikke realistisk for Barca lige pt.

Wijnaldum har i øvrigt tjent rigeligt med penge gennem hans karriere... han er presset til en stor kontrakt.

I øvrigt bør man rydde helt vildt meget op, før man skriver med nogen som helst spiller - det jeg reagerede på var, at Wijnaldum ikke ville styrke truppen. Så har man ikke set ham spille nok - de fleste Liverpool fans beskriver ham som mest synlig, når han ikke er med.
1) Bennacer får i øjeblikket ca. 2,5 mio euro om ugen.
Om året ik.. :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tors maj 27, 2021 10:50 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 27, 2021 10:16 pm
Madameskrald skrev:
tors maj 27, 2021 5:13 pm
Er det ikke letkøbt, at smide Bennacer på bordet til købspris på 40-50 millioner.

1) Hvorfor skulle Milan sælge en er deres absolutte profiler til den pris ?

2) har vi den slags penge?

Og i øvrigt er dit regnskab lettere skævt, men fred være med det. Jeg medgiver gerne, at Wijnaldum absolut kun er interesant, hvis sign-on fee og løn holdes på et fornuftigt niveau. Bennacer er spændende, men ikke realistisk for Barca lige pt.

Wijnaldum har i øvrigt tjent rigeligt med penge gennem hans karriere... han er presset til en stor kontrakt.

I øvrigt bør man rydde helt vildt meget op, før man skriver med nogen som helst spiller - det jeg reagerede på var, at Wijnaldum ikke ville styrke truppen. Så har man ikke set ham spille nok - de fleste Liverpool fans beskriver ham som mest synlig, når han ikke er med.
1) Bennacer får i øjeblikket ca. 2,5 mio euro om ugen.
Om året ik.. :glad:
Øh, jo :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster