Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9307
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 944 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hristo skrev:
tirs maj 30, 2023 9:58 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 30, 2023 9:05 pm
Madameskrald skrev:
tirs maj 30, 2023 8:46 pm
Manden kan leve overdådigt af rente/investerings indtægter resten af hans liv, så det virker absurd, skulle det primært være for pengenes skyld, at han tager næste tjans. Og oliepengene vil jo åbenlyst ikke være et sportsligt valg…

Jeg forstår nu godt, hvis han ikke vil til Barcelona - da det næsten kun kan give en skuffelse for alle parter. Men der er jo alternativer til Ørken staterne - han kunne eksempelvis tage til Amerika, hvor han vil overstråle alle andre på 70-80 % af fuld kapacitet.
Hvis pengene er det primære omdrejningspunkt, så vil netop USA, på den lange bane, med reklame/sponsorindtægter, måske en 10 årig kontrakt som reklamesøjle eller lig for MLS, give et enormt godt afkast.
Måske ikke helt som i saudi Arabien. Men ikke langt fra!
Men det er nu alligevel mærkeligt hvis Messi ender i en lavere liga pga penge nu - i modsætning til om fx to år. Han er trods alt ca lige så god som altid stadigvæk, og kan sportsligt sagtens tillade sig at have de største ambitioner. Hvis Messi tager til Saudi eller USA nu, må det simpelthen være fordi han er ved at være mæt, og vil rydde bordet mest muligt. Alene at vælge mellem Saudi og Barcelona er sportsligt hver ende af skalaen.
Flere klandrer også Messi for grådighed. I min verden er det også perverse pengestørrelser - selv det han kan tjene i Barca. Men min ikke presset fra eget bagland er massivt. Alle vil skumme fløden af Messi Inc mest muligt og mere vil have mere.
Tvivler på han spiller om 2 år. Men du har da selvfølgelig ret.

Grådighed..ja. Men tror de fleste topdogs rundtomkring i div idrætsgrene vil forsøge at tjene hvad tjenes kan. Pres eller ej, vil jeg stadig mene pengene både i USA og i Barca vil være ganske høje også. Dertil er der den fine afrunding ved at slutte i Barca. Skide med pokaler. Alle vil bare se ham i den trøje igen. Ungerne og le wife, vil sandsynligvis også elske at komme tilbage.

Men ved vi overhovedet om Xavi og Laporta reelt VIL ha ham tilbage og ikke bare spiller et spil, fordi det ser bedst ud, at indikere at man vil ha ham igen..!?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Enric Masip (Laporta's advisor): “The relationship between the president and Leo Messi is fixed.”

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🎙️ Interviewer: “Does Messi's return depend on his decision or on financial fair play?”

🗣️ Xavi: “It's difficult to put yourself in the shoes of a player who has won everything. I don't know what doubts he might have…”

🗣️ Xavi: “maybe that it's another project… maybe that important players who he has very good relationships with like Busi and Jordi are leaving… I don't know, I'm not in his head.”

🗣️ Xavi: “I think I've been very clear in regards to the relationship I have with Messi; the doors are open to him here. If he wants to come, I have no doubts as a coach, none, none at all.”

🗣️ Xavi: “I think he would bring a lot to us. Therefore, and as I have already said in the last few days, it basically depends on his personal decision.”

Antimadridista
Indlæg: 9307
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 944 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tirs maj 30, 2023 10:12 pm
Enric Masip (Laporta's advisor): “The relationship between the president and Leo Messi is fixed.”
Jeg har åbenbart en krystalkugle… :grin

Aaah læste det lige igen…fixed som i “i orden”.

Glem det med krystalkuglen… :lol:
Senest rettet af Antimadridista tirs maj 30, 2023 10:31 pm, rettet i alt 1 gang.

Antimadridista
Indlæg: 9307
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 944 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tirs maj 30, 2023 10:13 pm
🎙️ Interviewer: “Does Messi's return depend on his decision or on financial fair play?”

🗣️ Xavi: “It's difficult to put yourself in the shoes of a player who has won everything. I don't know what doubts he might have…”

🗣️ Xavi: “maybe that it's another project… maybe that important players who he has very good relationships with like Busi and Jordi are leaving… I don't know, I'm not in his head.”

🗣️ Xavi: “I think I've been very clear in regards to the relationship I have with Messi; the doors are open to him here. If he wants to come, I have no doubts as a coach, none, none at all.”

🗣️ Xavi: “I think he would bring a lot to us. Therefore, and as I have already said in the last few days, it basically depends on his personal decision.”
Jeg læser lidt afstand her! Lidt “hands up”. Ikke “fuck jeg ville sådan ønske Leo kom tilbage!”

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »







Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Xavi: “Our fans started to mention Leo Messi’s name at every game… I like the feeling but trust me, the comeback of Leo Messi only depends on him”. 🚨🔵🔴 #FCB

“I’d say that it depends 99% on Messi”.

“I have no doubts on football point of view; it’s up to Leo”.

- Fabrizio Romano

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Jeg håber virkelig, virkelig, virkelig, at alt det der bare er røgslør, og at vi arbejder på spillere som Roque i baggrunden. Orker ikke al cirkusset med Messi og klovnen Romero som hovedattraktionen i cirkusset.

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

A$AP skrev:
ons maj 31, 2023 1:50 am
Jeg håber virkelig, virkelig, virkelig, at alt det der bare er røgslør, og at vi arbejder på spillere som Roque i baggrunden. Orker ikke al cirkusset med Messi og klovnen Romero som hovedattraktionen i cirkusset.
Håber virkelig heller ikke det kommer til at tage fokus fra alle andre aktiviteter dette vindue og dermed den genopbygningsproces vi er igang med. Det ville bære fedt at sige rigtigt farvel til magiske messi, men det kan hurtigt også komme til at udskyde det centrale: at gøre Barca langtidsholdbar.

ladislau
Indlæg: 1267
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Langtidsholdbar. Er det det man arbejder hen mod?

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1784
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Xavi Simmons blev årets topscorer i den hollandske liga med 19 mål 🫢 og det endda som midtbanespiller 😮 og han er kun 20 år 🫣

Talentspejderne i Barca og PSG må have røde øre nu.

Er det en spiller i ser gerne komme retur til Barca?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster