Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Bager »

Finder lige popcornene frem...
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Men altså, hvis du refererer til mig, og at jeg skriver alt og intet i samtlige af mine indlæg, så beklager jeg da, at du får det ud af det. Jeg synes bare, at du skyder alt ned med 100% sikkerhed, men ok, jeg kan også bare tie, hvis det passer dig bedre? Og beklager, som sagt.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Piquénbauer skrev:
zqa skrev:Du hænger dig helt ekstremt meget i, at der er et eller andet fiktivt transferbeløb at handle ud fra. Ja ja, der bliver sagt 60€mil, men det er jo åbenlyst løgn.
Tror du helt seriøst at vi har 200 mio til hazard?
Selvfølgelig.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:
Piquénbauer skrev:
zqa skrev:Du hænger dig helt ekstremt meget i, at der er et eller andet fiktivt transferbeløb at handle ud fra. Ja ja, der bliver sagt 60€mil, men det er jo åbenlyst løgn.
Tror du helt seriøst at vi har 200 mio til hazard?
Selvfølgelig.
Selvfølgelig ligefrem. Jamen så må vi se om det er tilfældet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Godin sættes i forbindelse med Juventus.

Godin kunne de godt få 4-5 år ud af i det italienske.

Men jeg kan læse, at Rugani og Marchisio er på vej ud af Juventus. De skal igangsætte et større generationsskifte.

Barzagli, Chiellini, Khedira, Higuain, Mandzukic, Benatia. Bærende spillere for dem, som alle er 30+.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Jeg kan nu godt se formålet, hvorfor man kunne eventuelt være interesseret i Kante, hvis vi skulle eventuelt gå efter Hazard. For med Kante, kan vi tillade os stille 4-2-3-1 op og så have Bussen og Kante som første valg, da Kantes massive arbejdsradius dækker for to spillere.

Busquets - Kante
Dembele - Coutinho - Hazard
Messi

Messi laver ikke dagens gode gerning, når vi forsvarer, og de tre bagved er ej hellere nogen Perisic eller Steven Gerrard, hvad angår i at spille både med og uden bold i defensiven. De dækker ikke så meget begge veje, så Kante skal kompensere for alle de fires mangler i det defensive.

Omvendt er Kante dog selvfølgelig ikke nogen boldmongol, men han er hellere ikke den skarpeste kniv i skuffen, hvad angår teknik i små rum og visionært spil, som kendetegner Barca.

Spørgsmålet er dog, hvor realistisk, det er at hente både Kante og Hazard. Kante kan snildt koste 3-cifret millionær i euro. Han er muligvis den bedste skraldemand i gamet.

Men det er nok en tand for urealistisk, hvis rygterne om Hazard o Kante er sande. Det ville koste spidsen af en jetjæger.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

MD] FC Barcelona has it clear: their big bet for the midfield is Philippe Coutinho.

FC Barcelona have surprised the rumour that has emerged in recent days about an interest in the services of Hazard (27 years old), Chelsea playmaker.

Barça bets on Coutinho to replace Iniesta and not Hazard according to sources of the club that knows the planning.

Chelsea's new coach, does not want to sell him (like Willian, Barça's real goal) and, if he plans to do so, it would be for a price over 200 million.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
MD] FC Barcelona has it clear: their big bet for the midfield is Philippe Coutinho.

FC Barcelona have surprised the rumour that has emerged in recent days about an interest in the services of Hazard (27 years old), Chelsea playmaker.

Barça bets on Coutinho to replace Iniesta and not Hazard according to sources of the club that knows the planning.

Chelsea's new coach, does not want to sell him (like Willian, Barça's real goal) and, if he plans to do so, it would be for a price over 200 million.
Øh, det der giver absolut ingen mening? Iniesta er CM, Hazard er rendyrket 10'er eller kant, de spiller ikke engang samme plads.

Hvis man fra Barca har evt. lige drøftet om Hazard som Inietsas afløser, så er bestyrelsen mere dummere end jeg troede.

Svarer til at skulle erstatte Alba med en venstre kant.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Du skal nok se man mener kanten. Det er derfor man er efter rabiot da han skal tage midten.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/sky-s ... llian.html

60 mil euro for Willian, det er sgu hul i hoved! Men det skulle ikke undre mig at vi ender med at byde de 80 mil euro som Chelsea gerne vil have :roll: :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kvoller
Indlæg: 5228
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/sky-s ... llian.html

60 mil euro for Willian, det er sgu hul i hoved! Men det skulle ikke undre mig at vi ender med at byde de 80 mil euro som Chelsea gerne vil have :roll: :mad:
80 mio for Willian er helt vanvittigt!
Synes endda 60 mio er for meget. Håber fandme ikke der er hold i rygterne...

Antimadridista
Indlæg: 9335
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 950 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

De 50 Pau mill vil være ok for Willian, men også kun pga at vi var heldige at få så god en pris for Pau. Hvis det ikke kan være anderledes, vil et lige over bytte være ok.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Der må der findes andre og bedre muligheder ind Willian, som også kan spille begge kanter.

En der er yngre og billigere? :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kvoller
Indlæg: 5228
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Billede
I følge Mundo Deportivo er N'Zonzi, Pogba og Rabiot højt på Valverdes ønskeliste.


Billede
I følge Sport er Yerry Mina sat til salg for 30 mio Euro. Købt for 12 i Januar.


(Jeg har tyvstjålet billeder og oversættelser fra NC Frederiksen på Twitter :-) )

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men æ hvis det betyder at dembele vil få fast spilletid så er jeg OK med willian. Det er det eneste jeg tænker på og er bange for at et køb af hazard osv vil betyde at dembele vil ende på bænken.

Prisen er det jeg er irriteret over. Det og så at man ikke i stedet forstærker midtbanen. Men alder, niveau osv gør mig ikke noget når det kommer til willian.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster