Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Jo han har spillet wing for Villarreal. Jeg tror dog at han kommer til at spille mere centralt for os. Men det er svært at spå om...
Det virker bare underligt. Du har også selv lige skrevet at du ikke ser de store problemer centralt, hvorfor et køb af ham er lidt ulogisk. Som wing virker det mere oplagt ud fra behov og alternativer. Men ja, who knows.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Jo han har spillet wing for Villarreal. Jeg tror dog at han kommer til at spille mere centralt for os. Men det er svært at spå om...
Det virker bare underligt. Du har også selv lige skrevet at du ikke ser de store problemer centralt, hvorfor et køb af ham er lidt ulogisk. Som wing virker det mere oplagt ud fra behov og alternativer. Men ja, who knows.
For Barca B og Sevilla vil jeg sige, han har spillet mest midt, så det er ikke helt langt ude
qepd

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Jo han har spillet wing for Villarreal. Jeg tror dog at han kommer til at spille mere centralt for os. Men det er svært at spå om...
Det virker bare underligt. Du har også selv lige skrevet at du ikke ser de store problemer centralt, hvorfor et køb af ham er lidt ulogisk. Som wing virker det mere oplagt ud fra behov og alternativer. Men ja, who knows.
For Barca B og Sevilla vil jeg sige, han har spillet mest midt, så det er ikke helt langt ude
Ja, måske. Barca B er måske ved at være for lang tid siden. Men igennem mandens karriere, har han klart spillet mest venstre wing, hvorfor jeg undrer mig over konsensussen over at manden skal spille CM, specielt taget vores nuværende trup i betragtning, der efterhånden tæller mange CM'er.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Måske lidt mere wing de senere år. Som yngre spillede han primært centralt, så jeg vil gå ud fra, at det ligger naturligt for ham.
qepd

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bløddyret »

Gabriel Jesus is clear: he will play his part to push through a transfer to Barcelona. The forward, 19, knows that the Catalan club have made a move to put the brakes on Juventus' bid for him and to get his signing under control this summer.
http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ca-5203558

Der står også i artiklen at han har en frikøbsklausul falder fra 40M euro til 24M euro hvis det er Barca, Real Madrid, Manchester City, PSG eller Bayern München der byder på ham.

For et par dage siden havde jeg intet kendt til ham, men læste om ham i en artikel omkring de største Sydamerikanske talenter. Der blev det nævnt, at selvom det var Gabriel 'Gabigol' Barbosa der blev kaldt Neymars arvtager i brasiliansk fodbold, så var det egentlig Gabriel Jesus her der mindede mest om ham rent spillemæssigt.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Jesni skrev:Spiller Denis Suarez egentlig ikke mere wing end cm? Transfermarkt indikerer i hvert fald, at han har spillet væsentligt flere kampe på den position.

EDIT: Faktisk kun én kamp som CM i år, mod 40 som wing.
Uden at vide det, tror jeg han kommer til at spille wing det første stykke tid og med 1-3 sæsoner bliver han kørt til som CM.

Vi er jo ret godt besat på midtbanen. Arda kan også spille wing, men vil trods alt hellere have Arda end Suarez som CM. Især når sidstnævnte ikke har spillet det for nyligt.
Visca el Barca

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Now official. Portugal leftback Raphael Guerreiro signs for Borussia Dortmund. Great move. Regular UCL football.
Hold øje med ham i Portugals kampe, han er vild.
Dortmund signings 2016/17:

Emre Mor (18)
Ousmane Dembélé (19)
Mikel Merino (19)
Raphaël Guerreiro (22)
Marc Bartra (25)
Sebastian Rode (25)

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

De er nogle dygtige købmænd. Eller, det vil tiden vise.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Bager skrev:
Jesni skrev:Spiller Denis Suarez egentlig ikke mere wing end cm? Transfermarkt indikerer i hvert fald, at han har spillet væsentligt flere kampe på den position.

EDIT: Faktisk kun én kamp som CM i år, mod 40 som wing.
Uden at vide det, tror jeg han kommer til at spille wing det første stykke tid og med 1-3 sæsoner bliver han kørt til som CM.

Vi er jo ret godt besat på midtbanen. Arda kan også spille wing, men vil trods alt hellere have Arda end Suarez som CM. Især når sidstnævnte ikke har spillet det for nyligt.
Ja, jeg tænker også umiddelbart at det mest logiske er wing. CM er godt besat nu og mon ikke også i fremtiden. NÅr Messi en dag falder i niveau, eller speed, så ryger han nok lidt længere ned, og who knows hvad vi får ud af Halilovic.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Vel nok en 2-3 mio ;)
Visca el Barca

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Bager skrev:Vel nok en 2-3 mio ;)
Ja, det var så ikke meget! Nå, men jf. artiklen på forsiden, så har vi 98 millioner euro at købe ind for. Det er fandeme et interessant budget, og giver håb til at vi får de nødvendige forstærkninger.

kklaus
Indlæg: 9730
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Barça's signings directly from French clubs in 21st century:

Christanval
Rafael Márquez
Ronaldinho
Edmílson
Giuly
Yaya Touré
Éric Abidal.
Det ser jo meget godt ud :-)
Umtiti skulle være done deal. 30+ M dog.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Umtiti har lidt at leve op til!

30+ mio er imo ikke slemt. Slet ikke når man ser på markedet!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9730
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Umtiti har lidt at leve op til!

30+ mio er imo ikke slemt. Slet ikke når man ser på markedet!
Ja, det er ok. Lidt dyrt, men det virker til, at man er gået meget bestemt efter en bestemt type, og det synes jeg er positivt.
Godt nok også længe siden, vi har købt en ung cb.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Marquez og Abi <3
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster