Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Storken skrev:Han kan eftersigende ikke engang tale tyrkisk. Det skulle han til at lære.

TINO

Turkish In Name Only
Det kan han ikke.
Tror en slutrunde i en alder af 18 år trak en del i hans beslutning.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

PuyolErGud skrev:
Brombi skrev:
PuyolErGud skrev:Uden indsigt i hvad DBU har gjort, så har han altså spillet på ungdomsholdene op gennem årene, og fået vist en tillid, angiveligt fordi man så potentiale i ham. At han føler jeg mere tyrkisk og bliver "lokket" af Tyrkiet, kan man ikke rigtig gøre så meget imod. Skulle man begynde at tilbyde ham en sikret plads så?
Det synes jeg helt klart, det gør andre lande og Tyrkiet gjorde det med Emre - Spanien gjorde det med Thiago og Bojan, Brasilien med Rafinha (ved godt at de er en lidt anden kaliber men stadig).
Jeg synes så bare ikke, at man skal sikre ham en plads, og måske love han ting man ikke mener. Ej heller bare udtage en spiller for at låse ham. Han kan vel forhåbentlig også selv træffe valg, og han har så bare valgt Tyrkiet af forskellige grunde.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Han taler knapt nok tyrkisk (laver stadig engelske interviews med tyrkiske kanaler), det var angiveligt DBU som ikke gad at bruge ham på A-landsholdet. Det var ikke en gang fordi han ikke fik nogen garanti, at han valgte Tyrkiet, han fik slet ikke tilbud om at træne med landsholdet. Det er for dårligt af DBU - og uden at lyde for fordumsfuld så tror jeg han havde valgt Sverige, hvis han var svensker.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Madbassen »

Spanien gjorde det også med Munir
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Champione skrev:90 millioner ex klausuler for Emre Mor..
Rimelig godt solgt af CV og kompagni.....
Ifølge de tyske medier (Bild og Kicker), så er det "kun" €10 mio.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Kig lige på Dortmund tho..

Julian Weigl (20), Ousmane Dembélé (19), Mikel Merino (19), Emre Mor (18), Felix Passlack (18), Christian Pulisic (17)..

Plus at de sandsynligvis også henter et kæmpetalent i Raphaël Guerreiro som spiller venstreback, og btw er pisse vild på frispark. Og så har de også lige hentet Bartra og Sebastian Rode. Og Juni er først lige begyndt.

Med hensyn til Emre Mor, så synes jeg også at DBU er alt for passive i sådan nogle situationer. Det var tydeligt hvor meget det tyrkiske landshold gerne vill have ham, telefonopkald fra flere af spillerne, og videohilsner fra Arda Turan. Og hvorfor kunne man ikke give ham debut for A-holdet? Bare én? Det var jo ikke fordi at der var nogen god stime, nogen god balance på holdet som Emre Mor kunne ødelægge. Holdet er bare blevet dårligere og dårligere, eller man kan sige at landsholdet bare ikke er blevet en skid bedre i flere år nu.

Men man vælger bare at holde fast i de samme spillere hele tiden.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1590
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Storken skrev:
Champione skrev:90 millioner ex klausuler for Emre Mor..
Rimelig godt solgt af CV og kompagni.....
Ifølge de tyske medier (Bild og Kicker), så er det "kun" €10 mio.
BT skriver 90 mill ex klausuler.. Og nævner at han bliver den dyreste mand solgt fra Skandinavien...
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1699
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Barcaholic »

While sports director Robert prefers to sign Lyon centre back Samuel Umtiti (22), Luis Enrique wants PSG defender Marquinhos (22). [sport]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Sport og MD "kæmper" om hvem af de 2 der bliver hentet. Forskellen er bare at det er troværdige kilder (altså så troværdige som fodbold journalister kan være) der siger umtiti. Desuden er flere af de sidste "artikler" fra sport hvor der snakkes om at lucho ikke vil have umtiti uden forfatter...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1699
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Barcaholic »

Om ikke andet tyder det meget på at vi får en af de to samt Mauricio Lemos.
Jeg tænker dog at hvis vi kan få Umtiti for 25 mil, hvilket vel vil være halvdelen af prisen på Marquinhos, så skal vi slå til på ham.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Flere troværdige kilder skriver, at City har lukket en aftale med både Laporte og Stones. Det ville godt nok være vanvittigt, hvis det er sandt. Desuden ser de langt fra ud til at være færdige på markedet. Jeg tror, at de køber nye backer, endnu en central midtbane samt Aubameyang. Med Pep ved roret tror jeg de er en seriøs udfordrer til CHL næste år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tror det kommer til at tage en sæson før de begynder at finde sammen. Mange nye spillere og et nyt system kunne godt give lidt problemer i første sæson... Men det er sgu nogle vilde transfers! De må koste kassen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Klubben burde forresten overveje otamendi hvis han kommer i overskud...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Raman93 skrev:Flere troværdige kilder skriver, at City har lukket en aftale med både Laporte og Stones. Det ville godt nok være vanvittigt, hvis det er sandt. Desuden ser de langt fra ud til at være færdige på markedet. Jeg tror, at de køber nye backer, endnu en central midtbane samt Aubameyang. Med Pep ved roret tror jeg de er en seriøs udfordrer til CHL næste år.
Ville transfers for så mange penge ikke begynde at få City i problemer ifht Financial Fair Play?

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1590
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Tænker jeg også umiddelbart?
Omvendt, så er der vanvittige omsætningstal qua tv-aftalen, hvilket minimerer den potentielle fare for FFP.

Og så kan de virkelig frigive penge, Yayas løn, Jesus Navas overlever nok heller ikke..
Mangala, Nasri mm.

Og jeg spørger igen mig selv - hvorfor er Otamendi ikke et tema for os?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Får hold ikke en milliard for at rykke op i PL? Det er absurd..

Edit; se forneden, fra EB.
Engelske medier vurderer, at en oprykning vil være 120 millioner pund eller godt en milliard danske kroner værd.

- Det er derfor, at nogle mennesker køber Championship-klubber og skyder penge ind i dem, siger Crystal Palace-manager Ian Holloway til The Guardian. 

TV-aftalen betyder, at det hold, der slutter sidst i Premier League er sikret 63 millioner pund (550 millioner kroner)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster