Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Jesni skrev:Det er egentlig utroligt at en spiller kan opføre sig sådan. Altså, hvordan kan det ikke være misligholdelse af den kontrakt, han har underskrevet?
Det er det vel også! Men hvad kan de gøre? Rive kontrakten i stykker ville jo ikke være en straf for Verratti, det ville jo være til Verrattis fordel og PSG's egen ulempe (hvis vi går ud fra, Verratti vil til Barca). Mon ikke de kan lade være med at betale ham løn for de dage, han ikke gør sit arbejde. De kan nok også give ham bøder.
qepd

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Har City et af verdens bedste akademier?? Say what?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Reevenge »

City har absolut et af verdens bedste akademier.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Mmkay..
#jesuisSheep

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Jesni skrev:Det er egentlig utroligt at en spiller kan opføre sig sådan. Altså, hvordan kan det ikke være misligholdelse af den kontrakt, han har underskrevet?
Det er det vel også! Men hvad kan de gøre? Rive kontrakten i stykker ville jo ikke være en straf for Verratti, det ville jo være til Verrattis fordel og PSG's egen ulempe (hvis vi går ud fra, Verratti vil til Barca). Mon ikke de kan lade være med at betale ham løn for de dage, han ikke gør sit arbejde. De kan nok også give ham bøder.
Præcis. Intet, udover at smide ham på tribunen i resten af hans kontrakt, hvis han ikke vil spille - som Tevez blev det i city for år tilbage. Men det er ikke super konstruktivt. Det er bare på nogle helt forkerte vilkår fodboldspillerne bliver ansat på. Agenterne er selvfølgelig interesseret i at det er sådan her, og de er jo i stort omfang dem, der præger dem.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

RAC1 skriver nu også, at klubben ser på alternativer, da PSG ikke engang gider i dialog med Barca om Verratti.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Alias-A »

Hvorfor holde fast i en spiller der ikke gider være der? Det får de jo intet ud af, uanset hvor god han er.
93' Iniesta

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Raman93 skrev:RAC1 skriver nu også, at klubben ser på alternativer, da PSG ikke engang gider i dialog med Barca om Verratti.
Uhh - jeg begynder også at have en pessimistisk tilgang til Verratti transferen - jeg synes PSG virker ikke særli samarbejdsvillige, og så skal vi nøjes med nogle alternativer, som vi reelt set ikke ønskede fra start af.

Og det er jo en historie vi desværre har set før - førsteprioriteten glipper - resten er historie.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Troede ellers Lucas Lima allerede var signet fra januar?

http://www.sport-english.com/en/news/ba ... us-6148517

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Vi vidste jo alle sammen at Verrattis transfer ikke ville blive nem og at han måtte presse meget på for at få et skifte igennem. Indtil videre skulle han have fortalt præsidenten personligt at han vil skifte, men det er så også alt. Han har vist stadig ferie, så han er ikke udeblevet fra træning endnu.
For at skifte er jeg sikker på, at han er nødt til at strejke fra træning og komme med en offentlig udmelding om at han ønsker at skifte. Vil han det? Det må tiden vise, men før det sker, så tror jeg ikke PSG overhoved føler noget pres for at sælge.


Sent from my iPad using Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

klogfyr skrev:Vi vidste jo alle sammen at Verrattis transfer ikke ville blive nem og at han måtte presse meget på for at få et skifte igennem. Indtil videre skulle han have fortalt præsidenten personligt at han vil skifte, men det er så også alt. Han har vist stadig ferie, så han er ikke udeblevet fra træning endnu.
For at skifte er jeg sikker på, at han er nødt til at strejke fra træning og komme med en offentlig udmelding om at han ønsker at skifte. Vil han det? Det må tiden vise, men før det sker, så tror jeg ikke PSG overhoved føler noget pres for at sælge.


Sent from my iPad using Tapatalk
Det vidste vi, jo - men man/jeg har haft fornemmelsen af at det kunne lykkedes - agent og Verratti har indikeret interesse, for at ryste PSG - men de er iskolde. Og dét bekymrer mig.
Det er ekstremt svært at fravriste spillere fra dem, qua deres økonomiske situation og deres "syn" på deres projekt. Marquinhos brændte vi også nallerne på i sin tid.

Vi har selvfølgelig kun medierne version at tage stilling til - og de skyder i øst og i vest - men der skal virkelig drastiske metoder til - og det virker også som om at PSG har set sig sur på vores charmeoffensiv i medierne.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dahl »

Personligt tror jeg ikke vi får Verratti. PSG er ikke just villige til at forhandle, og ifølge RAC1 er vi også begyndt at se efter alternativer, hvis det ikke skulle lykkes. Jeg har to spillere, som jeg ser som gode alternativer. Jorginho fra Napoli eller Lucas Torreira fra Sampdoria. To spillere som minder om Verratti. Og jeg mener stadig, at det er altafgørende vi får sådan en type til vores midtbane.
Jeg håber godt nok også, at vi får fat i Ceballos - også selvom rygterne om de påståede tweets er rigtige. Han er vanvittig dygtig, og bliver kun bedre. Og for 15 millioner euro er det for mig en no-brainer.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Dahl skrev:Personligt tror jeg ikke vi får Verratti. PSG er ikke just villige til at forhandle, og ifølge RAC1 er vi også begyndt at se efter alternativer, hvis det ikke skulle lykkes. Jeg har to spillere, som jeg ser som gode alternativer. Jorginho fra Napoli eller Lucas Torreira fra Sampdoria. To spillere som minder om Verratti. Og jeg mener stadig, at det er altafgørende vi får sådan en type til vores midtbane.
Jeg håber godt nok også, at vi får fat i Ceballos - også selvom rygterne om de påståede tweets er rigtige. Han er vanvittig dygtig, og bliver kun bedre. Og for 15 millioner euro er det for mig en no-brainer.
Enig omkring Caballos :cool:

Men synes at "Verratti"-alternativet skal trækkes fra øverste hylde. Og det mener jeg ikke Jorginho eller mr. No Name er :grin: - kender ham ikke.

Men fælles for de to, er at de skal tage skridtet op - ligesom Seri fra Nice skulle det. Fine alternativer til en veletableret midtbane - men vi har brug for en kæmpe profil, som kan løfte os fra dag 1.
Vi har allerede rigeligt med spillere som indeholder potentialet på sigt: Gomes, Rafinha, Denis, er alle spillere i samme kategori - spillere som på sigt kan blive dygtige og måske profiler på vores hold - men vi har brug for kvalitet fra dag 1, som er erfaren, klar til presset og med evnerne til at kunne løfte midtbanen fra dag 1.
---------------------------------------
Barca is my religion!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

I følge rygterne skifter Lukaku til United for 75 mio pund og så vil de droppe Morata. I følge rygterne takkede Real nej til et bud på 80 mio euro fra United. Det lyder helt absurd, både at de kunne få sådan et stort bud, men også at de takkede nej,


Sent from my iPad using Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Hvis der er hold i rygterne om, at Real afviste et bud på 80 mio. euro på Morata, så kan der være tale om to ting.

1. De tror, at de kan sælge ham for mere, hvilket jeg synes, er absurd, da 80 mio. euro er mere end rigeligt for Morata(det er faktisk alt alt for meget).

2. Måske vil de ikke sælge ham og har tænkt sig at benytte sig af ham.

Jeg vil dog sige, at jeg ikke tror på de rygter. Morata har muligvis været røgslør for Lukaku handel, som var den, United vil have i hus. Morata er ikke i nærhed af 80 mio. euro værd. Maks 50-55.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster