Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Jesni, det gælder bare om at handle ordentligt ind, og slå prisen ned...det plejer Barca jo at være gode til;)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså ... ter Stegen er snart 25 år og har spillet over 100 Bundesligakampe og snart 100 kampe for Barcelona. Vi kan ikke blive ved med at bruge ungdom og manglende erfaring som undskyldninger.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Blaugrana92 skrev:Altså ... ter Stegen er snart 25 år og har spillet over 100 Bundesligakampe og snart 100 kampe for Barcelona. Vi kan ikke blive ved med at bruge ungdom og manglende erfaring som undskyldninger.
Han har ikke niveauet. Det har Mathieu, Arda, Gomes, Paco, Rafinha, Deniz og Vidal heller ikke.

Iniesta og Mascherano fylder snart 33. Vi så dem i frit fald i går.

Rakitic er ikke hvad han har været. Suarez fylder snart 31.

Siden sommeren 2015 har vi hentet 7 spillere. Kun en handel har været god.

Meget arbejde at gøre. Jeg betror dog ikke vores ledelse til at foretage de rigtige køb.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hold nu op. Hvis det havde været bravo der havde stået som MAtS i 2017 så havde vi hørt på at han var en af verdens bedste. MAtS kom dårligt fra start men i 2017 har han stået rigtig godt og reddet vores bagdel flere gange.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Nogle gange ved jeg ikke, om man bare gætter spillernes alder eller bare kommer med sin fornemmelse omkring det, for Rafinha bliver gjort et år ældre og det samme er tilfældet med Suarez nu. Suarez bliver 31 til januar. Der er trods alt lidt over 9 måneder til det. Han er født i 1987, ligesom Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Fyr hele lortet og hent 18 nye spillere. Easy!
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jep, hvis man skal skille sig af med så mange spillere, så er det jo næsten et helt nyt hold.

Gomes ud, Arda ud, Mathieu ud, Vidal ud, Denis ud, Rafa ud, Paco ud, ter Stegen ud. Det er altså 8 spillere. Mathieu, Arda og måske en af de tre unge midtbanespillere ud, ville være realistisk og rimeligt, men kom nu lidt.
Senest rettet af Kubala ons apr 12, 2017 2:14 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja mand! De har tydeligvis ingen anelse om hvad de laver mens vi her fra sofaen kan se det hele. Ingen har niveauet og alle skal væk. Jeg vil gætte på at vi kan sælge dem alle for ca 7,9 mia og så købe alt hvad vi skal bruge for 3,4 mio. Nemt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Jeg synes ikke, der er brug for en revolution til sommer. Det er der heller ikke penge til. Få en kompetent træner med en klar filosofi og 2-3 spillere ind, der passer til det. Ter stegen, Umtiti, pique, bussi, og MSN bør i hvert fald være sikker på en stamplads næste sæson. Jeg vil gerne se nogle flere unge spillere her i slutningen for at se om de kan tage springet.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Piquénbauer skrev:Ja mand! De har tydeligvis ingen anelse om hvad de laver mens vi her fra sofaen kan se det hele. Ingen har niveauet og alle skal væk. Jeg vil gætte på at vi kan sælge dem alle for ca 7,9 mia og så købe alt hvad vi skal bruge for 3,4 mio. Nemt.
Yes! Nyt nyt nyt.
#jesuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Kubala skrev:Jep, hvis man skal skille sig af med så mange spillere, så er det jo næsten et helt nyt hold.

Gomes ud, Arda ud, Mathieu ud, Vidal ud, Denis ud, Rafa ud, Paco ud, ter Stegen ud. Det er altså 8 spillere. Mathieu, Arda og måske en af de tre unge midtbanespillere ud, ville være realistisk og rimeligt, men kom nu lidt.
Det var egentligt ikke tiltænkt som, at de skulle ud. Jeg konstaterer bare, at de ikke har niveauet til at være i en af verdens største klubber. Det har ingen af de nævnte.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Bum og så har vi det på plads. Mon ikke der var folk fra sofaen der har sagt det samme om nogle af vores største legender da de var unge spillere i truppen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Bum og så har vi det på plads. Mon ikke der var folk fra sofaen der har sagt det samme om nogle af vores største legender da de var unge spillere i truppen?
Sammenligner du seriøst Gomes, Paco, Denis, Rafinha med 23 årige Messi, Iniesta, Xavi osv ?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg sammenligner situationen omkring fans og spillere. Jeg kan sagtens se en masse fans have der tvivl om ham valdes med smørfingrene, den ikke ret tekniske back puyol, den lidt svage xavi og ham iniesta der ikke rigtig var plads til.

Det er så hamrende nemt for dig at sidde bag din skærm og komme med påstande som at de ikke har niveuet. Men faktum er at du ved sådan ca intet. Du har ingen ide om hvordan de træner, hvordan deres mentalitet er, hvordan klubben ser på dem. Men alligvel skal vi høre på det.

Kan det så være at de alle falder igennem? Ja. Men de kan også begynde at spille fremragende som MAtS f.eks. har gjort det i 2017. Og så bliver der sikkert stille fra dig igen. Altså lige indtil de har en halvdårlig kamp og så skal vi nok få at vide at de ikke er gode nok og aldrig har været det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Raman93 skrev:
Kubala skrev:Jep, hvis man skal skille sig af med så mange spillere, så er det jo næsten et helt nyt hold.

Gomes ud, Arda ud, Mathieu ud, Vidal ud, Denis ud, Rafa ud, Paco ud, ter Stegen ud. Det er altså 8 spillere. Mathieu, Arda og måske en af de tre unge midtbanespillere ud, ville være realistisk og rimeligt, men kom nu lidt.
Det var egentligt ikke tiltænkt som, at de skulle ud. Jeg konstaterer bare, at de ikke har niveauet til at være i en af verdens største klubber. Det har ingen af de nævnte.
Jamen det har vi jo ingen anelse om endnu. Måske er det på tide at skille sig af med Mathieu og Arda(især fordi man stadig kunne tjene lidt på ham), men ingen af dem har niveauet osv. er lidt langt ude. Rafa har gjort det fint. Vidal var flyvende inden sin skade, mens de andre har kæmpet lidt indtil videre i denne sæson.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster