Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Så køber vi i hvert fald ikke en cm til sommer. Og jeg tør slet ikke tænke på hvor skidt forholdet bliver imellem de 2 klubber hvis det sker...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

B-Freak skrev:Flere medier mener at vi har henvendt os til Isco for at hente ham i 2018 når hans kontrakt udløber.
Det ville sgu være smukt at få en spiller som Isco gratis til Barca som 26-årig. Det ville være fucking smukt. Den lorte klub er ved at ødelægge en helt igennem fantastisk fodboldspiller, som Isco er.
Piquénbauer skrev:Så køber vi i hvert fald ikke en cm til sommer. Og jeg tør slet ikke tænke på hvor skidt forholdet bliver imellem de 2 klubber hvis det sker...
De kan sutte den derovre i Madrid, kan de! Tror ikke klubben giver Real fem flade fucks, hvis de kan få en Isco gratis.

Og hvorfor skulle vi ikke købe en CM her til sommer? Isco er ikke en rendyrket CM som Verratti eller Thiago er. Det er det, vi mangler.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis isco ikke skulle spille cm hvor skulle han så spille? Det er ret åbenlyst at han skulle spille cm hvis han kom til klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

En spiller der forresten er glemt lidt er mahrez... Han er blevet lidt doven og har ikke været på samme niveau i denne sæson men hvis han kan levere som i forrige sæson så ville han være god på vores kant.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Hvis isco ikke skulle spille cm hvor skulle han så spille? Det er ret åbenlyst at han skulle spille cm hvis han kom til klubben.

Han skulle spille Iniestas plads

------------------- Ter Stegen ----------------
Bellerin-----pique--------umtiti-----alba---
-----veratti--------busquets----isco---------
--------------- M -------- S ---------- N -------

2018/2019 sæsonen er Iniesta 34-35 år gammel..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... l-have-ham

Nej tak, så hellere op med ham på førsteholdet.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Hvis vi får Isco til 2018, så kan jeg heller ikke så hvorfor vi ikke kan købe en CM til sommer. Som jeg ser det skal han være afløseren for Iniesta som vil være 34-35 år til den tid, og hvis den evt nye CM være Verretti eller Thiago, så er de heller ikke samme type.

Så jeg synes bestemt det vil give mening at købe Bellerin og Verratti til sommer, og Isco i sæsonen efter (Måske også Dybala, men den så bare ikke hvem han skulle erstatte i den start 11'er)

Forstil jer til sommer 2018 :eek: :grin:

----------------------Ter Stegen------------------
Bellerin-------Pique--------Umtiti--------Alba
-----------------------Busquets------------------
--------------Verratti-----------Isco-------------
----Messi---------------------------------Ney----
-----------------------Suarez---------------------
Billede
Billede
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Ini?? :cry:




Matthieu?? :cry: :cry:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Hvis isco ikke skulle spille cm hvor skulle han så spille? Det er ret åbenlyst at han skulle spille cm hvis han kom til klubben.
Det, jeg mener med rendyrket, er, at Isco skal være ligesom Iniesta var i sit prime, hvor han skal hovedsageligt være den centrale styrekraft med de gode idéer ti lat lirke defensiverne op inde centralt.

Det jeg mente med en rendyrket CM var, at vi stadigvæk mangler dirigenten, temposkiften, sergenten, generalen, som vi havde det med Xavi.

Jeg ser ikke Isco som en spiller, der kan diktere spillet som Xavi gjorde det. Den type kan vi få i Thiago eller Verratti. Thiago for tre år siden var en mere Iniesta-type, men han er godt nok blevet en mere Xavi-type, og det er det ,det her hold mangler af og til. Der er for meget lidt kontrol inde centralt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Men hvem siger at vores midtbane skal spille som under pep?

Og der er forresten en ting som vi alle glemmer. Messi bliver den nye dirigent centralt. Jo ældre han bliver jo længere vil han falde ned i banen. Og for at det skal fungere så skal han have løbestærke spillere omkring ham. Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi købe løbestærke og fysisk stærke spillere fremfor spillere der er gode med bolden fremadrettet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Jeg synes godt nok, at Isco overvurderes af nogle. Fin spiller, jovist, men det er også det.

Enig med Piquenbauer i, at Messi vil rykke længere og længere ned i banen. Han bliver en vanvittig CM også. Xavis spidskompetencer, og så meget mere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/verr ... g-fremtid/

Surprise. Og kan vi så droppe de åndssvage rygter om thiago og verratti. Det kommer ikke til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Den artikel er ligeså valid som de artikler hvor han bliver rygtet til andre klubber.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Synes jeg ikke. Her forholder han sig selv til sin fremtid. Når der bliver snakket om skifte osv så er det hans agent.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af OliverDK »

Han siger kun, at han tror, at han er i PSG næste sæson. Hvor mange spillere går ud i marts og melder klart ud, at de vil væk? Det skal han jo sige.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster