José Manuel Pinto Colorado

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

LuisEnrique

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af LuisEnrique »

Jamial skrev:Synes det er fint han fik karantæne. Ingen grund til at gøre det, og også usportsligt, selvom det er useriøst at tro at det have indflydelse på Santin.

Dét der er mest til grin er ham fjolset der i "Fodbold uden Filter" mente at FCB skulle taberdømmes. Dummeste jeg nogensinde har hørt. :D
syns det er forkert at han fik en straf overhovedet, for så er der rigtig mange episoder i fodbold som fremover skal resultere i straffe.
fjolset i fuf som syns barca skulle taberdømmes er jo tydeligvis fck sympatisør.. kan ikke tage ham serøst og han blev vist osse godt nedstemt i panelet.

Squix

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Squix »

Fra Twitter;

Guardiola wants Pinto to continue one more year as second goalkeeper. His contract will be renewed. No search for new goalkeeper.


Godt eller skidt?
Syntes han ser ud til at være en festlig person, og er med til at skabe god stemning i truppen.
Men må indrømme, jeg syntes hans kvalitet er meget svingende, og hans bund niveau, meget lavt.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Pieyanthikos »

Jeg vil lige lade et par kilder mere komme med nyheden før jeg helt tror på den..

Han er for svingende - jeg havde hellere set Oier blive rykket op. Jeg synes ikke det er alderen der trykker, nærmere de fejlagtige beslutninger og så er han lige en smule for excentrisk. Jeg frygter virkelig den dag her i foråret hvor Valdés bliver skadet, og Colorado skal stå i en vigtig CHL-kamp.

Men han må have en væsentlig funktion i truppen uden for banen, hvis Pep vælger at forlænge.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af klogfyr »

well han er meget svingende, men er egentlig fint nok, hvis han bliver. Men den holdning ændrer sig, det moment Valdes bliver skadet og han skal til at stå andre kampe end CDR.

Drake
Indlæg: 4336
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Drake »


Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Pieyanthikos »

Han trænede iflg. Totalbarca i fitnesscenteret i dag (sammen med andre profiler som Iniesta, Abidal og Piqué), så det er næppe alvorligt. Jeg tror ikke Arsenal-kampen er i fare for ham, og nok heller ikke Zaragoza i weekenden.

barcastuff @twitter:
Right Now > Training session. Pinto having treatment for small muscle tear. #fcblive

Iraqi-Culé

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Iraqi-Culé »

Jeg vil sku gerne se Mino i målet mod Zaragoza. Ikke en vigtig kamp, hvor vi bør vinde med minmum 2-3 mål. Derfor kan vi tillade os at prøve lidt af. Det er heller ikke den store svækkelse at spille med Mino istedet for Pinto.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15200
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Lopezzz »

Iraqi-Culé skrev:Jeg vil sku gerne se Mino i målet mod Zaragoza. Ikke en vigtig kamp, hvor vi bør vinde med minmum 2-3 mål. Derfor kan vi tillade os at prøve lidt af. Det er heller ikke den store svækkelse at spille med Mino istedet for Pinto.
Mino bliver helt sikkert vores første målmand når Valdes stopper.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Nidzo7 »


Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af zqa »

Iraqi-Culé skrev:Jeg vil sku gerne se Mino i målet mod Zaragoza. Ikke en vigtig kamp, hvor vi bør vinde med minmum 2-3 mål. Derfor kan vi tillade os at prøve lidt af. Det er heller ikke den store svækkelse at spille med Mino istedet for Pinto.
Ikke udover 10 års la liga erfaring og ca 300 kampe... Det er slet ikke nogen svækkelse, nej.
Folk undervurderer Pinto en hel del herinde.

Lionel Messi

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Lionel Messi »

zqa skrev:
Iraqi-Culé skrev:Jeg vil sku gerne se Mino i målet mod Zaragoza. Ikke en vigtig kamp, hvor vi bør vinde med minmum 2-3 mål. Derfor kan vi tillade os at prøve lidt af. Det er heller ikke den store svækkelse at spille med Mino istedet for Pinto.
Ikke udover 10 års la liga erfaring og ca 300 kampe... Det er slet ikke nogen svækkelse, nej.
Folk undervurderer Pinto en hel del herinde.
Hvad slår hvad. Erfaring eller talent? Jeg tror også på at Mino kan overraske og spille rimelig godt i målet, hvis han får chancen. Men nu hvor Valdés er tilbage, så sker det næppe.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af SirJonas »

Skal der forlænges med Pinto, Ja/nej?

Lionel Messi

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Lionel Messi »

Han har faktisk vist sig at være et meget vigtigt brik, men synes alligevel at vi mangler at give Mino en chance. Det kan jo være at han overrasker. Men jeg tror at han forlænger. Han skaber jo den gode stemning.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af zqa »

Lionel Messi skrev:
zqa skrev:
Iraqi-Culé skrev:Jeg vil sku gerne se Mino i målet mod Zaragoza. Ikke en vigtig kamp, hvor vi bør vinde med minmum 2-3 mål. Derfor kan vi tillade os at prøve lidt af. Det er heller ikke den store svækkelse at spille med Mino istedet for Pinto.
Ikke udover 10 års la liga erfaring og ca 300 kampe... Det er slet ikke nogen svækkelse, nej.
Folk undervurderer Pinto en hel del herinde.
Hvad slår hvad. Erfaring eller talent? Jeg tror også på at Mino kan overraske og spille rimelig godt i målet, hvis han får chancen. Men nu hvor Valdés er tilbage, så sker det næppe.
Udover erfaring, så er Pinto også en meget talentfuld målmand, hvilket ovenstående også bevidner.

Og ja, han skal forlænges.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Blaugrana92 »

Man kan sige mange ting om Pinto, blandt andet at han er flagrende og meget uskarp på dødboldene, men han har altså nu engang en utrolig erfaring og et naturligt talent at trække på. Erfaring gør altså en kæmpe forskel hos målmænd. Hvis vi smider Miño ind i en La Liga kamp, risikerer vi en helt masse, for han vil komme ud i en masse forskellige situationer som han er usikker på, hvordan han skal håndtere, mens Pinto har oplevet disse situationer en million-milliard gange og ved hvad han skal gøre!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 48 gæster