Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

madsjuul skrev:Er Alves handlen blevet bekræftet af klubberne? Jeg har lige været på ferie, så har ikk fulgt med i hva der er sket.
Delvist. Ikke officielt, men Del Niro har været ude og forklare hvorfor et salg var nødvendigt. Der burde ikke tage mage dage inden det bliver officielt. Man mangler hvis stadig med at underskrive papirer, arbejdstilladelse, forsikring eller sådan noget....

Men alle regner det som officielt. Selv Marca.

dinero

Indlæg af dinero »

Nyt rygte ...

http://www.sportenkort.dk/nyhed/79260/

El Mundo Deportivo skriver, at Shevchenko ikke er med i Felipao's planer for Chelski, så ukraineren skal sælges eller lejes ud. Og her ser de Deco-handlen som en mulighed for at leje Sheva til Barca.

Jeg kunne faktisk godt se ham i en rødblå trøje. Hvis Eto'o skifter vel og mærke. Og hvis Adebayor skifter til Milan, som det kan se ud til p.t., så tror jeg det kan blive godt med noget rutine oppe foran, ligesom dengang vi hentede Henke - det gik jo godt :D.

Men man skal også tage Shevchenkos nedadgående formkurve til betragtning. Siden skiftet fra AC Milan, har han ikke været meget værd oppe foran, men han er helt klart en fantastisk spiller, hvis han når et tidligere niveau. Og så skal jeg lige sige, at det ikke var meningen, at han skulle sammenlignes med Henke. Men han var f a n d m e klasse.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Indlæg af Flax_Generous »

Shevchenko i Chelsea-form er ikke bedre end Braulio eller Uche fra Getafe. Shevchenko i Milan-form er tæt på at være verdens bedste angriber. Det er noget af et spring, så en sådan aftale er enten en total fiasko eller en super succes. Jeg hælder desværre mest til det første.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Indlæg af abx »

Han står foran Burj al arab !!! Det må være fordi han skifter til Al Ain!

Neeej, slap af. I Dubai er barcelona et kæmpe hit. Uanset hvilken sportsforretning du er i, får du nærmest kastet et elelr andet med barcalona i hovedet, som du bliver tvunget til at købe til små 10-20 kr :D
Próxima Estación.... Parallel!

dinero

Indlæg af dinero »

Har godt nok aldrig været i Dubai, men det lyder som et rart sted.


Det er rart at Dani Alves bliver præsenteret i morgen!

madsjuul

Indlæg af madsjuul »

Nogen der har hørt noget nyt om Guddi?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Hey mods, jeg tænkte på om vi ikke kunne få denne tråd sticky.. eller opslag eller hvad end det hedder.

btw, Ronaldinho bliver igen stærkt linket med Milan (ikke så meget nyt i).
#jesuisSheep

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Indlæg af soul_pitcher »

Tjoo, det kan jeg ikke se noget forkert i.
Havde nu regnet med at Diabolito ville gøre det, men han er godt nok slack for tiden.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 850
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

:oops:
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

:P det er i orden!
#jesuisSheep

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Indlæg af Alias-A »

Skandale :(

Og hvis han virkelig er blevet solgt for 15 skaldede mil, så er Laporta snart væk..

dinero

Indlæg af dinero »

Elendig pris. Han er mere end dobbelt så meget værd. Og så lige at det er AC Milan; én af de klubber jeg har absolut mindst sympati for. Så ser jeg hellere, han rejser til Manchester City og Barca får 32 mio. euro. Og endnu hellere at han bliver.
Men David Silva tror jeg er en kompetent afløser, og hvis han kan "erhverves" for 20 mio euro, så skal det gøres nu.

Messi-fan

Indlæg af Messi-fan »

DosDinho skrev:Ronaldinho til Milan

der er blevet lavet en aftale og imorgen skriver ronaldinho under..

Efter min mening det dummeste salg i klubbens historie....
skulle man have ham på holdet uden at bruge ham i stedet for? manden har gjort utroligt meget for klubben, men jeg tror aldrig han ville finde klassen igen i barca. og hvis vi ventede et år med at sælge ham ville han blive mindre værd

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Indlæg af emo »

DosDinho skrev:
Messi-fan skrev:
DosDinho skrev:Ronaldinho til Milan

der er blevet lavet en aftale og imorgen skriver ronaldinho under..

Efter min mening det dummeste salg i klubbens historie....
skulle man have ham på holdet uden at bruge ham i stedet for? manden har gjort utroligt meget for klubben, men jeg tror aldrig han ville finde klassen igen i barca. og hvis vi ventede et år med at sælge ham ville han blive mindre værd
Hvorfor skulle han ikke blive brugt?????
Udtalelsen var at han ikke indgik i førsteholdets planer, dermed er det rimeligt at antage/forvente at selvom han ikke nåede at blive solgt, ville han ikke være andet end en reserve for førsteholdet. . .

Jeg har svært ved at tro at dette ville være blevet tilfældet, men udfra Guardiolas udtalelser om at både Ronaldinho og Eto'o ikke indgik i planen for den kommende sæson, er det foventeligt at han ikke ville være blevet brugt.

Lovebarca

Indlæg af Lovebarca »

Efter Ronnie-handlen er på plads og det samme med Hleb begynder de vidst at gå efter en big signing, højst sandsynligt en 9'er.. Her er de mest friske rygter:

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=779146

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster