Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Piquénbauer skrev:
Skydefinten skrev:
Piquénbauer skrev:At hvad ikke passer? Og tror du virkelig at Roberto er interesseret i at gå fra startende back til backup på DM?
Interesseret? Næh, men nu er det ikke ham som bestemmer. Jeg tænker at Roberto spiller der, hvor LE beder ham om. For at få minutter på banen.
Han har efterhånden gjort det så godt på backen at han vil kunne spille den plads på rigtig mange hold. Så hvis man tager den fra ham (har stadig ingen anelse om hvem vi kan få der er bedre) og gør ham til reserve så tror jeg han smutter.
Bliver spændende at se. Jeg tror han har for meget - det der Barca DNA - i dunken, men det troede jeg self også om Thiago.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Det kunne også tænkes, at det ikke var muligt at hente den ønskede spiller i sommers, så man droppede det? At Luis Enrique så sig tilfreds med Roberto, og nu presser han på igen omkring backen, for han anser ikke Roberto som permanent løsning?

Hvad jeg forholder mig til, er, at træneren siger, at han ikke er back, at han er tiltænkt noget andet også. Der har været en del rygter omkring den plads og nu bekræftes det med Luis Enriques seneste udtalelse.
Nu er det ikke fordi det er nemmere at hente spillere i vintervinduet? Hvis man ville have en spiller til backen i sommers så kunne man også have gjort det. En spiller som Bellerin er i hvert fald ikke blevet nemmere at købe. Og mon ikke man kunne have hentet Cancelo hvis man lod være med at købe endnu en spiller til midten (Gomes) og brugte lidt af pengene der. Det ville også give mere mening med hensyn til Roberto da han så kunne komme derop og spille i stedet for Gomes som jo også har spillet en del på defensive midt.

Og grunden til at der har været rygter omkring backen er jo ikke pga Roberto men Vidal. Det er ham man tydeligvis ikke er tilfreds med og de spillere man bliver sat i forbindelse med er heller ikke startere. Så ja nu siger Lucho en ting men han har også tidligere sagt at barca ikke kan få en bedre back end Roberto.

Jeg ved ikke hvad der kommer til at ske men imo virker det meget mere til at Lucho vil have en ny reserve og det her er hans måde at presse ledelsen ("jeg har ingen rigtig back - vidal er ikke god nok og Roberto skal også bruges andre steder."). Hvis det dog er fordi man vil tage Roberto væk fra pladsen så er det imo idiotisk. Han har været en af vores bedste i denne sæson og det på en uvant plads. Han vil kun blive bedre og når der kommer tjek på højre side (farvel rak) så vil det blive endnu bedre.
Senest rettet af Piquénbauer tirs dec 27, 2016 7:27 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Skydefinten skrev:
Piquénbauer skrev:
Skydefinten skrev:
Piquénbauer skrev:At hvad ikke passer? Og tror du virkelig at Roberto er interesseret i at gå fra startende back til backup på DM?
Interesseret? Næh, men nu er det ikke ham som bestemmer. Jeg tænker at Roberto spiller der, hvor LE beder ham om. For at få minutter på banen.
Han har efterhånden gjort det så godt på backen at han vil kunne spille den plads på rigtig mange hold. Så hvis man tager den fra ham (har stadig ingen anelse om hvem vi kan få der er bedre) og gør ham til reserve så tror jeg han smutter.
Bliver spændende at se. Jeg tror han har for meget - det der Barca DNA - i dunken, men det troede jeg self også om Thiago.
Thiago lagde aldrig skjul på at han var ligeglad med hvor han fik succes så længe dette skete. Det tror jeg ikke er tilfældet med Roberto. Med det sagt så tror jeg det vil være svært at overtale en spiller der har gjort det så godt til at sidde på bænken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Det kunne også tænkes, at det ikke var muligt at hente den ønskede spiller i sommers, så man droppede det? At Luis Enrique så sig tilfreds med Roberto, og nu presser han på igen omkring backen, for han anser ikke Roberto som permanent løsning?

Hvad jeg forholder mig til, er, at træneren siger, at han ikke er back, at han er tiltænkt noget andet også. Der har været en del rygter omkring den plads og nu bekræftes det med Luis Enriques seneste udtalelse.
Nu er det ikke fordi det er nemmere at hente spillere i vintervinduet? Hvis man ville have en spiller til backen i sommers så kunne man også have gjort det. En spiller som Bellerin er i hvert fald ikke blevet nemmere at købe. Og mon ikke man kunne have hentet Cancelo hvis man lod være med at købe endnu en spiller til midten (Gomes) og brugte lidt af pengene der. Det ville også give mere mening med hensyn til Roberto da han så kunne komme derop og spille i stedet for Gomes som jo også har spillet en del på defensive midt.

Og grunden til at der har været rygter omkring backen er jo ikke pga Roberto men Vidal. Det er ham man tydeligvis ikke er tilfreds med og de spillere man bliver sat i forbindelse med er heller ikke startere. Så ja nu siger Lucho en ting men han har også tidligere sagt at barca ikke kan få en bedre back end Roberto.

Jeg ved ikke hvad der kommer til at ske men imo virker det meget mere til at Lucho vil have en ny reserve og det her er hans måde at presse ledelsen ("jeg har ingen rigtig back - vidal er ikke god nok og Roberto skal også bruges andre steder."). Hvis det dog er fordi man vil tage Roberto væk fra pladsen så er det imo idiotisk. Han har været en af vores bedste i denne sæson og det på en uvant plads. Han vil kun blive bedre og når der kommer tjek på højre side (farvel rak) så vil det blive endnu bedre.
Ja, til vinter bliver det ikke nemmere, men LE siger det allerede nu(lægger pres på allerede i midten af sæsonen), så det kan være, at man henter Srna nu og en permanent til sommer? Hvem ved?

Det vi ved, er, at LE siger: "Roberto er ikke back".

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vi ved også at han har sagt at barca ikke får en bedre back en Roberto. Men lad os stoppe den her. Jeg er sikker på at Roberto er tiltænkt backen og vil spille der i mange år (hvis han holder niveauet). Du tror noget andet. Videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Måske fordi, muligheden for en bedre back ikke var til stede, derfor var Roberto den bedste, man kunne have lige pt? Det kan også være en mulighed med den udtalelse tidligere, hvilket det ikke er længere?

Desuden er der backs derude, der kunne være permanente løsninger, f.eks. Bruno Peres, Walker, Bellerin etc.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Han kaldte ham for en af de bedste i verden på pladsen. Så nej jeg tror ikke det havde noget med det at gøre.

Og jeg ville ikke bytte Roberto for nogle af de spillere. De er imo ikke bedre end roberto. Peres og Walker er i hvert fald ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Walker gør det rimelig godt. Han gør det bedre end Roberto, hvis man kigger på ratings. Og Bruno Peres har også gjort det fint. Desuden er de begge naturlige backs.

Der er også Juanfran fra Depor.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

At han gør det godt for spurs er ikke ensbetydende med at han ville være god for os. Han passer godt til deres hurtige spil men jeg kan ikke se ham gøre det bedre for os end roberto Jeg ville i hvert fald ikke smide en masse penge efter ham. Og det ville jeg heller ikke efter peres selvom han som walker er "naturlig" på backen.

Hvorfor vi skulle købe Juanfran har jeg ingen anelse om. Som i overhovedet.

Det er desuden irrelevant at snakke om disse spillere pt da vi efter alt at dømme ikke er efter dem. VI er efter cancelo og han er under ingen omstændigheder bedre end Roberto så jeg kan ikke se hvorfor Roberto ikke skulle være tiltænkt en rolle som starter i fremtiden. Og slet ikke når man tænker på hvor godt han har gjort det i sin første sæson som starter på backen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jeg taler om de forskellige backs. Det er jo ikke altid sådan, at klubben køber den, der bliver snakket mest om(nogle gange køber man spillere, som ikke rigtigt har været i mediernes radar). Og det var i øvrigt mere for at nævne nogle navne derude. Tottenham spiller noget, der minder om Luis Enriques Barca.

Jeg ved ikke, hvem man ender med, men LE har med sin udtalelse, åbnet for muligheden om at Roberto muligvis ikke er den permanente løsning.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Villarreals Mario har i hvert fald også været omtalt i medierne. Han er godt nok mere defensivorienteret, hvis man kigger statistisk på ham, men det kunne give god mening med en mere tilbagetrukken side.
Senest rettet af Kubala tirs dec 27, 2016 8:10 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det er det selvfølgelig ikke. Jeg ser dog de nævnte spillere som urealistiske i forhold til pris og hvor lidt de vil forbedre os.

Og ja det mener du. Jeg synes mere det virker som lidt spin så han kan få en ny reserve. Jeg føler mig i hvert fald overbevist om at Roberto er vores permanente løsning på backen og han ville spille der de næste år. Altså medmindre han falder markant i niveau.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Villarreals Mario har i hvert fald også været omtalt i medierne.
Har han? Han er fin men ikke bedre end Roberto. Heller ikke hvis man kigger på ratings.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Villarreals Mario har i hvert fald også været omtalt i medierne.
Har han? Han er fin men ikke bedre end Roberto. Heller ikke hvis man kigger på ratings.
Ja, det mener jeg, han har. Nej, ratings er næsten de samme, men han er så også en fast back; kan ikke spille på andre pladser.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

men det kunne give god mening med en mere tilbagetrukken side.
Nej det gør det virkelig ikke. Vi har allerede problemer med at der ikke kommer nok (er blevet bedre efter rak er kommet på bænken). En defensiv back vil dræbe den side fuldstædig. Det er man heldigvis også klar over hvorfor man er ude efter Cancelo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster