Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Som jeg skrev, så tror jeg, at man vil noget andet med Roberto(noget mere). Lige nu er han det bedste alternativ, men på sigt tror jeg, at man vil have en anden til at tage den plads.

Hvis andre spillere, som man anser for at kunne varetage pladsen ikke kan blive aktuelt, så kører man med Roberto, men jeg tror, at man gransker markedet.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

I øvrigt spillede Roberto DM i nogle kampe i sidste sæson. To gange mod Granada, mod Getafe, mod Las Palmas, mod Levante og mod Atleti.

Og i Luis Enriques første sæson, 14/15, spillede Roberto DM i tre kamp, mod Almeria, Eibar og Dep. La Coruna.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vil mere? Han kommer ikke til at slå Bussi af før om en del år. Hvis han var tiltænkt midten så kunne det være men som dm? Det giver ingen mening.

Jeg er overbevist om at han kommer til at spille back de næste år. Jeg kan ikke komme i tanke om spillere der er bedre på pladsen som vi kan købe (cancelo og srna er ikke) og der er ikke brug for ham på den defensive midt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm er Lucho måske ude og presse ledelsen til at købe en ny back? Kan det tænkes at de er tilfredse med Vidal og Roberto mens Lucho vil have en ny ind?

Lucho har tidligere rost Roberto på backen (http://www.espnfc.com/barcelona/story/2 ... gi-roberto) og Roberto har vidst også udtalt at han nu ser sig selv som back. Det virker derfor ret underligt at denne kommentar pludselig kommer lige op til et transfervindue.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jeg skriver ingen steder: "Vil mere". Jeg skrev "noget mere". Det jeg mener, er, at jeg ikke tror, at han kun er fastlåst til backen, men han er lidt en allround spiller.

Nu siger Luis Enrique selv, at han ikke er back, så hvis Luis Enrique er i klubben, så kunne der ske ting og sager på den plads, når muligheden bød sig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nu har Lucho også udtalt at man ikke kan få en bedre back til pladsen end Roberto. Jeg tror vi er ude i noget spin for at få hentet en spiller ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jeg ved ikke, hvad der menes, men jeg tror, at Roberto ikke er den endegyldige løsning på backen, men man har ikke rigtig andre alternativer lige nu og han har gjort en fin figur, så derfor roses han.

Hvis muligheden opstår for en anden interessant back, og vedkommende kunne være den endegyldige løsning, så tror jeg, at man går efter det.
Senest rettet af Kubala tirs dec 27, 2016 6:45 pm, rettet i alt 1 gang.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

LE ved også godt at det ikke passer.

Men Roberto har gjort det godt. Helt sikkert.
Mon ikke han skal være backup på DM med tiden.

Ps. Undskyld, hvis jeg sprang lige ind i en diskussion;)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Sådan er det vel på stort set alle pladser? Hvis muligheden for noget bedre opstår så tager man den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

At hvad ikke passer? Og tror du virkelig at Roberto er interesseret i at gå fra startende back til backup på DM?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Men nu siger træneren selv, at han ikke rigtigt ser ham som back. Han er det bedste alternativ lige nu og han har vist gode takter, som han er blevet rost for, men træneren vil måske have en permanent back, hvilket Roberto måske ikke er.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og det er da et pudsigt tidspunkt at han siger det på. Jeg ser det stadig som meget underligt at man ikke købte en ny back i sommers hvis man ikke troede på Roberto. Og så købte man endda flere til midten.

IMO lugter det af at VIdal er faldet igennem men vil blive hvilket ledelsen er tilfredse med. Lucho bliver derfor nødt til at presse på for at få en ny spiller ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Piquénbauer skrev:At hvad ikke passer? Og tror du virkelig at Roberto er interesseret i at gå fra startende back til backup på DM?
Interesseret? Næh, men nu er det ikke ham som bestemmer. Jeg tænker at Roberto spiller der, hvor LE beder ham om. For at få minutter på banen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Skydefinten skrev:
Piquénbauer skrev:At hvad ikke passer? Og tror du virkelig at Roberto er interesseret i at gå fra startende back til backup på DM?
Interesseret? Næh, men nu er det ikke ham som bestemmer. Jeg tænker at Roberto spiller der, hvor LE beder ham om. For at få minutter på banen.
Han har efterhånden gjort det så godt på backen at han vil kunne spille den plads på rigtig mange hold. Så hvis man tager den fra ham (har stadig ingen anelse om hvem vi kan få der er bedre) og gør ham til reserve så tror jeg han smutter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Det kunne også tænkes, at det ikke var muligt at hente den ønskede spiller i sommers, så man droppede det? At Luis Enrique så sig tilfreds med Roberto, og nu presser han på igen omkring backen, for han anser ikke Roberto som permanent løsning?

Hvad jeg forholder mig til, er, at træneren siger, at han ikke er back, at han er tiltænkt noget andet også. Der har været en del rygter omkring den plads og nu bekræftes det med Luis Enriques seneste udtalelse.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 88 gæster