Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Storken skrev:Hvis Cillessen skulle gå hen og vinde vinde kampen om målmandsposten, så er vi reelt på markedet efter en ny målmand. Jeg har meget svært ved at se, at han er god nok som førstemålmand.
Cillessen er den nye pinto.. En okay målmand.. Men ikke første målmand overhovedet.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:Hvis Cillessen skulle gå hen og vinde vinde kampen om målmandsposten, så er vi reelt på markedet efter en ny målmand. Jeg har meget svært ved at se, at han er god nok som førstemålmand.
Og en ny andenmålmand, Ter Stegen gider ikke bænken længere. Jeg er meget skeptisk over for købet

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Købet af Cillessen er dog ikke noget jeg ligger søvnløs over. Hvis Ter Stegen som forventet viser niveauet, så er andenmålmanden fuldstændig ligegyldig. Vi har godt nok valgt en dyr én af slagsen, men det er småbeløb i det store billede.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:Købet af Cillessen er dog ikke noget jeg ligger søvnløs over. Hvis Ter Stegen som forventet viser niveauet, så er andenmålmanden fuldstændig ligegyldig. Vi har godt nok valgt en dyr én af slagsen, men det er småbeløb i det store billede.
Helt enig. Det er og bliver bare et lidt mærkeligt køb

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Det er meget positivt med tilgangen af unge spillere denne sommer, men spørgsmålet er, om man har købt rigtigt ind? Det finder vi først ud af, når denne sæson slutter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Et år er for kort tid. Flere af de købte spillere er tiltænkt fremtiden så det er imo for tidligt at bedømme dem efter en sæson. Især fordi det er ekstremt svært at tilvænne sig systemet og det kan godt tage nogle sæsoner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Et år er passende for dannelse af billedet af dem, især hvis de får nogenlunde med kampe. Det er trods alt etablerede spillere, man har købt; har haft flere kampe på Cv'et.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Der må vi være uenige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Jeg er enig med Piquenbauer. Man skal give spillerne to sæsoner for at bevise deres værd. Jeg vil næsten sige tre sæsoner, når vi snakker unge spillere som Digne, Gomes osv.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Hm, det er lidt mærkeligt. Normalt bliver klubbens egne talenter målt og vejet hurtigt, men det samme gælder ikke unge etablerede spillere, man køber udefra? Jeg taler ikke om at afskrive dem, men at man kan få sig dannet et billede af dem. Man burde være tålmodig med dem, det er ikke det, jeg snakker om.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Der er markant forskel på at komme udefra og så være opvokset med måden vi spiller. Der er ikke mange klubber (hvis nogen overhovedet) der går til spillet som barca gør. Derfor må man også forvente at det tager tid for spillere at finde sig til rette. Og endnu længere tid når de ikke kan forvente at spille hver kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

De spillere, man har købt, er vel nogle, man går ud fra, kan passe ind i den stil, man har i Barca. De har de kvaliteter så at sige. Jeg synes godt, at man kan danne sig et billede af dem efter en sæson, men man burde ikke afskrive dem allerede efter den første sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja med tiden. Men jeg kan godt følge dig. Man kan sådan i store træk se hvordan de passer ind (teknik, touch osv) men man kan ikke konkludere om de bliver til noget hos os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Nej, man kan ikke konkludere. Det kan jo svinge; kan være nogle af dem har en rigtig fin debut sæson, men har en dårlig anden sæson. Man kan danne sig et billede af, hvilke ting, der kan arbejdes med etc.

Og i øvrigt får vi også et indblik i, hvor stort potentiale der er hos de enkelte.

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

West Ham har åbenbart budt 375 mill. kroner for Lacazette. Hvorfor hænger West Ham og 375 millioner ikke sammen i mit hoved?

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster