Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Cilessen (Ajax Goalkeeper) could be Bravo's replacement at Barça. [md]
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

kklaus skrev:
Cilessen (Ajax Goalkeeper) could be Bravo's replacement at Barça. [md]
Negotiations between Barcelona and Ajax for Cillessen (27) are very advanced. expected fee around 10M. [md]
- og Sport benægter det ikke!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Det ville være noget underligt, hvis den hollandske landsholdsmålmand ville skifte til bænken.. Og for 10 mil? Jeg klager ikke hvis det er.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Der er virkelig agurketid lige nu. Hvorfor skulle en 27-årig skifte til Barca, for at sidde på bænken, vel og mærke en, der sigter efter det næste store spring i karrieren?

Hvis man virkelig skal hente en, som har lyst til at sidde på bænken, så kunne det være en i alderen af 31-32-33+. En målmand, der har prøvet på et nok højt plan, men er dalet i niveau.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm underligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Er han god? Har aldrig opfattet ham som en der kunne stå for de store hold.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Hvorvidt om han er god nok til de store klubber eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men han er i hvert fald bedre end at være en bænkevarmer, selvom det er for Barca; reelt set får han jo kun Copa-kampene. Han kan i hvert fald godt stå for klubber under Barca og Real etc.(klubber, der rangerer fra 4-5. pladsen og nedad i de store ligaer i Europa), og så er han kun 27 år.

Jeg tror, at aviserne mangler læsere, så der skrives en hulens masse, især fordi, Barca endnu ikke har fået dækket de to positioner(det presser på med få dage tilbage af vinduet, så målmandspositionen er pludseligt aktuel og presserende), selvom der har været gang i forskellige navne(angrebsfronten); det har ikke været ligesom de andre positioner, hvor man hentede spillere ret tidligt og lykkedes også med dem, man havde tiltænkt. Her har der ikke været helt den samme klarhed. Først var det Nolito, så var det Gameiro, derefter Jesus, Vietto, Gomez og nu Paco.

Man prøver måske det samme med målmandspositionen(aviserne i hvert fald, da det er helt nyt og er ikke blevet til en saga endnu, ligesom med angrebet), især hvis D. Alves' ikke helt er på plads eller den handel er lidt åbent. Målmandspositionen er dog ny, da Bravo lige pludseligt ser ud til at ville skifte pga. udmeldingerne om ter Stegen som førstevalg.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Nå, så må det jo være i dag, de henter en angriber, hvis det skal ske inden sæsonåbningen. Jeg tvivler dog på, at de kan nå det inden der.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe nej det kommer nok ikke til at ske... Tror sgu egentlig heller ikke vi henter en angriber. Det virker til at Paco er spilleren man vil have men det tror jeg simpelthen ikke på. Det virker imo ret usandsynligt at Lim skal gå imod klubben og sælge ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

AFC Ajax have not included Jasper Cillessen in their squad for Saturday's league game against Willem II [ajax]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ok har lige tjekket ajaxs hjemmeside og de snakker direkte om en interesse fra barcelona hvilket træneren kommenterer på. Desuden skriver de direkte at grunden til at Cillessen ikke er i truppen er fordi en klub er efter ham:
Technical staff decided to exclude Jasper Cillessen from Saturday evening´s match due to the interest that has been shown in him
Jeg tror godt vi regne med at Cillessen bliver vores nye nummer 2 i kassen. Jeg kender ikke ret meget til ham men det virker ret vildt at vi vil betale så meget for en reserve keeper.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Lyder dyrt og betyder vel farvel til Bravo. Tænker derfor umiddelbart pis.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Bravo vil videre så der er ikke så meget at gøre. Men ja det er dyrt og forstår ikke helt hvorfor man ikke går efter en ældre og billigere målmand.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Bravo vil videre så der er ikke så meget at gøre.
Det er godt nok imponerende, hvor skråsikker du altid lader til at være på hvad vores spillere gerne vil og ikke vil.

Ærligt spørgsmål: Når du skriver at Bravo vil videre, er du så helt sikker på at du ikke mener, at du gerne vil have Bravo videre?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg bygger det jeg skriver på hvad jeg læser i medierne. Og ifølge de meldinger som medierne har bragt (og der har været enighed) stod det klart at begge målmænd var til et møde med klubben for at bede om mere spilletid. Hvad de har fået at vide ved jeg ikke men jeg ved at Bravo nu er på vej væk selvom klubben har vedholdt at man helst ville holde på ham.

Så ja jeg mener det er ret tydeligt at der er ham der vil videre. Man kan se spekulere over årsagen til dette. Er det fordi han har fået at vide at han vil være nummer 2? Er det fordi han vil have mere spilletid (cl)? Jeg ved det ikke men jeg er overbevist om at man helst ikke ville sælge ham.

Men du tror måske noget andet?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 126 gæster