Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Men hvad har det med vietto at gøre? Det var jo det vi startede.
Der er en alarmklokke, der ringer i mit hoved, når Vietto præsterer så ringe under Simeone. Når man kan få noget brugbart ud af Torres, så kan man udrette næsten alt :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er godt nok en firkantet måde at sætte det op på. Jeg siger ikke at vietto vil blive en succes hos os men fordi det ikke er gået godt for ham i atm så er det sgu ikke ensbetydende med at han ikke vil kunne gøre det hos os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Det er godt nok en firkantet måde at sætte det op på. Jeg siger ikke at vietto vil blive en succes hos os men fordi det ikke er gået godt for ham i atm så er det sgu ikke ensbetydende med at han ikke vil kunne gøre det hos os.
Nej, men det er et vigtigt stykke information, at han har underpræsteret i Atletico. Og jeg vælger ikke at se bort fra det, selvom systemet i Atletico er låst osv.

Jeg synes generelt, at Simeone og hans bedrifter bliver undervurderet, fordi folk ikke bryder sig om hans spillestil og tilgang til fodbold. Man tror på en eller anden måde, at man kunne få noget mere ud af spillerne, fordi Simeone ikke spiller offensivt sprudlende fodbold. Det er jeg på ingen måde enig i. Simeone gør tingene på en grim måde, men det er uhyre effektivt.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Simeone er som en gammeldags patriark i en kernefamilie. Han forguder sine børn, pacer dem frem og skærmer dem i modgang, hvis ellers de optræder tilstrækkelig ydmygt og lover bod og bedring. Han ser også mellem fingre med deres beskidte tricks, hvis det gavner - helst kollektivet. Atlético har nået deres resultater ved, hvilket egentlig er ganske klogt, ikke at beregne deres adfærd og taktiske tilgang ud fra endeløse studier af deres modstandere. Deres primære sammenligningsgrundlag er dem selv.

Men Gud nåde og trøste den, der udfordrer Simeones position, dispositioner og tager tingene for givet. Jeg tror Vietto er trådt ved siden af - ligesom Jackson Martínez gjorde det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej, men det er et vigtigt stykke information, at han har underpræsteret i Atletico.
Ja selvfølgelig er det det. Det betyder nemlig at vi kan købe et ungt talent til en ok pris. Og det endda et talent som har vist at han kan begå sig i ligaen.

Til de penge der bliver snakket om så er det helt klart en chance der er værd at tage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Nej, men det er et vigtigt stykke information, at han har underpræsteret i Atletico.
Ja selvfølgelig er det det. Det betyder nemlig at vi kan købe et ungt talent til en ok pris. Og det endda et talent som har vist at han kan begå sig i ligaen.

Til de penge der bliver snakket om så er det helt klart en chance der er værd at tage.
Jeg forstår ikke, hvorfor du bare ser bort fra sæsonen i Atletico, når du bedømmer ham. Vi har reelt kun to sæsoners data og information om Vietto. I den første sæson var han god, i den seneste sæson var han dårlig.

Man skal derfor være rimelig selektiv for at komme til den konklusion, at han herved er god nok til Barca. Man prøver at finde alle mulige forklaringer på hans præstationer i Atletico, hvor det ikke skyldes hans evner. Det passer nemlig ikke godt ind i fortællingen om det store talent fra tiden i Villarreal.

Man kommer dog ikke uden om, at der er meget lidt viden om ham, hvorfor det er tvivlsomt at ignorere halvdelen. Det kan være, at denne halvdel siger lige så meget om hans evner, som den halvdel, der ligger længere tilbage.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har ikke sagt at han er god nok til barca. Jeg har sagt at det er en chance der er værd at tage til den pris. Ligeledes ser jeg ikke bort fra sæsonen hos atm da det lige præcis er denne der har gjort at vi kan hente ham til en meget fornuftig pris.

Hvis han kostede kassen så ville jeg sige nej med det samme da han lige netop er ret ubeskrevet men til 20 mio eller mindre synes jeg det er værd at prøve.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg har ikke sagt at han er god nok til barca. Jeg har sagt at det er en chance der er værd at tage til den pris. Ligeledes ser jeg ikke bort fra sæsonen hos atm da det lige præcis er denne der har gjort at vi kan hente ham til en meget fornuftig pris.

Hvis han kostede kassen så ville jeg sige nej med det samme da han lige netop er ret ubeskrevet men til 20 mio eller mindre synes jeg det er værd at prøve.
Nu må vi se. Jeg ville helt klart anbefale ham, at han tager til en mindre klub end Atletico, hvor han kunne få fast spilletid. Her kunne han bevise sit værd over tid, så han endnu en gang blev attraktiv for større klubber.

I mine øjne har Vietto ikke bestået tidens test. Der skal mere end én god sæson til, før man er attraktiv for Barca.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Synes der må være bedre alternativer til den pris.. 20 mil euro er meget for en spiller man ikke er sikker på..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg har ikke sagt at han er god nok til barca. Jeg har sagt at det er en chance der er værd at tage til den pris. Ligeledes ser jeg ikke bort fra sæsonen hos atm da det lige præcis er denne der har gjort at vi kan hente ham til en meget fornuftig pris.

Hvis han kostede kassen så ville jeg sige nej med det samme da han lige netop er ret ubeskrevet men til 20 mio eller mindre synes jeg det er værd at prøve.
Nu må vi se. Jeg ville helt klart anbefale ham, at han tager til en mindre klub end Atletico, hvor han kunne få fast spilletid. Her kunne han bevise sit værd over tid, så han endnu en gang blev attraktiv for større klubber.

I mine øjne har Vietto ikke bestået tidens test. Der skal mere end én god sæson til, før man er attraktiv for Barca.
Eller rettere sagt: En dårlig sæson og så er det slut.

Men hvem ville du så hente hvis du havde muligheden?

Og michman hvis du fulgte lidt med i de priser der bliver brugt så vil du hurtigt se at 20 mio ikke er ret meget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg har ikke sagt at han er god nok til barca. Jeg har sagt at det er en chance der er værd at tage til den pris. Ligeledes ser jeg ikke bort fra sæsonen hos atm da det lige præcis er denne der har gjort at vi kan hente ham til en meget fornuftig pris.

Hvis han kostede kassen så ville jeg sige nej med det samme da han lige netop er ret ubeskrevet men til 20 mio eller mindre synes jeg det er værd at prøve.
Nu må vi se. Jeg ville helt klart anbefale ham, at han tager til en mindre klub end Atletico, hvor han kunne få fast spilletid. Her kunne han bevise sit værd over tid, så han endnu en gang blev attraktiv for større klubber.

I mine øjne har Vietto ikke bestået tidens test. Der skal mere end én god sæson til, før man er attraktiv for Barca.
Eller rettere sagt: En dårlig sæson og så er det slut.
Jeg skrev, at han skulle bevise sit værd i mere end en sæson. Hvordan kan det nogensinde vendes om til, at man er færdig efter en dårlig sæson?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes bare det er pudsigt at du skriver han har dumpet tidens test hvilket må betyde at den ene ringe sæson har gjort at han ikke er god nok til barca,
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Hvor meget vil Mauro Icardi koste?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg synes bare det er pudsigt at du skriver han har dumpet tidens test hvilket må betyde at den ene ringe sæson har gjort at han ikke er god nok til barca,
Jeg skriver, at han endnu ikke har bestået tidens test. Det er ikke det samme som at dumpe den. Han er stadig i gang med sin test, og udfaldet er endnu ukendt. Derfor hverken bestået eller dumpet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej du skrev at han ikke havde bestået tidens test hvorfor jeg troede du mente han var dumpet. Der var ikke noget med endnu.

Men hvis du mente endnu så har du selvfølgelig ret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster