David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Tror nærmere det er Zlatan der skubbes længere bag køen. Men det er jo logisk når vi mister en venstre-wing, at der så skal forstærkes i angrebet. Det blev Villa, og omg hvor er det fanfuckingtastic!!
Forumlegende

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Totti skrev:Jeg forstår simpelthen ikke at i snakker om spillere som Essien. Behold nu jeres image med at i satser på spillere af egen avl, og lad Busquets og de andre gutter spille istedet for at købe Fabregas OG evt en Essien eller Mascherano. Det ville jo bare sætte jeres egne bagerst i køen, selvom de gør det ganske udmærket.

Jeg forstår ikke at Barca skal ud og investere SÅ mange penge i 3 verdensklassespillere, når man brugte en masse på Zlatan sidste sommer. Behold jeres image med en klub som ikke køber stjerner hele tiden, og lad jeres unge gutter få chancen. De gør det jo godt nok!
øhhh.... jeg er ikke med udover det du skriver med Cesc som jo også er "egen avl".

1. Nævn nogle nuværende La Masia folk der gå ind og være førstevalget på de positioner vi er ved at hente spillere til?
2. Vi har gode La Masia folk i kulissen som også får chancen og spilletid den kommende sæson på trods af de varslede indkøb, nøjagtig som det har været tilfældet de seneste mange sæsoner.
3. Vi sætter da ikke La Masia bagerst i køen med de kommende indkøb som er erstatinger for dem vi siger farvel til, tværtimod mener jeg da vi udvikler dem ved at hente noget rutine der kan gøre de unge potentielle endnu bedre.
4. Tvivler på at f.eks. Bussi eller nogen kan spille 50+ kampe i streg på en sæson på højt niveau.
5. Er du Roma fan eller hvad?
Senest rettet af Ponte ons maj 19, 2010 12:19 am, rettet i alt 2 gange.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Bager »

Kan han så for guds skyld ikke lægge de forfærdelig grimme øreringe på hylden hvis han kommer.
Visca el Barca

Totti

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Totti »

Daluigi skrev:Tror nærmere det er Zlatan der skubbes længere bag køen. Men det er jo logisk når vi mister en venstre-wing, at der så skal forstærkes i angrebet. Det blev Villa, og omg hvor er det fanfuckingtastic!!
Jamen tillykke med ham :)

Totti

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Totti »

Ponte skrev:
Totti skrev:Jeg forstår simpelthen ikke at i snakker om spillere som Essien. Behold nu jeres image med at i satser på spillere af egen avl, og lad Busquets og de andre gutter spille istedet for at købe Fabregas OG evt en Essien eller Mascherano. Det ville jo bare sætte jeres egne bagerst i køen, selvom de gør det ganske udmærket.

Jeg forstår ikke at Barca skal ud og investere SÅ mange penge i 3 verdensklassespillere, når man brugte en masse på Zlatan sidste sommer. Behold jeres image med en klub som ikke køber stjerner hele tiden, og lad jeres unge gutter få chancen. De gør det jo godt nok!
øhhh.... jeg er ikke med udover det du skriver med Cesc købet.

1. Nævn nogle nuværende La Masia folk der gå ind og være førstevalget på de positioner vi er ved at hente spillere til?
2. Vi har gode La Masia folk i kulissen som også får chancen og spilletid den kommende sæson på trods af de varslede indkøb, noøjagtig som det har været tilfældet de seneste mange sæsoner.
3. Vi sætter da ikke La Masia bagerst i køen med de kommende indkøb som er erstatinger for dem vi siger farvel til, tværtimod mener jeg da vi udvikler dem ved at hente noget rutine der kan gøre de unge endnu bedre.
4. Tvivler på at f.eks. Bussi eller nogen kan spille 50+ kampe i streg på en sæson på højt niveau.
5. Er du Roma fan eller hvad?
1. Pedro, Bojan, Busquets kunne sagtens være førstevalg. De har da gjort fantastisk.
2. og ja det kan du have ret i.
3. og det er netop det som sker. Bojan, Busquets samt Pedro bliver sat tilbage.
4. Nej det kan de ikke, men de spiller ikke de store kampe, og får ikke lige så mange kampe.
5. Er det ikke fuldstændig irelevant?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Bager »

Totti: Hvem siger at la masia-folkene ikke forbliver førstevalg? Det har jo ligesom lidt været den stil Pep kører. Hvorfor skulle han ændre det nu? Men som der bliver sagt, så spilles der 50-60 kampe i løbet af sæsonen, så vi er nødt til at have supplere vores egne spillere med klassespillere udefra.
Visca el Barca

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Pieyanthikos »

Villa-handlen synes jeg er helt logisk. Det er for meget forlangt at Pedro skal være fast mand - et hold som Barcelona kan ikke tillade sig at satse så tungt på en så ung spiller. Hver en plads bør være besat af en "erfaren" spiller, og så skal talenterne have lov til at blive spillet stille og roligt ind over tid. Det skete med Iniesta, Messi og Busquets, de fik ikke starttjansen med det samme. Det er ikke sikkert Pedro havde været så fantastisk, hvis han ikke havde haft en sparringspartner i Henry (og Bojan) til at dele venstre fløj med. Kampe er der masser af, han skal nok få spilletid nok.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Totti

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Totti »

Bager skrev:Totti: Hvem siger at la masia-folkene ikke forbliver førstevalg? Det har jo ligesom lidt været den stil Pep kører. Hvorfor skulle han ændre det nu? Men som der bliver sagt, så spilles der 50-60 kampe i løbet af sæsonen, så vi er nødt til at have supplere vores egne spillere med klassespillere udefra.
Det er jo endnu sygere hvis de forbliver førstevalg. Hvorfor så prøve så mange penge på spillere udefra, når de alligevel skal være 2. valg! Men nu vil jeg smutte igen. Det var bare lige min mening, som jeg gerne ville dele med jer. Synes at der er ærgerligt at nogle fans ønsker sig alle spillere som kan noget, når der ikke er brug for det. Ja Villa er et godt køb, og det vil Fabregas også være, men folk som snakker om Essien osv herinde, er langt ude synes jeg :)

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Totti skrev:
Ponte skrev:
Totti skrev:Jeg forstår simpelthen ikke at i snakker om spillere som Essien. Behold nu jeres image med at i satser på spillere af egen avl, og lad Busquets og de andre gutter spille istedet for at købe Fabregas OG evt en Essien eller Mascherano. Det ville jo bare sætte jeres egne bagerst i køen, selvom de gør det ganske udmærket.

Jeg forstår ikke at Barca skal ud og investere SÅ mange penge i 3 verdensklassespillere, når man brugte en masse på Zlatan sidste sommer. Behold jeres image med en klub som ikke køber stjerner hele tiden, og lad jeres unge gutter få chancen. De gør det jo godt nok!
øhhh.... jeg er ikke med udover det du skriver med Cesc købet.

1. Nævn nogle nuværende La Masia folk der gå ind og være førstevalget på de positioner vi er ved at hente spillere til?
2. Vi har gode La Masia folk i kulissen som også får chancen og spilletid den kommende sæson på trods af de varslede indkøb, noøjagtig som det har været tilfældet de seneste mange sæsoner.
3. Vi sætter da ikke La Masia bagerst i køen med de kommende indkøb som er erstatinger for dem vi siger farvel til, tværtimod mener jeg da vi udvikler dem ved at hente noget rutine der kan gøre de unge endnu bedre.
4. Tvivler på at f.eks. Bussi eller nogen kan spille 50+ kampe i streg på en sæson på højt niveau.
5. Er du Roma fan eller hvad?
1. Pedro, Bojan, Busquets kunne sagtens være førstevalg. De har da gjort fantastisk.
2. og ja det kan du have ret i.
3. og det er netop det som sker. Bojan, Busquets samt Pedro bliver sat tilbage.
4. Nej det kan de ikke, men de spiller ikke de store kampe, og får ikke lige så mange kampe.
5. Er det ikke fuldstændig irelevant?
1. Nu skrev jeg nuværende La Masia folk, Bussi, Bojan og Pedro er førsteholdsspillere.
2. Der forstår vi hinanden.
3. Ja de gar gjort det fantastisk men deres tid hvor de skal bære holdet på deres positioner skal nok komme, hvis de holder niveau.
4. leder tilbage til 3 og synes da i høj grad de har været med i de store kampe.
5. Jeg spørger fordi det kunne tyde på du ikke var Barca fan (ikke at der er noget galt i det) + dit første indlæg var skrevet på den måde som det var.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af emo »

Mener at huske fra tidligere at han snakkede utrolig varmt om United, så er nok United fan.

Som der skrives så er Villa naturlig afløser for Henry. Pedro bliver ikke sat tilbage hvis han forsætter hvor han slap, og samme med Bojan. Tror sq ikke at der er meget at komme efter, måske kun misundelse og jalousi fra andre klubber der havde sat næsen op efter Villa men ikke fik ham.

Mange penge, JA. Er ikke for at vi bruger alt for mange penge, men tyder på at Laporta vil slutte af med at hente de store så de kan krediteres ham. Hvad jeg syntes om det, ved jeg ikke, hvis det er til Barcelonas bedste så er jeg game.
Allez...

Hellyear

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hellyear »

Det bliver også interessant at se hvem Guardiola "henter" fra ungdomsrækkerne?
Personligt håber jeg vi kommer til at se mere til Thiago, Gai Assulin og Muniesa, men jeg vil også være tilfreds hvis det bliver nogle helt andre. =) Talentudviklingen er helt unik, så det bliver ligeså spændende at følge udviklingen af talenter, der muligvis bliver rykket op, som spillerindkøbene. :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Hellyear skrev:Det bliver også interessant at se hvem Guardiola "henter" fra ungdomsrækkerne?
Personligt håber jeg vi kommer til at se mere til Thiago, Gai Assulin og Muniesa, men jeg vil også være tilfreds hvis det bliver nogle helt andre. =) Talentudviklingen er helt unik, så det bliver ligeså spændende at følge udviklingen af talenter, der muligvis bliver rykket op, som spillerindkøbene. :)
Jeg siger AMEN brother! Og så måske Jonathan også, der imponerede mig rigtig meget!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Totti

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Totti »

Hvis du gad at tage dig tid til at læse hvad jeg har skrevet, så skriver jeg netop at Villa er et godt køb, men den eneste grund til at valgte at skrive herinde er, at jeg faldt over en tosse som skrev noget i stil med: "Og nu skal vi bare have Essien osv osv .. "
Og det mener jeg ikke er nødvendigt. Det klæ'r ikke Barca at købe store stjerner hele tiden, når der ikke er brug for det.

Misundelse vil jeg ikke kalde det ;) Bidrager bare med min holdning til enkelte fans FM fantasier.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg tror heller ikke vi køber en Essien f.eks, det vil jo være helt hen i vejret, og jeg tror heller ikke vi har så mange penge igen. Jeg tror det bliver Cesc og Villa og så måske en eller to "ukendte" spillere ala Yaya eller Keita i sin tid!

Det andet er alt for FM agtig, det er jeg enig i. Og nu er det jo heller ikke sikkert at Cesc kommer til Barca, selvom han har gjort det klart overfor AW at han gerne vil skifte. Det er i sidste ende Arsenal der bestemmer om han skal skife eller ej, da Cesc har en kontrakt til i hvert fald 2014.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Blaugrana92 »

Nå, David Villa er vist så godt som sikret. Super spændende, han er en dejlig spiller. Super god afslutter der også kan en hel del med bolden foran fødderne. Og så er han spanier, hvilket jo betyder at han allerede kender mange af sine fremtidige holdkammerater ganske godt via landsholdet - og som det kan ses i Messi tråden, kender de to også lidt til hinanden. Men som sagt - dejlig spiller, der altid har scoret mange mål, så det bliver da vildt spændende næste sæson. Især hvis vi beholder Zlatan - er du gal, hvor bliver der kamp om de 3 forreste pladser, hvis vi har Messi, Villa, Pedro, Bojan og Zlatan til at ligge og kæmpe om dem. Og så lige Jeffrén som en lille joker. Ik' så ringe endda! :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 62 gæster