Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Barcaholic skrev:
Piquénbauer skrev:Ser hellere at Roberto og Vidal får chancen efter alves...
Synes Roberto skal op på midtbanen hvor han kan løbe jorden tynd. Jeg ser meget større talent i Bellerin end Vidal, og tror også han ville ku gå direkte ind i startopstillingen.
Helt enig. Men tror bare desværre ikke, at han vil til os de næste 2-3 år (da han næste også lige har underskrevet en ny kontrakt). Men på efter der, tror jeg godt han vil.

Jeg synes bare godt vi kunne bruge han til sommer, også skippe Alves af sted. Men hvis Alves bliver en sæson mere, kan jeg godt gå med til at vi køber han til næste sommer, også købe Lapote og VB backup til sommer.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Vi bør købe Bellerin til sommer. Det sender et signal til Alves om at han er uønsket fremadrettet, hvorfor han sikkert smutter af egen fri vilje.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/court ... tegen.html

Kunne Courtois være en mulighed, som afløser for Ter-stegen og fremtidens mand, hvis Ter-stegen vil væk til sommer? (Altså hvis der overhoved er realistisk)

Jeg er godt nok ikke meget for at komme af med Ter-stegen! :cry: Men hvis Courtois er god nok med fødderne til at spille for os, kunne det da være en oplagt mulighed?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Han er ikke god nok med fødderne. Og hvad skulle perspektivet i det være? Skulle han så sidde på bænken som Ter Stegen, mens Bravo står?

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

PuyolErGud skrev:Han er ikke god nok med fødderne. Og hvad skulle perspektivet i det være? Skulle han så sidde på bænken som Ter Stegen, mens Bravo står?

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk
Ved det ikke, men kunne være at Courtois kunne acceptere den ordning, der er nu i en sæson, og så må man altså satse på en der er mere fremtid i. Så må Bravo sælges eller være andet valg.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det ville være så idiotisk at bytte MAtS ud med Courtois... Som det blev sagt så er han på ingen måder god nok med fødderne. Og kan overhovedet ikke se ham være tilfreds med bænken. Cesc (som er bedre en Bravo) blev solgt så Courtois kunne spille.

Løsningen er simpel - giv MAtS den spilletid han kræver og hvis Bravo ikke er tilfreds med det så må han søge videre. Præcis som vi så med Cech i chelski.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Det ville være så idiotisk at bytte MAtS ud med Courtois... Som det blev sagt så er han på ingen måder god nok med fødderne. Og kan overhovedet ikke se ham være tilfreds med bænken. Cesc (som er bedre en Bravo) blev solgt så Courtois kunne spille.

Løsningen er simpel - giv MAtS den spilletid han kræver og hvis Bravo ikke er tilfreds med det så må han søge videre. Præcis som vi så med Cech i chelski.
Jo det ville være idioti at bytte Ter-Stegen med en anden! men hvis LE ikke vil gøre ham til første valg næste sæson, og han ikke gider at vente et år mere til at blive det, så skal vi have en fremtidssikring på den position.

Men vil da også helt fortrække at vi beholder Ter-Stegen. og så må Bravo finde at andet sted, hvis han ikke vil være andet valg.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Det er lidt en akavet situation, der er opstået efterhånden. Det er dog meget naturligt, når nu Lucho har valgt at udskyde beslutningen i snart 2 år. Han slår mig dog heller ikke som typen, der kan lide at træffe de svære valg. Det havde nok set anderledes ud med Mourinho som træner. Vi havde sikkert haft Masip på mål i så fald :cool: :grin:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det har været fucked helt fra starten hvor MAtS blev købt af Zubi mens Lucho (pga Unzue) ville have Bravo. Åndssvag situation med to så gode (og dyre) målmænd. Jeg er overrasket over at det holdte så længe!

Men nu skal valget tages og det bliver spændende at se om Lucho tænker kortsigtet (hvilket han er blevet beskyldt for en del gange) eller langsigtet. IMO ville det være et ligeså stort tab at sige farvel til MAtS som det var da Thiago smuttede. Men jeg må igen understrege at jeg virkelig ikke bryder mig om når spillere kræver spilletid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Synes ikke umiddelbart et tab af MAtS ville være ligeså skidt som tabet af Thiago. Der er rigtig, rigtig mange gode målmænd for tiden og en målmand er immervæk billigere end en midtbanespiller. Thiago var (og er) i mine øjne et unikt talent, mens ter Stegen for mig ikke rigtig har levet op til den enorme hype der var omkring ham i Tyskland.

Ingen tvivl om at ter Stegen er rigtig, rigtig god og også i fremtiden vil være rigtig, rigtig god, men når han efter to sæsoner stadig ikke har vippet Bravo af pinden, siger det mig altså også lidt at ter Stegen måske ikke er helt så speciel alligevel. Det samme gør sig i øvrigt nok gældende for en spiller som Bartra, selvom jeg bliver ved med at tro og håbe på gennembruddet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er svært at sige. Men det var nu også mere en hentydning til det at miste et stort talent. Og en spiller som kunne spille fast for holdet i lang tid.

Jeg synes personligt ikke at der er ret mange gode målmænd. Eller i hvert fald ikke målmænd der er gode nok til os. Man skal have nogle ret specifikke egenskaber som barca målmand og kan ikke lige komme i tanke om hvem vi ellers skulle hente. Og det endda til en ok pris.

IMO er MAtS unik i det han kan med fødderne og hans præstationer for os i så ung en alder er voldsomt imponerede. Ved ikke lige hvad han ellers skulle have gjort for at leve op til sin hype hvis det at man vinder CL og CdR i sin første sæson ikke er nok... Og det endda med fornemme stats i bagagen.

Samtidig tror jeg ikke at man skal undervurdere at Bravo trods alt er købt af Lucho og Lucho samtidig, efter alt at dømme, vægter rutine voldsomt højt. Det er i hvert fald to ting der taler for Bravo og som ikke har gjort det lettere for MAtS.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Jeg kunne godt forestille mig, at Ter Stegen blev solgt. Jeg vil ikke sige, at Ter Stegen har skuffet, men hans indgreb føles ofte mere arrogante end sikre. Det er svært at forklare, men hans udstråling skaber ikke tryghed. Jeg sidder altid med en fornemmelse af, at det kan gå galt, når han skal i aktion.

Det er måske bare mig :? :|

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Sådan har jeg det godt nok ikke. Føler han er sikker og har en meget rolig udstråling hvilket skaber lidt ro i et forsvar der til tider kan se panisk ud. Og nej det siger jeg ikke bare som MAtS-fanboy ;-) Men han er tydeligvis en spiller der splitter vandene og når man læser forskellige steder så er der også flere der giver udtryk for at de er nervøse med ham i kassen.

Jeg har virkelig svært ved at se hvad MAtS ellers skal gøre for at slå igennem. Han har i en ung alder hjulpet holdet med at vinde CL og CdR og mener at han i denne sæson efter en svær start har lagt endnu mere til sit spil. Det ville være nok for de fleste til at der blev satset på ham.

Men ja jeg kunne desværre også godt se ham blive solgt. Det virker som et lidt desperat move at gå i medierne og udtale sig på den måde. Bravo har også brokket sig men ikke på samme måde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Mats er fremtiden, hvis han har tålmodighed.. Længere er den faktisk ikke..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1722
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 208 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Barcaholic »

Storken skrev:Jeg kunne godt forestille mig, at Ter Stegen blev solgt. Jeg vil ikke sige, at Ter Stegen har skuffet, men hans indgreb føles ofte mere arrogante end sikre. Det er svært at forklare, men hans udstråling skaber ikke tryghed. Jeg sidder altid med en fornemmelse af, at det kan gå galt, når han skal i aktion.

Det er måske bare mig :? :|
Tror bar det er dig.
Det er tydeligt at Ter Stegen passer til Barca, at han nogen gange har prøvet en unødvendig aflevering, det er hvad det er.
Hvem derude synes du ville kunne passe bedre som Barcmålmand end Ter Stegen?.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster