David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

Ja, det gør jeg også. Fingers crossed!

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af mathi »

Ponte skrev:Helt enig, men vi kan ikke gøre andet end at vente og se hvad der sker, håber dog så inderligt på Villa!
Ditto, bare ikke hvis det betyder at Bojan skal den anden vej. Der er så meget fremtid i den lille lort :)

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

Blir mere og mere våd i bukserne af de nye udtalelser!

Najse

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Najse »

Joan Oliver siger, at det ligge helt fast, at Bojan bliver i Barcelona, så der er vist heldigvis ikke noget at frygte på den front :) .

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

Helsigvis, den mand har jo 12 sæsoner i sig, endnu :D

LuisEnrique

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af LuisEnrique »

AI8 skrev:Blir mere og mere våd i bukserne af de nye udtalelser!
AI8, You are one sick dude :) ...

anyways, meget tyder efterhånden på at Villa meget snart signer os.

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

LuisEnrique skrev:
AI8 skrev:Blir mere og mere våd i bukserne af de nye udtalelser!
AI8, You are one sick dude :) ...

anyways, meget tyder efterhånden på at Villa meget snart signer os.
You like it ;-)!

Ja det ligner mere & mere end realitet, nu har Laporta os udtalt at det kun er småting der mangler og at man er enig med Valencia!

SÅ der satme dømt SEXY TIMES! :D

Brugeravatar
Dhacarbe
Indlæg: 32
Tilmeldt: ons jul 29, 2009 10:31 am
Har takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Dhacarbe »

VI BLIVER FOR SYGE HVIS VILLA KOMMER...

Il pray to god, thats for sure!
"Messi is a innocent little guy that arrives at Victoria Station and picks the pockets of all those who think they are important without them noticing and who has a great group of ‘thieves’ working by his side.” ###Terry Venables

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Det bliver så vildt med Villa i Barca. Skal klart have næste års trøje med ham bagpå. Han er den spiller jeg bedst kan lide, som altså ikke spiller på Barcas hold..

Rathckü

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rathckü »

Fedt at en eller anden har været lidt tidligt inde og redigere på wikipedia:

"David Villa Sánchez (Spanish pronunciation: [daˈβið ˈβiʎa]; born 3 December 1981 in Langreo, Spain), nicknamed El Guaje (The Kid in Asturian)[2] is a Spanish footballer who currently plays as a striker for FC Barcelona and Spain."

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Villa

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

Rathckü skrev:Fedt at en eller anden har været lidt tidligt inde og redigere på wikipedia:

"David Villa Sánchez (Spanish pronunciation: [daˈβið ˈβiʎa]; born 3 December 1981 in Langreo, Spain), nicknamed El Guaje (The Kid in Asturian)[2] is a Spanish footballer who currently plays as a striker for FC Barcelona and Spain."

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Villa
Haha, som du siger så der en der tidlig på den eller lever i en anden tidzone :D

teemuss

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af teemuss »

øhh hvor skal han spille vi kan squ da ikke sætte bojan og pedro på bænken og messi tja sindsygt at sætte Gud på bænken og zlatan? og nej jeg ville ikke sælge toure men gerne have fabregas er lidt forvirret om det her

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

Det blir vel noget med Messi - Villa - Zlatan og så skal du jo lige tænke på de har 50-60 klubkampe plus landskampe og derfor har man brug for folk som Pedro - Bojan, dertil skal du os huske på der kan jo opstå skader i løbet af en lang sæson.. så synes bestemt ikke det er for lidt folk og ha i front

Hellyear

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hellyear »

Ligesom Iniesta der har været ude i store dele af sæsonen. Keita har gjort det glimrende hvis du spørger mig, hvor han har scoret flest mål af midtbanespillerne. :-)

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

Præcis, og al respekt for Pedro & Bojan men tror altså ikke på de kan spille en hel sæson som fast i start ellever endnu :) Men dermed ikke sagt jeg ikke tror på dem, for det gør jeg da, men mener bare stadig vi skal have den bredde for at kan spille med i alle turneringer på højeste niveau :-) - er der vidst ikke nogle der er uenige med mig i ?! :-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 103 gæster