Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

dinero

Indlæg af dinero »

@ jonkristian, er det til en 4-3-3 opstilling, du forestiller dig det der? For i en anden tråd er der diskuterret om Pep vil spille med to på toppen i stedet, når han nu har udtalt sig om at hente en "9'er type".
Ellers gode alternativer..

Og så skal den nævnes endnu engang den med Hleb. Hvis vi kun skal af med Gudjohnson og Deco på midten, hvorfor er vi så ved at hente 3 nye midtbanespillere? (Keita, Hernanes og Hleb)

Barraza10

Indlæg af Barraza10 »

Så er jeg tilbage, det har taget mig lang tid at komme over den sæson og savner stadig Ronaldinho..

Men nu vil jeg koncentrere mig om den kommeden sæson, jeg er skuffet over de indkøb, lige bortset fra Alves.
Synes at Barcelona burde have større navne end, Hleb, carceras, pigue.

Jeg vil ikke have vi laver samme fejl som vi gjorde sidste år, som jeg advarede kraftigt imod, at lavede en galactico gentagelse.. og desværre fik jeg ret.

Jeg savner interesse for Diego fra Werder Bremen og større navne i forsvaret end Pique og Caceres i forsvaret.

Synes at under EM er der mange stærke forsvarespillere fx i Portugals trup som jeg hellere ville se i trøjen.

Det altså ikke de samme navne som der tales om i Real, selv om de var efter selvsamme Caceres.

Ved ikke om de satser på Bojan igen, men hvorfor skal Deco, Eto OG Ronaldinho væk, hvorfor ikk bare 2 af dem, hvis der ikke er bedre på market.

Synes godt vi kunne beholde Eto, Han elsker klubben og jeg er sikker på han er god for mindst 20 mål i den kommende sæson. Ja han er lidt af en primadonna, men vi er altså Barca vi skal have nogle personligheder.

Jeg tror at vores nye træner (som jeg også er uenig i valget med) har planer om at finde en balanec af arbejdsheste og holdspillere, og ja det fint nok, men igen VI ER BARCA det skal være fint og det skal være smukt. Det er jo derfor jeg bære deres trøje stolt.
Ville ikke finde nogen stolthed i at vinde CL som Man U. gjorde på den taktiske kamp i Barcelona, hvor de ikke spillede fodbold i 90 min. MEN gik videre.

Hvem skal bære 10eren, Messi er jo det oplagte emne da han er fantastisk, men ville sku være dejligt med endnu en kæmpe stjerne at florere med på midten. Selvfølgelig kan alle de her arbejdsheste være gode hvis vi beholder kongen, 10eren Ronaldinho.. Som vi nok ikke gør..

Nu var der rygter om Abedeyor, hvad skal vi med sådan en kæmpe, sådan spiller vi da ikke fodbold, vi skal da have en teknisk spiller der kan være med i småspillet samme med Eniesta og Xavi. Synd de ikke fik Zlatan han har begge dele, størrelsen og tekniken.

Men og ham fra Mallorca hvad skal vi med ham, bare fordi han blev topscore så skal han til Barca, NEJ!!!

Det var sku dejligt at komme ud med mine frustrationer igen.. hehe..

Kom så spanien vind det EM så vi endnu engang gang fejre fodbolden og det smukke spil.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

Til Barraza:
Først og fremmest synes jeg du lægger ud med at bide dig selv i halen, ved at sige at vi ikke skal lave en Galactico gentagelse, men ved samme lejlighed sige at vi skal have større navne en Caceres, Piqué og Hleb. Hvis vi går ud og køber 4-5 stjernespillere, gør vi jo netop det samme som Madrid og Chelsea, og det er dette jeg personligt virkelig ikke bryder mig om. Vi skal ikke have et hold bestående udelukkende af stjerner. Det handler om at finde en balance. En balance som vi havde i 05-06. En balance mellem stjerner og lidt mindre kendte spillere, der fungerer fantastisk i skyggen af disse stjerner. Sådan ser vi det jo også på et hold som United, hvor en spiller som Tevez fungerer fantastisk, i skyggen af Ronaldo og Rooney. Jeg siger ikke vi skal have det samme som United, men konceptet fungerer jo fantastisk. Samtidig handler det om, for en klub som Barca der har en fantastisk ungdomsafdelign, at finde en passende balance mellem indkøbte spillere, og spillere af egen avl. Tænk, hvor meget der ville være gået til spilde, hvis vi havde købt støre spillere tilbage i slutningen af 90'erne, i stedet for at satse på Xavi, Iniesta og Puyol.

Nej, det vi i mine øjne skal gøre nu, er at finde spillere som eksempelvis Touré, der faktisk er helt eminente fodboldspillere, der bare endnu ikke er blevet opdaget af de andre store klubber. Derved får de spillere deres helt store opblomstring her i klubben, og således er de jo stjerner efter 1-2 sæsoner i Barcelona. Sådan var det jo også til dels med Ronaldinho og Eto'o, hvilke nogle af de andre store hold dog også havde kig på. Denne balance er utroligt svær at ramme, men jeg tror på at Txiki og Pep sammen kan finde ud af noget.

Et par eksempler på de spillere der fungerede fantastisk i skyggen af Ronaldinho og Eto'o, kunne være Giuly, Belletti eller Sylvinho. Vi skal have fat i spillere som disse, og ikke i spillere der vil være i centrum, som eksempelvis Zlatan. Det tror jeg vi kan finde i en mand som Hernanes, og derfor synes jeg dette ville være et dejligt køb. Desuden synes jeg at Cacéres, Piqué og Keita har været fremragende køb, da de er den slags spillere jeg omtalte før: Spillere med et fantastisk niveau, der dog ikke for alvor er blevet set af nogle af de store hold. Piqué er måske lidt en undtagelse i dette tilfælde.

Alt i alt, synes jeg altså at Barcelona's indkøb indtil videre har været ganske fantastiske, og jeg håber de fortsætter i samme boldgade, og lader være med at købe 4-5 kæmpestjerner - I så jo selv hvordan det gik i Madrid.

Visca el Barca - Visca Catalunya!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Anyways, kan du ikke oprette en tråd til din klagesang, i stedet for at placere det i denne.. Har ikke så meget med tråden at gøre.
#jesuisSheep

Remmen

Indlæg af Remmen »

Barraza10 skrev:Så er jeg tilbage, det har taget mig lang tid at komme over den sæson og savner stadig Ronaldinho..

Men nu vil jeg koncentrere mig om den kommeden sæson, jeg er skuffet over de indkøb, lige bortset fra Alves.
Synes at Barcelona burde have større navne end, Hleb, carceras, pigue.

Jeg vil ikke have vi laver samme fejl som vi gjorde sidste år, som jeg advarede kraftigt imod, at lavede en galactico gentagelse.. og desværre fik jeg ret.

Jeg savner interesse for Diego fra Werder Bremen og større navne i forsvaret end Pique og Caceres i forsvaret.

Synes at under EM er der mange stærke forsvarespillere fx i Portugals trup som jeg hellere ville se i trøjen.

Det altså ikke de samme navne som der tales om i Real, selv om de var efter selvsamme Caceres.

Ved ikke om de satser på Bojan igen, men hvorfor skal Deco, Eto OG Ronaldinho væk, hvorfor ikk bare 2 af dem, hvis der ikke er bedre på market.

Synes godt vi kunne beholde Eto, Han elsker klubben og jeg er sikker på han er god for mindst 20 mål i den kommende sæson. Ja han er lidt af en primadonna, men vi er altså Barca vi skal have nogle personligheder.

Jeg tror at vores nye træner (som jeg også er uenig i valget med) har planer om at finde en balanec af arbejdsheste og holdspillere, og ja det fint nok, men igen VI ER BARCA det skal være fint og det skal være smukt. Det er jo derfor jeg bære deres trøje stolt.
Ville ikke finde nogen stolthed i at vinde CL som Man U. gjorde på den taktiske kamp i Barcelona, hvor de ikke spillede fodbold i 90 min. MEN gik videre.

Hvem skal bære 10eren, Messi er jo det oplagte emne da han er fantastisk, men ville sku være dejligt med endnu en kæmpe stjerne at florere med på midten. Selvfølgelig kan alle de her arbejdsheste være gode hvis vi beholder kongen, 10eren Ronaldinho.. Som vi nok ikke gør..

Nu var der rygter om Abedeyor, hvad skal vi med sådan en kæmpe, sådan spiller vi da ikke fodbold, vi skal da have en teknisk spiller der kan være med i småspillet samme med Eniesta og Xavi. Synd de ikke fik Zlatan han har begge dele, størrelsen og tekniken.

Men og ham fra Mallorca hvad skal vi med ham, bare fordi han blev topscore så skal han til Barca, NEJ!!!

Det var sku dejligt at komme ud med mine frustrationer igen.. hehe..

Kom så spanien vind det EM så vi endnu engang gang fejre fodbolden og det smukke spil.
Det er sjovt som du modsiger dig selv i hele dette indlæg.. Synes det er gode køb vi har lavet.. Som Blaugrana92 siger, så bruger vi sammen indkøbt politik i år, som i 05-06, og det gik jo godt, ser frem til næste sæson..

Barraza10

Indlæg af Barraza10 »

Gode argumenter og I har ret jeg modsiger mig selv, har læst det igennem igen flere gange nu :o)

Men det viser meget godt mine tanker ang. den kommende sæson. Jeg vil gerne have vi holder vores status som verden største og bedste hold, men er samtiig bange for galactico effekten.
Men synes I har argumenteret godt og håber I får ret.

Men ville nu stadig gerne have Diego til barca...

dinero

Indlæg af dinero »

Lige for at danne mig et overblik:

Rygterne - og nej, de er ikke allesammen sande.
Alexander Hleb, Arsenal.
Rygtebørsen skriver at Barca og Arsenal forhandler om Alexander Hleb.
Langt i forhandlingerne.

Emmanuel Adebayor, Arsenal.
Der forhandles også om Adebayor som Eto'os afløser.
Forhandlinger i gang.

Cristiano Ronaldo, Manchester United.
Han fortjener at nævnes, men Barcelona vil ikke betale 1 mia.
Ingen forhandlinger.

David Villa, Valencia.
Vil ikke snakke fremtid før EM-slutrunden er slut for ham og Spanien.
Ingen forhandlinger.

Anderson Hernanes, Sao Paolo.
Sao Paolo vil have 25 mio euro - Barca vil maks betale 15.
Forhandlinger i gang.

Adrian Mutu, Fiorentina.
Har lige forlænget kontrakt med Fiorentina.
Ingen forhandlinger.

David Trezeguet, Juventus
Skulle efter sigende være tilgængelig for 25 mio euro.
Der skulle vist have været et bud, som Juventus har afslået.

David Guiza, Mallorca.
Sidste sæsons topscorer vil gerne til Nou Camp, men Roma vil have ham.
Ingen forhandlinger.

Joao Moutinho, Sporting Lissabon.
Pris: 25 mio. euro.
Jeg ved ikke om der er forhandlinger i gang.

Andrea Pirlo, AC Milan.
AC Milan vil ikke sælge.
Ingen forhandlinger.

Roman Paulyuchenko, Spartak Moskva.
Skulle efter sigende være tilgængelig for "bare" 10 mio euro.
Ingen forhandlinger.

Dimitar Berbatov, Spurs (Tottenham).
På opfordring af Hristo Stoichkov. Pris: ca. 20 mio. euro.
Ingen forhandlinger.

Edit 22/6

Karim Benzema, Olympique Lyon.
9'er-type. Spiller fremragende med Henry på landsholdet. Pris: 30-40 mio. euro.
Ingen forhandlinger.

David Silva, Valencia
Kantspilleren vil kunne erhverves for 18 mio euro. Valencia kommer IKKE i CL.
Ingen forhandlinger igang.
Skriv lige hvis der mangler nogen, så er du sej :D
Senest rettet af dinero søn jun 22, 2008 2:06 am, rettet i alt 1 gang.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

@dinero

Nice lavet, alle de rygter gør at man bliver rundtosset..

der mangler silva, ellers kan jeg ikke lige komme i tanke om nogen bort set fra folk som benzema, crosas osv men de er lidt ligegyldige

dinero

Indlæg af dinero »

Brombi skrev:@dinero

Nice lavet, alle de rygter gør at man bliver rundtosset..

der mangler silva, ellers kan jeg ikke lige komme i tanke om nogen bort set fra folk som benzema, crosas osv men de er lidt ligegyldige
Ja, det er ret uoverskueligt.

Men angående Crosas, så er han da vist fra egen stald og udlejet til Lyon.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Indlæg af Fantomet »

Det er mere interessant at Arshavin gik rundt med Barca-short og Barca t-shirt. Han er en hardcore cule :)

Kig godt på billederne...


Billede


Billede

dinero

Indlæg af dinero »

pcm skrev:Det er mere interessant at Arshavin gik rundt med Barca-short og Barca t-shirt. Han er en hardcore cule :)

Kig godt på billederne...


Billede


Billede
:)

Men han ligner da godt nok kun en knægt. Det er lige før Giovani ser ældre ud end ham (overdrivelse fremmer forståelse). Jeg kan slet ikke komme over det 8)

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Indlæg af emo »

http://kop-tv.com/go/ronaldinho-eto-inv ... -friendly/

Nok det mest spændende rygte indtil videre, men Eto'o alene er 33 mill pund værd !!!

Messi-fan

Indlæg af Messi-fan »

emo skrev:http://kop-tv.com/go/ronaldinho-eto-inv ... -friendly/

Nok det mest spændende rygte indtil videre, men Eto'o alene er 33 mill pund værd !!!
jeg synes ikke at det lyder specielt realistisk. Ronaldinho koster måske kun mellem 100 og 150 mio, men så er der også næsten 200 til Eto'o. det tror jeg ikke på er nok for at få Barca til at slippe ham. men på den anden side regner Guardiola ikke med at bruge ham, og de kan ikke købe en ny angriber før de får solgt en af dem de har.

jeg tror mere på at Eto'o alene kommer til at indbringe 310 mio (33 mio pund) og så ca 125 for Ronaldinho, hvilket også er utroligt billigt når man tænker påhvor stor værdi de to spillere har når man tænker på merchandise, Eto'o´s evne til at score mål og at Ronaldinho måske kunne komme tilbage på topniveau og blive verdens bedste igen. de to i topform, så er der vist en ny vinder af Premier League inden for meget kort tid

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

Alt for høje priser! Når ma sipper Deco for 75 er det lidt af en retninglinje. Eto'o giver 75-125 og Ronaldinho giver 100-150. Klubberne ved at Barca ikke vil beholde de to spillere og det rykker virkelig i prisen. Og hvis man bukker under for et salgspres som med Deco, så giver de ikke særlig meget ( frygter jeg).

madsjuul

Indlæg af madsjuul »

Er Alves handlen blevet bekræftet af klubberne? Jeg har lige været på ferie, så har ikk fulgt med i hva der er sket.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster