Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Barcelona made Fluminense bid for first options on defender Marlon (19) and forward Kenedy (19). Already have one on Gerson (18). [ge]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Nej, nej nej, Real Madrid går efter Verratti, €60M ifølge Sport. Det burde vi gøre. Han burde være topprioritet hos os, også selvom PSG er svære at rokke ved.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Underligt at de vil købe flere til den centrale midt. Men han må ikke ende i real!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

De har eftersigende en aftale med ham på plads, de mangler blot at forhandle en pris med PSG. Mener også at have læst for nogle dage siden at Real var hans "drømme" klub.

Satme synd hvis de nupper ham, klasse spiller. Hvis de tager ham, så er det fanme all in på Koke/Pogba, selvom de to typer SLET ikke kan sammenlignes.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Altså er vi ikke de eneste der vil have pogba eller tager jeg helt fejl?

Tror at pogba bliver det helt store køb i år (næste år). Verratti passer så bedre ind men pogba kan blive verdens klart bedste på sin position. Han har alt hvad der skal til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Kunne godt tyde, i os og PSG. Læser også at Pogba gerne venter på os, det er lidt stort.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja hvis man skal tro på rygterne så virker det til at han virkelig gerne vil til barca. Det er altid positivt ;-)

Og hvis verratti drømmer om real så skal han bare fucke af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Jeg synes bare at det negative overstråler det positive ved en eventuel Pogba handel, en af de dyreste transfers i historien, hvis ikke den dyreste. Rakitic har spillet for godt til at blive bænket. Hans løn vil også blive en af de højeste i klubben. Og vigtigt af alt, så ved vi ikke hvordan han ville passe ind, og om balancne på holdet vil tage skade af det.

Jeg ville simpelthen elske Verrati i klubben, men nu har Di Marizo også bekræftet at han er Real Madrids nummer 1 mål i transfervinduet, og med Benitez som ny træner, ser jeg godt at det kunne lade sig gøre. Til gengæld mener jeg ikke at det ville være et rigtigt køb for dem, de har jo allerede Kroos, Isco og Modric. De mangler imo mere en stor og stærk defensiv midtbanespiller, som vi har i Busquets. En spiller som Krychowiak i Sevilla.


Kovacic ville være en del billigere end Pogba, og en betydeligt mindre løn. Han er en kroat og ville falde godt ind med Rakitic, samtidig tror jeg godt han ville tage til takke med en rotationsrolle her i starten. Problemet er bare at jeg ikke har set ham specielt meget i aktion. Men jeg ved at prisen er langt lavere end for Pogba, har læst flere steder at 15-20 mio + Song har været oppe at vende.

Verrati, Gündogan, Kovacic, Pogba, er der andre spillere der ville være nogenlunde realistiske for os?

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Den helt klart frækkeste ville være at lure Isco væk fra Real. Hold op hvor ville det være en drømme transfer.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Verrati, Gündogan, Kovacic, Pogba, er der andre spillere der ville være nogenlunde realistiske for os?
Jo hvis de vil vente. Det kunne tyde på at pogba og gundogan (selvom dortmund vil af med ham til sommer) er klar på det.

Desuden vil alle de nævnte spillere på nær kovacic spille i stedet for rak så hvis man vil have en ind så skal man også være forberedt på at rak nok vil ryge på bænken.

Når det kommer til pogba så har han alt hvad der skal til for at blive verdens bedste cm - fysik, vision, touch, pasninger osv. Og han er vel allerede nu en af de bedste. Verratti er dog at foretrække men hvis han gerne vil til real så skal han have lov til det. Pogba vil derimod gerne til barca og det er altid et plus imo.

Og som jeg har skrevet tidligere så gider jeg sgu ikke tænke så meget på de høje summer mere. Markedet er latterligt og derfor er priserne det også (tak oliepenge).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Hvorfor er det Rakitic, der bliver henvist til bænken, hvis vi henter en af de nævnte spillere? Iniesta fylder 32(!!) i maj 2016. Hans niveau har samtidigt været dalende, mens Rakitic har været helt afgørende i år.

Hvis Verratti vil væk fra PSG, skal vi simpelthen gå all-in på den mand. Han er så ufatteligt god. Han er Busquest-Xavi-Iniesta i samme spiller. Og han er kun 22 år. Han har potentiale til at komme op på Xavi-Pirlo-Iniesta status og vil udfylde en rolle, som kun få spillere evner disse dage: den tempobestemmende midtbane som Xavi og Pirlo.

Selvom jeg er fortaler for Gundogan, har han i øjeblikket ikke niveauet til Barca. Hvis lægestaben vurderer, at han kan finde sit 2013-niveau frem igen, vil jeg gerne give det en chance. Men som han spillere lige nu, er han simpelthen ikke god nok.

Jeg forstår ikke, hvorfor vi ikke er kædet mere sammen med Koke. Atletico vil ikke sælge, men gennem årene har de solgt store spillere. Hvis det rigtige bud kommer, så siger de også ja. Han er klart bedre end Pogba og Gundogan.

Min rækkefølge: Veratti, Koke, Pogba og Gundogan. Og så er det en smule paradoksalt, at Pogba er - med længder - den dyreste.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

emo skrev:Den helt klart frækkeste ville være at lure Isco væk fra Real. Hold op hvor ville det være en drømme transfer.
Hvis RM køber Verratti så synes jeg da helt sikkert vi skulle prøve at kapre Isco. Ville være så meget mere perspektiv i ham end i Gündogan :D

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe ja iniesta fylder 32 om et år. Det ændre dog ikke på at han er en levende legende og klubbens anfører hvilket gør at han ikke vil smidt på bænken. Desuden har han været godt spillende i de sidste måneder (ligesom rak).

Og så synes jeg godt nok du undervurderer pogba. Der er ikke en af de nævnte spillere der har haft en bedre sæson end ham. Verratti er som sagt at foretrække men pogba er altså et enormt talent og en spiller der kan stort set alt hvad der kræves af en cm.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Verratti-Busquets-Isco

Synes godt om!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe vi bare henter en klassespiller til midten så er jeg sgu egentlig tilfreds. Om det så bliver pogba, verratti, gundogan, koke eller en anden så skal de være velkommen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster