David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg blir super glad hvis Villa virkelig kommer til Barca.

Sidste år var jeg henrykt da jeg hørte rygter om at han kom, og jeg blev ked af det da han ikke kom.

Hvorfor er jeg vild med Villa:

1. Villa scorer mål på samlebånd for Valencia + landshold i flere sæsonner i træk
2. Valencia har ikke 60-70 % boldbesiddelse når de spiller, derfor siger det mere at han scorer 20+ mål i sæsonen end Etoo/Henry og andre Barca spillere.
3. Villa har ikke Xavi/Messi omkrings sig til at sætte ham op, og alligevel får han bolden udenfor feltet eller i feltet og afgør kampene på egen hånd.
4. Villa er teknisk dygtig (jeg synes han minder lidt om Pedro, bare mere fysisk stærk), og kan spille flere positioner end blot center angreb.
5. Han spiller med hjertet, og giver sig fuldt ud i kampen.
6. Han er jo også lidt cute :-)

Håber virkelig han kommer. Jeg ser ham som en bedre angriber end Cronaldo.
WTF? :P
Forumlegende

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Daluigi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg blir super glad hvis Villa virkelig kommer til Barca.

Sidste år var jeg henrykt da jeg hørte rygter om at han kom, og jeg blev ked af det da han ikke kom.

Hvorfor er jeg vild med Villa:

1. Villa scorer mål på samlebånd for Valencia + landshold i flere sæsonner i træk
2. Valencia har ikke 60-70 % boldbesiddelse når de spiller, derfor siger det mere at han scorer 20+ mål i sæsonen end Etoo/Henry og andre Barca spillere.
3. Villa har ikke Xavi/Messi omkrings sig til at sætte ham op, og alligevel får han bolden udenfor feltet eller i feltet og afgør kampene på egen hånd.
4. Villa er teknisk dygtig (jeg synes han minder lidt om Pedro, bare mere fysisk stærk), og kan spille flere positioner end blot center angreb.
5. Han spiller med hjertet, og giver sig fuldt ud i kampen.
6. Han er jo også lidt cute :-)

Håber virkelig han kommer. Jeg ser ham som en bedre angriber end Cronaldo.
WTF? :P
Ehehe, lummert! :P
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

apropo lummert. Hvis Villa bliver præsenteret i løbet af denne uge, efter mesterskabet nu er i hus. Så kommer jeg sgu i bukserne af bare euforisk glæde""
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Daluigi skrev:apropo lummert. Hvis Villa bliver præsenteret i løbet af denne uge, efter mesterskabet nu er i hus. Så kommer jeg sgu i bukserne af bare euforisk glæde""
Hahaha hvor er I syge i hovedet.

Jeg må sige at hvis man udråber Villas ankomst så vil Barcafesten ikke tage en ende før sæsonstarten. Det bliver da blive kun federe at følge holdet ved sæsonoptakten hvis han kommer!

Jeg håber Laporta har et forsinket påskeæg til os med Villas navn på inden VM starter.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Rivaldo10

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rivaldo10 »

Dukker han ikke op, så bør man gå 100% efter Torres. En spiller jeg også hellere så i Barca, selvom Villa kommer på en 3 plads næstefter Fabregas og overnævnte Torres.

Hambarcaguten

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hambarcaguten »

bare tanken om at cesc og Villa kommer til Barca næste sæson, er virkelig noget der sætter gang i ens fantasier om hvordan de kommer til at spille i gennem alle de forsvarskæder, og alle de mål der vil blive lavet.:D Men nu må vi jo vente og se hvad der sker..

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Zlatan

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Zlatan »

Man skal nu ikke tro så meget på det Indkast skriver :wink:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

Zlatan skrev:
Man skal nu ikke tro så meget på det Indkast skriver :wink:
Men kan de ligefrem finde på at opfinde citater selv? :wink:

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

JonasV skrev:
Zlatan skrev:
Man skal nu ikke tro så meget på det Indkast skriver :wink:
Men kan de ligefrem finde på at opfinde citater selv? :wink:
Også det der undrer/bekymrer mig..MEN, ingen af de store nyhedsmedier har bragt noget om Villa i dag, så lad os nu se :)
Håber de koger på jobbet og har bragt en artikel fra sidste sommer :wink:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

Goal.com (fodboldens Anders And-blad online) havde en lignende artikel med samme citater :|

Edit: Her: http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... o-save-the
Senest rettet af JonasV man maj 17, 2010 10:35 pm, rettet i alt 1 gang.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mander »

Om ikke andet skal man næppe lægge så meget i hans ordvalg. Han kan jo godt lide Valencia, det ved vi, og hvis det passer, at vi forhandler med dem og ham, så skal han jo også holde en dør åben mht. at blive. Hvis handlen går i vasken vil det jo være mindre sjovt for ham at have taget afsked med klubben og fans på forhånd.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Enig Mander.

Og nu anser jeg heller ikke Goal.com som et stort eller for den sags skyld meget troværdigt medie.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

Nej, jeg er skam enig. Men det føles da en lille ridse i lakken.
Ponte skrev:Og nu anser jeg heller ikke Goal.com som et stort eller for den sags skyld meget troværdigt medie.
Det gør jeg sådan set heller ikke, men -igen- der skal nok en del til før de ligefrem begynder at fuske med citaterne (igen)

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Helt enig, men vi kan ikke gøre andet end at vente og se hvad der sker, håber dog så inderligt på Villa!
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 88 gæster