Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Laporte er selvfølgelig rigtig spændende, han kan gå hen og spille fast for os de næste 10-12 sæsoner, men Jerome Boateng har gennemgået en vild forvandling under Pep.

Da han for nogle år siden var rygtet til os, var jeg meget skeptisk overfor en transfer. Jeg kunne ikke forstå hvorfor han blev nævnt. Han havde en tendens til at miste koncentration, han havde problemer med at placere sig rigtigt og så var han meget flagrende.

Alt det er borte. Vi snakker om at Pique han gennemgået en udvikling, men folk der følger med i Bundesliga vil sige at Jerome Boateng i denne sæson har spillet på et niveau der gør, at han måske er verdens bedste CB. Store ord, men manden er vild. Han har fået evner til at lede et forsvar, han har alle dage været ekstrem stærk, det Pep har gjort er, at få ham til at forstå spillet bedre. Han er eminent til at forudsige spillet, god en mod en, stærk i sine tacklinger og rigtig god til at placere sig nu.

Det bliver nok svært at lokke Bayern til at sælge ham, men jeg vil bestem ikke have noget imod, hvis det var ham der endte i klubben.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Det er DE to handler som skulle være sket i sommers...

Kommer de to, må det betyde et farvel til Vermalen og Math/Bartra, hvis ikke alle tre.
Allez...

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

emo skrev:Det er DE to handler som skulle være sket i sommers...

Kommer de to, må det betyde et farvel til Vermalen og Math/Bartra, hvis ikke alle tre.
Hvis jeg må gætte bliver det den ene eller den anden. Jeg tror der er øremærket tilpas mange penge til en Midtbane handel at vi simpelthen ikke har råd til begge to

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Det er DE to handler som skulle være sket i sommers...

Kommer de to, må det betyde et farvel til Vermalen og Math/Bartra, hvis ikke alle tre.
Det er en af de to, man vil købe. Ifølge rygterne er Laporta førsteprioritet, Boateng er option 2. Jeg siger, det vil ikke gøre noget hvis Laporte handel glipper, såfremt vi formår at hente Boateng til klubben. Men det ser svært ud.

Hvis vi hiver en CB ind, så skal en af dem du nævner, forlade klubben. Jeg kan ikke se, hvorfor 2 CB skal sælges.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Jeg skrev også at to CBs skulle nok ud, hvis det endte med et køb af begge spillere, men det ser ud til som i skriver at det kun er én af dem vi går efter.

Blev vi ikke afvist af Boateng i sommers, det er det han går rundt og siger til medierne. Hvorfor dog prøve igen, så.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Boateng skifter ikke fra Bayern, det er jeg næsten 100% sikker på.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Klubben skal bare droppe boateng. Der er ingen chancer for at han kan hentes. Smid alle pengene og energien efter laporte. Han bliver klasse.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Ja det bliver næsten umuligt at hente Boateng. Jeg har meget svært ved at se, hvorfor Bayern skulle vælge at lade ham gå. Så skulle det måske være på grund af et latterligt højt beløb (jeg tænker 50-60 millioner euro), og det skal vi trods alt ikke give.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:Boateng skifter ikke fra Bayern, det er jeg næsten 100% sikker på.
Næsten 100%? So you're saying that there's a chance?

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Klubben skal bare droppe boateng. Der er ingen chancer for at han kan hentes. Smid alle pengene og energien efter laporte. Han bliver klasse.
Der vil være så meget perspektiv fremadrettet i at få hentet Laporte nu, der er jeg helt enig med dig.

Og hvis vi så kan få skilt os af med Vermaelen samtidig, så kunne det næsten ikke efterlade vores centrale forsvar i en bedre forfatning.

Så vil vi bare mangle en Alves erstatning, enten øjeblikkeligt, eller når en potentiel kontraktforlængelse udløber. Dog må det forventes at hvis han forlænger forsvinder enten Montoya eller Douglas, eller dem begge, så en erstatning så hurtigt som muligt vil være at foretrække. Og til slut en ny midtbane-general der kan tage over for Xavi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil ikke af med verm før jeg har set hvad han kan komme med. Hvis han kan komme helt af med sine skader så tror jeg sagtens han kan blive en fin spiller for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Jeg vil ikke af med verm før jeg har set hvad han kan komme med. Hvis han kan komme helt af med sine skader så tror jeg sagtens han kan blive en fin spiller for os.
Hvem vil du så af med?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Jeg vil ikke af med verm før jeg har set hvad han kan komme med. Hvis han kan komme helt af med sine skader så tror jeg sagtens han kan blive en fin spiller for os.
Problemet er bare at Verm har nu, hvis vi lægger et skadesplaget år i Barca oveni, haft 3 sæsoner med meget skrøbelig fysik hvor han har ramt ind i den ene skade efter den anden. Ja han kan godt blive en fin spiller for os, men jeg er på ingen måde overbevist om, at han er færdig med at rende ind i skader når han er kommet sig over sin nuværende skade. Der er mere perspektiv trupmæssigt i at have Bartra rendende, for Bartra kan man faktisk sætte sin lid til at han konsekvent vil være parat til at spille hvilket jeg ikke mener man kan med Vermaelen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke sige hvem jeg vil af med før at alle har fået en chance. IMO er det pt bartra som står svagest da han på intet tidspunkt har bidt sig fast. Ydermere er han ikke helt ung mere og det kan tænkes at han selv vil søge videre. Dette er dog ikke noget jeg håber.

Valget skal dog ikke træffes nu og der er stadig et stykke tid til januar 2016 hvor der er en der skal sælges.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

At lade Bartra gå vil være decideret hjernedødt. Især hvis valget står mellem ham og en meget skadesplaget CB, som ovenikøbet har kæmpe mangler i sit spil.

Men det vil ikke overraske mig. Vores ledelse har det med at træffe besynderlige beslutninger.

Man kan håbe på, at der kommer en præsident og en sportslig ledelse, der satser først og fremmest på klubbens egne talenter, såfremt de viser de har talentet. Og Bartra har så sandelig gjort sig fortjent til meget mere spilletid, end det han har fået indtil videre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster