David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

--------------------------Ibrahimovic------------------------
---Villa-----------------------------------------------Messi---
------------Iniesta----------------------------Xavi------------
-----------------------------Toure-----------------------------
---Abidal---------------------------------------------Alves---
-------------------Pique------------Puyol--------------------
----------------------------Valdés------------------------------

Udskiftere:

Forsvar:
Milito
Maxwell
Chygrynskiy
Márquez
Muniesa
Fontás

Midtbane:
Busquets
Fabregas (?)
Keita
Jonathan dos Santos

Angreb:
Pedro
Bojan
Jeffren

Samt muligvis en enkelt eller to unge spillere, der rykker op på førsteholdet.

Jeg ved ikke med jer, men jeg mener det er et perfekt hold! :b

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 921
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Wennerberg »

Hold jer nu til emnet....
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SirJonas »

Mes Que Un Club skrev:--------------------------Ibrahimovic------------------------
---Villa-----------------------------------------------Messi---
------------Iniesta----------------------------Xavi------------
-----------------------------Toure-----------------------------
---Abidal---------------------------------------------Alves---
-------------------Pique------------Puyol--------------------
----------------------------Valdés------------------------------

Udskiftere:

Forsvar:
Milito
Maxwell
Chygrynskiy
Márquez
Muniesa
Fontás

Midtbane:
Busquets
Fabregas (?)
Keita
Jonathan dos Santos

Angreb:
Pedro
Bojan
Jeffren

Samt muligvis en enkelt eller to unge spillere, der rykker op på førsteholdet.

Jeg ved ikke med jer, men jeg mener det er et perfekt hold! :b
Nu er vi efterhånden ved at være der, er vi ik :-D ?

Det må vel være meningen at Villa købes som venstre wing ?

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Jbninc skrev:Han er vel den rigtig angriber for os, og så er der store spørgsmål hvad der skal gøres med Ibrahimovic
Jeg mener ikke at der skal ske noget med Ibra. Hvis Villa kommer så bliver det for at afløse Henry, og det ser dermed tæt på perfekt ud for angrebet. Villa er som skræddersyet til ventre angrebsplads og vi har manglet en Henry i topform i år.

Villa kan give Pedro og Bojan den perfekte sparring samtidig med Ibra giver angrebet x-faktor og højde.

Det lover godt for næste sæson hvis Villa kommer.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Blaugrana92 »

Uha, den angrebstrio dér med Villa-Ibra-Messi, man bliver sgu næsten nødt til at citere Thomas Bo Larsen og YouSee:
"Det jo verdensklasse det dér, Philip!"
Forudsat at man da ellers hedder Phillip? Men det gør vi vel alle .. et eller andet sted?

Edit: .. selvom jeg sgu synes at det er en smule synd for Pedro, når nu han sådan har grebet chancen.

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Jeg håber heller ikke at Ibrahimovic forlader os, og Villa i angrebet bliver jo ekstraordinært! Der må virkelig være nogle klubber rundt omkring, der kigger med frygt i øjnene når de kigger mod Spaniens to topklubber.

Håber virkelig han bliver en realitet. Så mangler vi ikke den dybde som Eto bidrog med i sidste sæson.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Jbninc skrev:Jeg håber heller ikke at Ibrahimovic forlader os, og Villa i angrebet bliver jo ekstraordinært! Der må virkelig være nogle klubber rundt omkring, der kigger med frygt i øjnene når de kigger mod Spaniens to topklubber.

Håber virkelig han bliver en realitet. Så mangler vi den dybde som Eto bidrog med i sidste sæson.
Hvorfor skulle de være bange for Real? De har på ingen måde en frygtindgydende hold. De blev slog af Lyon i Frankrig, hvor 1-0 sejren var alt for smal, de tabte 2 gange til os, de tabte til Milan hjemme og de blev udspillet af Sevilla på Sanchez Pizjuan. Jeg tror nu ikke de europæiske topklubber ligger søvnløs om natten pga reals styrke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SirJonas »

Visca El Barca skrev:
Jbninc skrev:Jeg håber heller ikke at Ibrahimovic forlader os, og Villa i angrebet bliver jo ekstraordinært! Der må virkelig være nogle klubber rundt omkring, der kigger med frygt i øjnene når de kigger mod Spaniens to topklubber.

Håber virkelig han bliver en realitet. Så mangler vi den dybde som Eto bidrog med i sidste sæson.
Hvorfor skulle de være bange for Real? De har på ingen måde en frygtindgydende hold. De blev slog af Lyon i Frankrig, hvor 1-0 sejren var alt for smal, de tabte 2 gange til os, de tabte til Milan hjemme og de blev udspillet af Sevilla på Sanchez Pizjuan. Jeg tror nu ikke de europæiske topklubber ligger søvnløs om natten pga reals styrke.
Men ikke destro mindre har real fået flere point i ligaen i år, end selv vi nogensinde har fået, hvis man tæller vores nuværende sæson fra. At real ikke vinder ligaen med så mange point, fortæller blot at vi er ENDNU mere frygtindgydende.
^^ Dertil skal det selvfølgelig høres, at de øvrige store hold har floppet på stribe.

Men alligevel, Real er stadig blandt de allerbedste, desværre for dem kan de ikke finde ud af at holde det høje niveau i alle kampe over en hel sæson, ligesom jeg vil mene at vi kan. Real har fået mange "heldige" point, ved at de lige vinder med nød og næppe. Men det kræver altså også deciplin at skulle nøjes med at være spaniens 2. bedste fodboldklub, og hele tiden ligge i selen, i forhold til barca. De er presset til HELE tiden at prestere, hvis de skal være med, og de kommer bagud gang på gang på gang, men alligevel evner de at få vendt kampene :-S

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er bange for at Wennerberg kommer efter os igen :P Men jeg vil stadig mene, at grunden til de har fået så mange point i Ligaen, har været at de andre hold udover os har spillet skidt. Hver gang Real har mødt noget der minder om et klassehold, ja så er de blevet over-matchet, og det er jo ikke ligefrem frygtindgydende.

Men lad os tage denne diskussion et andet sted, vil ikke have at en admin kommer efter os igen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Barraza10

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Barraza10 »

Kan læse mig til at folk tror at Zlatan bliver, hvis Villa kommer ????

Der er ikke plads til to sheriffer på vores hold. Zlatan er væk og solgt.
Hvad skulle vil købe en Villa til "et gæt" 250 mill. kr. og stadig beholde en Zlatan der nok får den højeste løn sammen med Messi, når nu Zlatan sidder på bænke i øjeblikket og bliver afløst af vores egne unge drenge som Bojan og Pedro.

Jeg har sagt det før og jeg har faktisk skrevet det mange gange, det perfekte skift ville være en Villa i sted for Zlatan og lad os så få ham solgt til City, der nok er dumme nok til at give mere end 50 kr for den lange svensker.

Men han bliver god i England, det kan jo så være en ærgelig ting, når nu vi gav Eto plus mange mill. for en spiller der slet ikke passer ind Barca spillet. ØV!


Men Villa bliver fantastisk på vores hold, hvis det køb går igennem.

I'am very happy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

To sheriffer på vores hold? Hvad mener du med det?

Hvorfor kan de begge ikke spille på samme hold? Villa vil jo nok bare have som udgangspunkt i venstre side, og bevæge sig ind mod midten, hvilket vel er nogenlunde naturligt for ham.

Zlatan i angrebet vil stadig være unikt, for selvom han måske ikke altid laver det store arbejde, så skaber han en masse plads for hans medspillere. 16 mål og 8 assists, er nok ikke det bedste resultat man har set for en stjerne i første sæson (bare se Ronaldo), men det er vel ikke grund nok til at smide en for porten. Hvis Zlatan kan få en nogenlunde skadesfri sæson (hvilket han har været plaget meget af i den sidste del i år) så bør han også præstere mere end han har vist i år.

Og lad så lige Villa-handlen blive officiel før vi går i gang med de store blå skrifter, og smileys.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Jeg går simpelthen damp hvis Villa kommer!!

Det vil samtidig være et godt eksempel på, at det er gået op for folkene omkring holdet, at Zlatan simpelthen ikke dur i vores koncept. Ærgeligt han ikke har slået igennem, bliver spændende at se om han bliver solgt hvis Villa virkelig kommer.
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Lopezzz »

Villa skal være indstillet på at acceptere en plads på bænken da han ikke kan slå
vores små La Masia dværge af holdet. Det kan ingen gøre
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Går også i ekstase hvis Villa virkelig kommer, oh hvor har jeg dog ventet længe på det...!!!

Når det så er sagt, så er jeg overbevist om Zlatan ikke ryger nogen steder og som en del er inde på, så skal Villa bruges i venstre side med Zlatan på toppen. Det forhåbentlige køb af Villa er jo også for at gardere sig med vi får den venstre side dækket ind, samtidig med angrebsspidsen kan rotere i tilfælde af skader.

Udgangspunktet i vores angreb ville så blive = Villa/Zlatan/Messi
Zlatan skadet= Pedro/Villa/Messi
Villa skadet = Pedro/Ibra/Messi

Bojan er selvfølgelig også i spil, men han vil være andet valget på toppen hvis Villa kommer. Forstå mig ret, men sælger vi Zlatan og står tilbage med Bojan og Villa som deciderede angribere ville være for få, da Villa jo højst sandsynligt skal spille i den venstreside. Så der er brug for både Villa, Zlatan og Bojan.
Som jeg ser det er den eneste grund til at sælge Zlatan kun hvis man vil finansiere Torres som tilsyneladende er til salg.
Og han er egentlig også den eneste spiller jeg ville bytte Zlatan for hvis det endelig var, da Torres er min drømmespiller til at trække i Barca trøjen lige foran Villa.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Tror kun han kommer hvis villa smutter.
Det gir ihvertfald mest mening hos mig.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster