Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Og CL... Håber sgu lidt at det sker. Men tror det ikke. Kan simpelthen ikke se hvordan ATM kan slippe afsted med den handel når man ved at flere klubber fra PL (som har flere penge) vil have ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Og CL... Håber sgu lidt at det sker. Men tror det ikke. Kan simpelthen ikke se hvordan ATM kan slippe afsted med den handel når man ved at flere klubber fra PL (som har flere penge) vil have ham.
Sikkert af samme grund som at de kunne snuppe Griezmann. Det er et spændende projekt, med en super karismatisk leder, som allerede har vundet mange hjerter verden over. De er, kort sagt, det nye sort. Eller, for lige at drage en super passende parallel, det nye Dortmund.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe ja det har du ret i. Og når man tænker på at reus koster 25 mio til næste sommer så er det nok en god ide at komme af med ham til mere nu. Tvivler dog stadig på at det kommer til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Hvor megen substans er der i de rygter? Reus til Atletico for 25-30 mio. € lyder som transfervinduets ubetinget største kup.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er en gut (https://twitter.com/J__Gato) der har startet det. En som graham hunter mener er troværdig. I tyskland skulle man dog ikke tage det for seriøst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Luis Enrique skrev:Til gengæld må man håbe, at et salg af Dani Alves så også er på plads.
Og så står vi med Montoya og Cuadrado til HB hvis et salg af Alves er på plads. Jeg gruer godt nok for den dag. Jeg har været lidt negativ til tider gennem det her transfervindue over nogle af de valg der er blevet truffet, men at erstatte Alves med en så dårlig defensiv spiller som Cuadrado vil da uden sammenligning være den mest idiotiske beslutning vi vil have truffet i det her vindue hvis det bliver en realitet.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg er nu heller ikke tilhænger af et salg af Alves og et køb af Cuadrado. Alves' erfaring, dedikation og fightervilje skulle gerne vende tilbage.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Når jeg tænker over det, så synes jeg faktisk at Alves får en lidt for hård medfart for sine præstationer. Jeg har svært ved at komme i tanker om mange højrebacks der er bedre.

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Noget der virkelig taler for Alves er, at han aldrig falder igennem i de store kampe. Han kan lave nogle blundere, og endnu værre virke totalt umotiveret offensivt mod små hold, og det er selvfølgelig frustrerende at se på. Men når det gælder er han som regel fremragende.

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Lasse N »

Hvis det lykkedes dem med denne handel sætter det end endnu tykkere streg under at de er kommet for at blive, stærkere end før plus at de sender en stor fed fuck finger afsted til de aller største klubber. Enorm respekt hvis det lykkedes og kun godt for la liga.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Noget der virkelig taler for Alves er, at han aldrig falder igennem i de store kampe. Han kan lave nogle blundere, og endnu værre virke totalt umotiveret offensivt mod små hold, og det er selvfølgelig frustrerende at se på. Men når det gælder er han som regel fremragende.
Lige præcis. Jeg har efterhånden gentaget mig selv nogle gange, men jeg gør det altså lige igen. Bare fordi. Jeg har ikke set andre spillere der har formået at pille Cristiano Ronaldo ud af en kamp, på samme måde som Dani Alves har gjort det ved et par lejligheder. Jeg ved ikke om det er fordi han kommer under huden på Ronaldo, eller hvad det er han gør, men han har haft et par kampe mod Real, hvor Ronaldo bare har været fuldstændig usynlig fordi Alves har pillet ham ud. Det er de eneste gange jeg har set det ske.

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Michael Silberbauer har faktisk gjort det for Danmark. Men okay. We gets your pointses.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Michael Silberbauer har faktisk gjort det for Danmark. Men okay. We gets your pointses.
Det er jo ikke svært at pille nogen som helst ud af noget, når man går rundt og hedder Michael Silberbauer. Så kommer succesen ligesom lidt af sig selv.

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Det er jo ikke svært at pille nogen som helst ud af noget, når man går rundt og hedder Michael Silberbauer. Så kommer succesen ligesom lidt af sig selv.
Ja. Fej sammenligning, sorry.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

São Paulo's VP Ataíde has confirmed RB Douglas is off to Barcelona for €6m and the transfer will be completed soon.

Han skulle være elendig... Giver ingen mening når alves bliver. Nu har vi så tre som kan spille hb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot], Paulinho15 og 79 gæster