Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Hvis man ikke er interesseret i Benatia, hvad så med Hummels? Det kan ikke være rigtig at man LE ikke vil have en verdensklasse CB og betale prisen!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Zubi skal have smæk fordi at vi i 5 år har haft desperat brug for nye CB's og vi så til sidst ender med at have hentet en 31 årig franskmand fra Valencia og en 28 årig (snart 29) reservespiller fra Arsenal, der har været skadet 8 gange de sidste 10 måneder. Lige nu tyder det på, at de tilsammen kommer til at koste omkring 35 Mio. Hvilet var hvad Chelsea gav for Mangala.

Med vores transferban og vores desperate CB mangel så skulle vi fra starten af transfermarkedet have gået all in på Benatia, Hummels, og andre CB's der ville kunne komme ind og gøre en forskel. HVIS, det lykkedes os at hente Vermaelen hvor mange kampe tror du så han kommer til at spille?

Jeg havde helt ærligt forventet mig at vi ville gå langt mere efter nogle af de eftertragtede CB's inden transfermarkedet åbnede, nu har vi hentet Mathieu og er favoritter til at hente Agger og Vermaelen.

Hvis vores transferban forbliver og vi ikke kan købe nogle spillere de næste to transfervinduer, og vi ender med at have hentet Mathieu og Vermaelen til sidst, så må jeg ærligt indrømme at jeg ikke er specielt begejstret. Havde vi nu købt Mathieu og Mangala, ville det have været en anden historie. Jeg tvivler også stærkt på at nogle af disse CB's (Vermaelen og Agger) er nogle som LE selv har spurgt efter.

Men, det er vel forskelligt fra person til person om man er tilfredse med de nye forsvarer eller ej. Jeg er i hvert fald ikke.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Hvilket er totalt forståeligt i mine øjne, når Chelsea fik 50 millioner for David Luiz. Hvis man alvorligt har overvejet at smide 12 millioner for en forsvarsspiller (det var den pris der blev nævnt ved både Agger og Vermaelen) og eventuelt også smide 40 millioner for Cuadrado, kan jeg ikke se hvorfor man ikke skulle kunne smide 61 for Benatia. Men vi virker bare ikke interesseret i ham. Guderne må vide hvorfor.
Jamen jeg er enig. Tror så bare at grunden til at man ikke henter benatia er fordi LE ikke vil have ham eller fordi han ikke kan købes. Men det har vi snakket om før...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Hvis vores transfer BAN holder stik, så ser jeg hos ikke vinde specialt mange titler de næste 3-4 sæsoner, med den trup vi har nu + Vermaelen
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Zubi skal have smæk fordi at vi i 5 år har haft desperat brug for nye CB's og vi så til sidst ender med at have hentet en 31 årig franskmand fra Valencia og en 28 årig (snart 29) reservespiller fra Arsenal, der har været skadet 8 gange de sidste 10 måneder. Lige nu tyder det på, at de tilsammen kommer til at koste omkring 35 Mio. Hvilet var hvad Chelsea gav for Mangala.
Og det samme skal de trænere som har sagt nej. Desuden har chelsea ikke hentet mangala. Det er city der er ude efter ham men intet er officielt endnu.
Med vores transferban og vores desperate CB mangel så skulle vi fra starten af transfermarkedet have gået all in på Benatia, Hummels, og andre CB's der ville kunne komme ind og gøre en forskel. HVIS, det lykkedes os at hente Vermaelen hvor mange kampe tror du så han kommer til at spille?
Har ingen anelse. Men nu skal vi heller ikke gøre ham dårligere. Både LvG og LE vil trods alt have ham og hvis vi på en eller anden måde kan holde ham fra skader så kan han muligvis blive en gevinst. Ydermere er han ikke særlig dyr så det vil ikke være det store sats.
eg havde helt ærligt forventet mig at vi ville gå langt mere efter nogle af de eftertragtede CB's inden transfermarkedet åbnede, nu har vi hentet Mathieu og er favoritter til at hente Agger og Vermaelen.
Det havde vi alle. Desværre ser det ikke ud til at de gode cb'er er på markedet.
Hvis vores transferban forbliver og vi ikke kan købe nogle spillere de næste to transfervinduer, og vi ender med at have hentet Mathieu og Vermaelen til sidst, så må jeg ærligt indrømme at jeg ikke er specielt begejstret. Havde vi nu købt Mathieu og Mangala, ville det have været en anden historie. Jeg tvivler også stærkt på at nogle af disse CB's (Vermaelen og Agger) er nogle som LE selv har spurgt efter.
Så har vi stadig pique og bartra. Ligemeget hvad vil vores forsvar være forstærket i forhold til sidste sæson. Synes desuden ikke om mangala. Har du noget grundlag for at tvivle på at LE ville have disse spillere? Udfra alt den info der er kommet så bliver alle beslutninger taget af zubi og LE sammen. Zubi er altså ikke en eller anden ond diktator som bare henter hvad der passer ham...
Men, det er vel forskelligt fra person til person om man er tilfredse med de nye forsvarer eller ej. Jeg er i hvert fald ikke.
Finno. Det vil dog stadig være bedre end sidste sæson og vi vil nu have dybde i forsvaret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

@Drake

Jeg derimod sikker på at vi nok skal være stærkt med i alle turneringer med vores angreb og vores midtbane, en stærk kollektiv, en stærk taktik fra LE, samt at han giver spillerne et spark i røven hver kamp, (Pep style) så er jeg sikker på at vi nok skal opnå store ting. Havde bare set nogle bedre forstærkninger til forsvaret.

Vi har trods alt hentet, Luis Suarez. Elsker at sige det.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

A$AP skrev:@Drake

Jeg derimod sikker på at vi nok skal være stærkt med i alle turneringer med vores angreb og vores midtbane, en stærk kollektiv, en stærk taktik fra LE, samt at han giver spillerne et spark i røven hver kamp, (Pep style) så er jeg sikker på at vi nok skal opnå store ting. Havde bare set nogle bedre forstærkninger til forsvaret.

Vi har trods alt hentet, Luis Suarez. Elsker at sige det.
Okay. Jeg synes bare ikke at vores forsvar og vores kvalitet hos de fleste af reserverne er godt, nok til at kunne være helt med i toppen i alle turneringer, og vinde dem. + vi har en meget ung målmand (Hvis det er Ter-Stegen der kommer til at være 1 målmand)

Og især ikke hvis transfer banet holder stik.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

Drake skrev:Hvis vores transfer BAN holder stik, så ser jeg hos ikke vinde specialt mange titler de næste 3-4 sæsoner, med den trup vi har nu + Vermaelen
Men igen, du er heller ikke udpræget positiv. Nogensinde.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

gygfo skrev:
Drake skrev:Hvis vores transfer BAN holder stik, så ser jeg hos ikke vinde specialt mange titler de næste 3-4 sæsoner, med den trup vi har nu + Vermaelen
Men igen, du er heller ikke udpræget positiv. Nogensinde.
Nej det er rigtig. Men det er også med god grund synes jeg.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Næ egentlig ikke. Man behøver ikke verdensklasse overalt. Desuden tvivler jeg på at hummels, benatia, thiago silva og hvad de ellers hedder ville kunne hjælpe os hvis ikke vores system kommer på plads først.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Næ egentlig ikke. Man behøver ikke verdensklasse overalt. Desuden tvivler jeg på at hummels, benatia, thiago silva og hvad de ellers hedder ville kunne hjælpe os hvis ikke vores system kommer på plads først.

Det var ikke det du sagde i sidste sæson. Flere gange skrev du sidste sæson, at det i allerhøjeste grad var manglende kvalitet i forsvaret, som var skyld i de dårlige præstationer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg skrev at spillerne var trætte og mætte. Og det har de efterhånden været siden peps sidste sæson. Derfor har systemet ikke fungeret optimalt. Nu håber jeg så at LE får sparket noget liv ind i dem igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Jeg skrev at spillerne var trætte og mætte. Og det har de efterhånden været siden peps sidste sæson. Derfor har systemet ikke fungeret optimalt. Nu håber jeg så at LE får sparket noget liv ind i dem igen.
Lækkert.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Alias-A »

United er åbenbart tæt på både cuadrado og benatia. De har godt nok været effektive hvis det lykkes for dem.
93' Iniesta

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Lad dem hente cuadrado... Tror ikke på benatia!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 97 gæster