Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Piquénbauer skrev:Hvad med en spiller som matija nastasic? City er også påvirket af FFP og med købet af mangala ryger han endnu længere tilbage i køen. Jeg husker ham som ret god i sin først pl sæson. Sidste sæson blev ødelagt af en skade.
+1 på Nastasic!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Fedtmule skrev: +1 på Nastasic!
Enig, en oplagt spiller for Barca at se nærmere på. Hvor kunne det være rart, hvis interessen blev bredt lidt mere ud.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Ikke god nok. Slet ikke god nok, det skal helst være en spiller som kan komme i spil til startopstilling. Hvorfor købe Nastasic, når vi har en spiller med større poentiale i Marc Bartra.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Det er såmænd ikke Bartra jeg for min del betvivler. Det er snarere Piqué.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Synes han er langtfra Piques niveau. Men endnu mere vigtigt, hans niveau er langtfra det, der kræves af en der skal gå ind i startopstilling hos os. Sådan burde det i hvert fald være, men man ved ikke med denne ledelse, hvis Mathieu er standard, så er han helt bestemt et emne.

Eller Vermaelen.
Barcelona is considering to sign Arsenal defender Thomas Vermaelen (28). Contacted his entourage. No formal offer yet, valued at 15-20M [md]
Hvis der er hold i disse rygter, topper det alt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Alcantara »

Visca El Barca skrev:
Barcelona is considering to sign Arsenal defender Thomas Vermaelen (28). Contacted his entourage. No formal offer yet, valued at 15-20M [md]
Utroligt. Så må man da håbe, at Man Utd overhaler os indenom.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Visca El Barca skrev:Ikke god nok. Slet ikke god nok, det skal helst være en spiller som kan komme i spil til startopstilling. Hvorfor købe Nastasic, når vi har en spiller med større poentiale i Marc Bartra.
Bartra havde da et fint top-niveau sidste sæson, til gengæld synes jeg også han havde et bekymrende bundniveau. Det kan jo selvfølgelig undskyldes med hans manglende erfaring, men Bartra burde ikke være tæt på startopstillingen i min bog.

Men du snakker om potentiale kan jeg se, ups :lol:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Pique og Mathieu kommer til at starte. Det er jeg sikker på efter at mathieu fortalte om sin samtale med LE.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg håber vi får en CB til, men kan simpelthen ikke se hvem vi skal hente, uden at sprænge banken.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

FCBarcelonaChr skrev:Jeg håber vi får en CB til, men kan simpelthen ikke se hvem vi skal hente, uden at sprænge banken.
Præcis. Og spørgsmålet er om det overhovedet er nok at sprænge banken. Det virker til at de spillere vi er efter spiller i klubber som enten ikke har behov for penge eller ikke vil sælge. IMO er spillere som hummels, benatia og marquinhos umulige at hente selvom der er mange der forventer at vi "bare" lige henter dem.

Jeg ønsker en klasse cb men tror ikke det kommer til at ske. Derfor håber jeg at vi henter et talent som kan kæmpe med bartra da pique og mathieu kommer til at starte. Et talent kunne også være en ide eftersom denne så nogle år til at lære systemet at kende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

Er alle rygterne om Yaya forstummet? (husker det ellers som om, han gjorde det glimrende da han vikarierede i det centrale forsvar ;-) )

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:Er alle rygterne om Yaya forstummet? (husker det ellers som om, han gjorde det glimrende da han vikarierede i det centrale forsvar ;-) )
Det gik ihvertfald fint i CL-finalen i 09!

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

JonasV skrev:Er alle rygterne om Yaya forstummet? (husker det ellers som om, han gjorde det glimrende da han vikarierede i det centrale forsvar ;-) )
En af mine Uniteds venner grinte bare da han så vores startopstilling, med to midtbanespillere i midterforsvaret. Det var en god aften :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:
JonasV skrev:Er alle rygterne om Yaya forstummet? (husker det ellers som om, han gjorde det glimrende da han vikarierede i det centrale forsvar ;-) )
En af mine Uniteds venner grinte bare da han så vores startopstilling, med to midtbanespillere i midterforsvaret. Det var en god aften :-)
Jeg så kampen med to United fans og en Real fan. Det var en uforglemmelig kamp :-) Jeg sad dog helt ude på kanten af sædet de første 10min. Da Ronaldo skulle sparke frispark i starten af kampen trak jeg knap nok vejret :)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

Jeg så den på et komplet crowdet Magraths, med Barça-trøjer over hele linjen. Undtagen én gut i RM-trøje. Det var sjovt da han, efter kampen, skulle kæmpe sig vej hele vejen ned til toilettet og tilbage igen. A walk of shame ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster