Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Ikke nogen imponerende sæson for Spurs. Men er ikke en dårlig spiller. Det som er lidt nederen er at dengang vi også stod og manglede en CB kunne vi have købt ham i Ajax, men der fandt vi ham vel ikke god nok, eller...
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Enig... Jeg har det lidt underligt med ham. Han har en tendens til at "se fodbold" og ikke følge med. Ved ikke om han er manden vi har brug for. Men ok pris hvis de 22 mio holder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Enig... Jeg har det lidt underligt med ham. Han har en tendens til at "se fodbold" og ikke følge med. Ved ikke om han er manden vi har brug for. Men ok pris hvis de 22 mio holder.
Jeg synes lige netop at han lidt for ofte minder om Pique på hans dårlige dage.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Gid vi snart får lukket Matthieu handlen! Er Mussachio helt ude af billedet forresten? Den unge og argentinske Hummels :cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg er godt nok lidt bekymret for vores brede og konkurrencen i angrebet og på CM, ind til videre. Dem som vi har som backup, er overhovet ikke i nærheden af deres niveau eller kvalitet! Det holder bare ikke i længden!

Angrebet:

Neymar-Suarez-Messi
Backup: Pedro og Deulofeu


CM:

Iniesta-Rakitic
Backup: Rafinha og Roberto.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

rummenigge skrev:Gid vi snart får lukket Matthieu handlen! Er Mussachio helt ude af billedet forresten? Den unge og argentinske Hummels :cool:
Jeg ville helt klart foretrække Mussachio sammenlignet med Marquinhos for at være ærlig. Det ypperste ville selvfølgelig være hvis vi hentede Mats Hummels.
Drake skrev:Jeg er godt nok lidt bekymret for vores brede og konkurrencen i angrebet og på CM, ind til videre. Dem som vi har som backup, er overhovet ikke i nærheden af deres niveau eller kvalitet! Det holder bare ikke i længden!

Angrebet:

Neymar-Suarez-Messi
Backup: Pedro og Deulofeu


CM:

Iniesta-Rakitic
Backup: Rafinha og Roberto.
Jeg synes ærligt talt ikke at kvaliteten af vores reserver i offensiven er forringet på nogen måde sammenlignet med sidste sæson. Fabregas hørte aldrig hjemme deroppe, så som jeg ser det ender vi med at bytte Pedro/Tello som reserver, med Pedro/Dølle som reserver.

Midtbanen er en anden snak, og jeg er sådan set enige i at vi ser lidt tynde ud der.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... tjek-city/

Skal ledelsen ikke snart til at få fingeren ud, og i gang med at købe nogle CB's! Nu går vi formentlig også glip at Mangala :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

theKing1988 skrev:Jeg synes ærligt talt ikke at kvaliteten af vores reserver i offensiven er forringet på nogen måde sammenlignet med sidste sæson. Fabregas hørte aldrig hjemme deroppe, så som jeg ser det ender vi med at bytte Pedro/Tello som reserver, med Pedro/Dølle som reserver.
Ja det er rigtig nok at kvaliteten i angrebet ikke er forringet, i forhold til sidste sæson. Men der synes jeg også at vi var tyndt besat.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

I glemmer en meget vigtig person:

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Because of complicated negotiations on Marquinhos and Mathieu, Barcelona start looking at other options. Mats Hummels is one of them. [as]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Nice!
#jesuisSheep

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Fritte skrev:Vi vil gerne betale mellem 75-81M for Suarez, men vi er cheapskates til at betale 20M for at forstærke forsvaret? Sheesh!
FC Barcelona Centralen DK
Just now ·

Endnu et afvist bud på Jérémy Mathieu

Valencia er ikke klar til at forhandle. Hvis den franske forsvarspiller skal skifte klub, bliver det ikke under en pris på €20 mil. En pris, som Barcelona ikke er klar til at betale.

Det er ikke nogen hemmelig at Barcelona denne sommer skal forstærke forsvaret, og det er selvfølgelig noget andre klubber har noteret sig. Det giver utvivlsomt en stor fordel ved forhandlingsbordet.
Bare fordi vi er villige til at betale overpris for Suarez betyder det jo ikke at vi også bør betale overpris for Mathieu. Der er andre forsvarere at se på, hvis Valencia vil have så meget for en forsvarer som Mathieu, så kan de da bare få lov til at beholde ham.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

20 mio. Euro er jo også dybt godnat for Mathieu. Totalt latterlig pris. Intet mindre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Valencia defender Jeremy Mathieu (30) didn't train this morning. A deal on his transfer to Barcelona could be close. [superdeporte]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af mathi »

Piquénbauer skrev:Valencia defender Jeremy Mathieu (30) didn't train this morning. A deal on his transfer to Barcelona could be close. [superdeporte]
Så har Zubi nok haft checkhæftet oppe med 20 og seks nuller..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 89 gæster