Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Espen Ruud har ikke fået ny klub endnu, siger det bare.

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Jamen hvad venter vi på?
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Zubi venter til at han får en ny klub, så han ikke kan hente ham gratis, men købe ham for 100M €..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Drake skrev:Alves har set sine bedre dage, og hvis vi oven i købet ikke kan købe i de to næste transfer vinduer. Så er det da mere ind nødvendigt at købe en ny?
Jeg havde fuldstændig glemt, at vi hænger på Alves i to år endnu, hvis vi ikke finder en ny højreback i dette transfervindue. Jeg bliver en anelse harm, hvis jeg skal kigge på Alves' håbløse indlæg to år mere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Der går rygter om at arsenal har droppet aurier pga de har købt debuchy. Vi skulle så nu være efter ham sammen med blandt andet psg. Spændende spiller som kunne være god at få til klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Haha ja det tror vi på :roll:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Det er ligeså usandsynligt at PSG vil slippe ham som det er at City vil slippe Aguero :lol:

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

Di Marzio says PSG is preparing a €60m bid for Di Maria. Sincerely hoping he goes to the PL or Serie A.
Og Alexis bliver rygtet væk for mellem 30-40m. Det er li' godt' grov.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Fifa har målt Hummels topfart til 32,3 km/t ved VM, hvem siger han er langsom? Hans topfart ved VM er f.eks. højere end folk som Leo Messi, Cristiano og Arjen Robben.

Igen er han en af de allerbedse CBs ved en slutrunde, han er efter min mening den bedste CB ved dette VM. Hvorfor går vi ikke efter ham? Han passer perfekt til vores spillestil. Jeg synes bestemt ikke han minder om Pique (egentlig et underligt argument i det hele taget), han er mere kontant end Pique, han er mere duel spiller end Pique og så kan han modsat Pique, ret god til at time sine glidende tacklinger.

Men næ nej, vi skal jo have en brasiliansk knægt uden den store erfaring, til en hulens masse penge.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Men hvem siger at hummels overhovedet er på markedet (Ikke at jeg tror at marquinhos er det)? Dortmund har vel ikke brug for at sælge?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Sport.es skriver ellers idag, at Barcelona er interesseret...
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hummels ville passe mig fint. Men sport.es kan man ikke stole på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Jeg stoler ikke rigtig på nogen aviser.
Jeg ville dog heller ikke have noget imod Hummels.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej han er sgu en dejlig spiller!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Det er stadig kun rygter. Manden skulle dog have en frikøbs på 10 mio. Her er lidt stats for sidste sæson:

Billede
Benatias 1,8 begået frispark pr. kamp er ret højt. Det er i hvert fald et kendetegn for de bedste forsvarsspillere, at de begår utroligt få frispark. Hvis man ser på Thiago Silva, så begår han praktisk talt kun frispark, når det er absolut nødvendigt. Og det er sjældent nødvendigt, da hans positionering gør, at han undgår disse situationer.
Klart at Benatia begår markant flere frispark end Thiago Silva. Benatia er involveret i langt, langt flere nærkampe, som en konsekvens af at Roma ikke styrer spillet på samme måde som PSG gør. Benatia har da også haft 1,4 bolderobringer mere per kamp end Thiago Silva har. Ser man på Bartra, Fazio, Marquinhos, Miranda, Mathieu, Piqué, Kompany, Sergio Ramos, Hummels, Benatia og Thiago Silva, er der faktisk ikke nogle der har haft færre tacklinger per kamp end Thiago Silva har. Det hænger nok sammen med at Motta, Verratti og Matuidi har taget skraldet i Paris. De begår frisparkene inden Thiago Silva overhovedet har mulighed for det. De tre har sammenlagt begået 4,2 frispark per kamp (og erobret 11,3 bolde per kamp). Med andre ord gør de altså Thiago Silva's arbejde markant lettere at udføre.

Grundlæggende må man bare sige, at de der begår få frispark heller ikke erobrer særligt mange bolde. Det er det samme med Marquinhos. Derudover skal det også påpeges, i forbindelse med Benatia, at han hellere begår et frispark end at lade sin direkte modstander gå forbi sig. Han bliver kun afdriblet 0,3 gange per kamp. Vi kan sammenligne det med Mats Hummels, der begår meget få frispark (0,7) men til gengæld bliver afdriblet hele 1,4 gange per kamp - mere end nogle af de jeg nævnte tidligere i indlægget.

Men altså. I mine øjne kan vi ligeså godt satse på Bartra, hvis vi tænker at købe Marquinhos for 40 millioner Euro.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster