Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Campiones skrev:James Rodriguez!! nuff said vi fortryder hvis han ikke bliver købt ala Ronaldo i sin tid
Hans største idol skulle være Ronaldo og han foretrækker Real frem for Barcelona. Som tingene er lige nu, tror jeg vi klarer os fint med dem vi har. Messi, Neymar, Alexis, Pedro, Deulofeu, (Adama, Munir, etc..)

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Fritte skrev:Jeg fatter simpelthen ikke at vi i stigende grad overvejer at sælge Alexis, men vælger at beholde en mand som Pedro, der runder rundt i angrebet og er ligeså ufarlig som jeg ikke ved hvad! :devil: :!:

Jeg forventer på ingen måde et fyldt pokalskab næste år. Der er kommet så mange nye spillere, at næste sæson må forventes at være en overgangssæson.

Kroos, Mathieu og Marquinhos skal nok blive de næste. Og Alexis skal nok blive solgt. Og Suarez skal desværre nok blive købt (til oktober). Xavi har lugtet lunten og Alves gider heller ikke rigtig mere.

Det bliver et helt nyt Barca vi kommer til at se. Brace yourself. Winter is coming. Og det bliver koldt.
Jeg har heller ikke været videre imponeret af Pedro i en lang periode nu. Før i tiden fik Pedro altid nogle ret imponerede opture kort tid efter at han havde haft en nedur. Men den nuværende stille/dårlige periode har altså varet i mere eller 3/4 af en sæson.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

..... Vi har Iniesta, Rakitic, Rafinha, Song, Busquets, Roberto og Masch til 3 pladser. Det er rigeligt. Selv hvis Masch skal spille i forsvaret er der 6 mand. Rigeligt.

Og så selvfølgelig også stadig Xavi.
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

zqa skrev:..... Vi har Iniesta, Rakitic, Rafinha, Song, Busquets, Roberto og Masch til 3 pladser. Det er rigeligt. Selv hvis Masch skal spille i forsvaret er der 6 mand. Rigeligt.

Og så selvfølgelig også stadig Xavi.
+ en del unge talenter rundt omkring.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe vi holder på xavi så er det intet problem... Xavi som sub/mentor ville være fint med mig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Cuadrado is in negotiations with Bayern Munich and Barcelona.

ITKAndres.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

zqa skrev:..... Vi har Iniesta, Rakitic, Rafinha, Song, Busquets, Roberto og Masch til 3 pladser. Det er rigeligt. Selv hvis Masch skal spille i forsvaret er der 6 mand. Rigeligt.

Og så selvfølgelig også stadig Xavi.
Jeg håber jeg tager fejl, men den midtbane er bare ikke god nok, hvis vi fortsat skal forvente toppræstationer af Barca. Rafinha og Roberto er spændende, men unge og uprøvet. Song er Song (og umiddelbart på vej væk?). Bussen, Rakitic, Xavi (På vej væk?) og Iniesta er verdensklasse, men jeg tror ikke det er nok.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Xavi, Iniesta og Busquets var også unge og uprøvede engang. ;-)
#jesuisSheep

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

gygfo skrev:
zqa skrev:..... Vi har Iniesta, Rakitic, Rafinha, Song, Busquets, Roberto og Masch til 3 pladser. Det er rigeligt. Selv hvis Masch skal spille i forsvaret er der 6 mand. Rigeligt.

Og så selvfølgelig også stadig Xavi.
Jeg håber jeg tager fejl, men den midtbane er bare ikke god nok, hvis vi fortsat skal forvente toppræstationer af Barca. Rafinha og Roberto er spændende, men unge og uprøvet. Song er Song (og umiddelbart på vej væk?). Bussen, Rakitic, Xavi (På vej væk?) og Iniesta er verdensklasse, men jeg tror ikke det er nok.
Helt enig. Det er simpelthen for tyndt med kvalitet, hvis vore mid kommer til at se sådan ud! NU må ledelsen tage sig sammen.

Vi har brug for minimum: Kroos, Benatia eller Mangala, og så en reserve CB!

Og hvis der er penge tilbage, også efter salg. Så en angriber og en HB!

Der ser jeg gerne Aguero eller Hazard, og så Cuadrado så frem at han kan spille HB.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

zqa skrev:Xavi, Iniesta og Busquets var også unge og uprøvede engang. ;-)
Og så ramte vi en gylden generation med masia spillere. Men jeg håber selvfølgelig, rafinha og Roberto vokser med opgaven

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Drake skrev:
gygfo skrev:
zqa skrev:..... Vi har Iniesta, Rakitic, Rafinha, Song, Busquets, Roberto og Masch til 3 pladser. Det er rigeligt. Selv hvis Masch skal spille i forsvaret er der 6 mand. Rigeligt.

Og så selvfølgelig også stadig Xavi.
Jeg håber jeg tager fejl, men den midtbane er bare ikke god nok, hvis vi fortsat skal forvente toppræstationer af Barca. Rafinha og Roberto er spændende, men unge og uprøvet. Song er Song (og umiddelbart på vej væk?). Bussen, Rakitic, Xavi (På vej væk?) og Iniesta er verdensklasse, men jeg tror ikke det er nok.
Helt enig. Det er simpelthen for tyndt med kvalitet, hvis vore mid kommer til at se sådan ud! NU må ledelsen tage sig sammen.

Vi har brug for minimum: Kroos, Benatia eller Mangala, og så en reserve CB!

Og hvis der er penge tilbage, også efter salg. Så en angriber og en HB!

Der ser jeg gerne Aguero eller Hazard, og så Cuadrado så frem at han kan spille HB.
Hvis Alves ikke forsvinder, som det ikke rigtigt tyder på længere, så kan jeg simpelthen ikke se hvorfor en HB skulle være nødvendig at bruge penge på.

De kan bruges bedre på andre pladser. Ligeså vel som hvis Suarez kommer til at koste de beløb der nævnes + eventuelt Alexis, så er de penge simpelthen bedre brugt på andre spillere.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Vi skal selvfølgelig ikke købe en HB, hvis vi ikke kan få solgt Alves. Men så kunne vi bruge Cuadrado i stedet for Pedro.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Campiones

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Campiones »

nogle kloge åger herinde der ka fortælle mig hvorfor vi ikke købte Mexicos Ochoa fremfor Bravo??
Bravos kvaliteter er vel ok,men aldersforskel og pris...

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Måske et det erfaring med Europa, måske er han for meget en refleks målmand fremfor en stabil all rounder.

Bravos år i Spanien tæller nok en del. Måske er Ochoa ikke EU berettiget spiller. Kan være mange ting.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Campiones skrev:nogle kloge åger herinde der ka fortælle mig hvorfor vi ikke købte Mexicos Ochoa fremfor Bravo??
Bravos kvaliteter er vel ok,men aldersforskel og pris...
Det skal du spørge Unzue om...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Sfc og 100 gæster