David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

;)

Det var mere ment som "Det kunne lade sig gøre i en 4-4-2 diamant".. Hvis du forstår.
#jesuisSheep

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Nu skulle Liverpool eftersigende gå efter Villa..

Kan i forestille jer Torres og Villa oppe foran, med Gerrard lige bag ved. Det ville være uhyggeligt! Men sker næppe.. Valencia vil ikke sælge og Villa har udtalt at han kun vil spille i Spanien og at han bliver i Valencia.

Håber også at han bliver i Valencia, så Valencia stadig kan være en trussel til Barca og Madrid. Men er sikker på at han bliver i Valencia.

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Valencia C.F. skrev:
Mes Que Un Club skrev:Nu skulle Liverpool eftersigende gå efter Villa..

Kan i forestille jer Torres og Villa oppe foran, med Gerrard lige bag ved. Det ville være uhyggeligt! Men sker næppe.. Valencia vil ikke sælge og Villa har udtalt at han kun vil spille i Spanien og at han bliver i Valencia.

Håber også at han bliver i Valencia, så Valencia stadig kan være en trussel til Barca og Madrid. Men er sikker på at han bliver i Valencia.
Hvilken herlig kommentar at komme hjem til.. :D

Ibra er nu i Barca og Villa forbliver i Valecia, problem solved.. :arrow:
Bla...bla...bla...

Behold i bare Villa. Mon ikke Valencias ledelse er ved at skide i bukserne af gråd, fordi de ikke udviste bedre købmandsskab? Anyways, jeg tror ikke Villa bliver i Valencia længe... Den klub har gjort mere ondt end godt for ham...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

TOPIC: Nu da Zlatan er ankommet må vi se hvor længe Villa går rundt i valencia inden han i ren frustration starter en fysisk nedslagtning af ledelsen :lol: Gad godt vide hvad den mand går rundt og tænker på... er SÅ komisk at se den damagecontrol Valencia foretager sig. Hahaha de lyver til højre og venstre.
Forumlegende

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Raman93 »

Villa, er efter min mening verdens bedste angriber syndt vi ikke, fik ham! Tror, sgu han ville bombe løs - tror, jeg også Zlatan vil gøre, men bare ikke i samme stil..

Bitter følese ham og Valencia må have!

Enig, med Toure; Valencia har gjort mere dårligt en godt for ham!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

"Valencia har gjort mere dårligt end godt for ham"..

Kom nu med en ordentligt forklaring på hvorfor de har det... tak.
#jesuisSheep

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

zqa skrev:"Valencia har gjort mere dårligt end godt for ham"..

Kom nu med en ordentligt forklaring på hvorfor de har det... tak.
Okay. Jeg mener at de burde lytte mere til spilleren selv, i stedet for at slynge bemærkninger ud i luften, om at han kun ønsker at spiller for Valencia. Mon ikke Villa i virkeligheden ønsker at kunne spille med om mesterskabet og om Champions League? I hvert fald virker det rimeligt urealistisk at han kun vil spille for Valencia.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Villa afslog sidste år at skifte, selvom Valencia var villige til at sælge ham.
Det eneste jeg gentagne gang har hørt ham sige er, at han gerne vil blive i Valencia - dog ikke i dette vindue, hvor han intet har sagt.

Så stop nu med nedgørelsen af Valencia CF.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:Det eneste jeg gentagne gang har hørt ham sige er, at han gerne vil blive i Valencia - dog ikke i dette vindue, hvor han intet har sagt.
Så har du vidst været på en lang ferie. Hvorfor ville Guardiola sige, at Villa ringede og begræd at Valencia ikke ville sælge ham, hvis det ikke passede? Du får da aldrig en spiller til direkte at sige "ja jeg vil meget gerne væk" i pressen, da dette ikke kan give ham andet end problemer.
Forumlegende

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af ladislau »

Guardiola sagde vel mest bare han havde talt med Villa, hvis det ellers skulle være sandt, så kan det jo også bare betyde; "Beklager Barca, men jeg bliver lige her." Hvorvidt Villa egentlig ønsker at spille i Barca, blive i Valencia, en tredie klub eller ganske enkelt været i syv sind, ved vi jo absolut nada om, da han jo igennem hele sommeren har været helt tavs. Alle scenarier kan være tilfældet, tror personligt han har været meget i tvivl om sin fremtid, men nu har Valencia afklaret den for ham det næste år. Baseret på han tidligere har været konsekvent afvisende for et klubskifte, og har opført sig meget dedikeret, så er det på ingen måder en selvfølge, at han skulle have en grudge mod klubben.

Jeg undrer mig også meget, over hvorfor folk herinde er bitre på Valencia. Vi og hvilken som helst anden klub havde handlet meget lignende. Hvis klubbens overlevelse afhang af et salg, så måtte vi jo også sælge vores stjerner(eksempelvis en messi). Efterfølgende, hvis økonomien blev reddet, så havde vi da naturligvis også nedlagt alle forhandlinger. Uden at blinke.
At den økonomiske redningsplan ser noget dodgy ud, som en tidligere nævnte, er en anden sag. Selvfølgelig sælger Valencia ikke Villa medmindre de er tvunget til det.
Hvad Villa mener, det må vi jo se, når manden engang udtaler sig om sommerens forhandlinger.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Guardiola sagde, at Villa var frustreret over at de ikke ville sælge ham. Længere er den ikk.
Forumlegende

barca76

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af barca76 »

Sagen om Villa er vel lukket i denne omgang, desværre. Men det er en stakket frist for Valencia, alt efter hvordan de klarer sig i den kommende sæson. Slutter de uden CL-deltagelse er jeg ret sikker på Villa er skredet, forhåbentlig til os, men frygter desværre at Real Madrid forsøger sig igen med et fuldstændig sygt bud.

anolacrabcf

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af anolacrabcf »

Det er selvfølgelig trist for Villa selv men gode nyheder for Barca hvis han ikke kan spille mod os næste kamp, han er en fantastsk angriber og en af de aller bedste til at stresse de bagerste fire, han leverer en 100% indsats hver eneste gang, samtidig er han både hurtig og yderst målfarlig og jeg tror det vil blive noget nemmere for vores bagkæde at holde styr på Zigic som har nogen helt andre kvaliteter

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Raman93 »

Nyt rygte: http://indkast.dk/index.php?nyhed=63858

Jeg tror ikke på det, da jeg ikke tror, at Zlatan er interesseret i at sidde på bænken eller omvendt. Men det kunne da være nice at have to af verdens bedste angribere i truppen. Zlatan kan bruges mod fysiske stærke hold, engelske hold, hvorimod Villa kan spille mod dem, der står lavt. :D

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Raman93 skrev:Nyt rygte: http://indkast.dk/index.php?nyhed=63858

Jeg tror ikke på det, da jeg ikke tror, at Zlatan er interesseret i at sidde på bænken eller omvendt. Men det kunne da være nice at have to af verdens bedste angribere i truppen. Zlatan kan bruges mod fysiske stærke hold, engelske hold, hvorimod Villa kan spille mod dem, der står lavt. :D
Hos Sport mener man at Villa har vist at han kan spille som venstre eller højre angriber når han spiller sammen med Zigic hos Valencia eller Torres på landsholdet. Dvs. han bliver ikke en direkte afløser for Ibra.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 90 gæster