Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Vinduet er ikke åbnet endnu....
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

:lol:

Zubi smider penge ud af vinduet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Breaking; Zubi has decided that he ain't gon' do shit this summer!
Zubi be like;

Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Og der røg Ronnie Plaffeminister Schwartz. Igen sov Zubi i timen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Skydefinten skrev:Og der røg Ronnie Plaffeminister Schwartz. Igen sov Zubi i timen.
Dammit, Zubi!!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

A$AP skrev:
BOOM! Anuncia @MigRico que el futur de CESC passa pel CHELSEA de MOURINHO!! #mercato
Gerard Romero fra Rac1 som siger at Cesc skal til Chelsea, måske som erstatning for Lampard.

Ikke for at sige I told you so, meeeen.. Rac1 har styr på deres ting.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Kan vi så ikke få Rakitic handlen offentliggjort?

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bløddyret »

Glæder mig til at se hvad planen/idéen er nu. Hvad skal Cesc pengene bruges på? Rakitic er vel så officiel som noget kan være uden at være det. Stoler man på Rakitic, Iniesta, Sergi Roberto, Rafinha og Busquets som centrale midtbanespillere? Xavi, Song, Samper og JDS er wildcards. Rykker man Mascherano tilbage som DM? Der er såmænd muligheder nok, men niveauet sætter jeg spørgsmålstegn ved.

Hvad så nu? Går man ud og spendere en hel masse på Pogba, Vidal eller Koke? Måske endda satse på Reus på den position. Hvem ved, man kunne forsøge at hive Thiago hjem (højest urealistisk, men smider den derud alligevel). Der er en ung spiller i Bernard der eftersigende meget gerne vil væk fra Shakhtar, men jeg tror ikke han er god nok, endnu. Det er ret begrænset hvad der er af spillere der reelt kan forstærke den position. Dem der er, koster alt for meget.

Bruger man pengene på kvalitetsforsvarer og betaler den pris de nu en gang koster? Benatia og Marquinhos er de umiddelbare bud. Miranda, Schär og Mussachio er outsider bud.

Glæder mig virkelig til at se hvad Lucho har i tankerne.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Regner med, at vi får en stor handel med "chokvalue" i løbet af sommeren. Kunne være Vidal.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Vidal bliver omskolet.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg tror Lucho stoler på de midtbanespillere vi har nu + Rakitic. Vi skal tænke på at vi har en masse spændende unge talenter der banker på døren. Samper kan meget vel begynde at få nogle minutter i
Copa del Rey i den kommende sæson, så han vænner sig til at spille på højeste niveau.

Busquets/Mascherano/Samper

Rakitic/Xavi - Iniesta/Rafinha/Sergi Roberto

Det ser jo ikke helt dumt ud, selvom det havde været lækkert at se Cesc under Lucho og se hvad han kunne få ud af ham. Om klubben vil gå ud og spendere flere hundrede millioner på en ny til midten, ved jeg ærlig talt ikke. Med Lucho's ry for at stole på de unge, kunne jeg godt forestille mig at Rakitic bliver vores eneste indkøb til midten.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Rakitic/Xavi - Iniesta/Rafinha/Sergi Roberto

Den mid med de spillere holder bare ikke i længen, hvis vi være med i toppen!!

Jeg synes vi skal have Koke eller Kroos i stedet for Xavi! Xavi synger på sideste vers, han er stadig fantastisk til at holde spiller kørende, men han kommer med igen chance givende afleveringer mere.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

Jeg synes, zubi skal have et los i røven

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Quaresma skrev:Vidal bliver omskolet.
Vidal kan spille alle pladser i marken. Han er vel den mest komplette fodboldspiller på det punkt.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

Bløddyret skrev:Glæder mig til at se hvad planen/idéen er nu. Hvad skal Cesc pengene bruges på? Rakitic er vel så officiel som noget kan være uden at være det. Stoler man på Rakitic, Iniesta, Sergi Roberto, Rafinha og Busquets som centrale midtbanespillere? Xavi, Song, Samper og JDS er wildcards. Rykker man Mascherano tilbage som DM? Der er såmænd muligheder nok, men niveauet sætter jeg spørgsmålstegn ved.

Hvad så nu? Går man ud og spendere en hel masse på Pogba, Vidal eller Koke? Måske endda satse på Reus på den position. Hvem ved, man kunne forsøge at hive Thiago hjem (højest urealistisk, men smider den derud alligevel). Der er en ung spiller i Bernard der eftersigende meget gerne vil væk fra Shakhtar, men jeg tror ikke han er god nok, endnu. Det er ret begrænset hvad der er af spillere der reelt kan forstærke den position. Dem der er, koster alt for meget.

Bruger man pengene på kvalitetsforsvarer og betaler den pris de nu en gang koster? Benatia og Marquinhos er de umiddelbare bud. Miranda, Schär og Mussachio er outsider bud.

Glæder mig virkelig til at se hvad Lucho har i tankerne.
Kunne det tænkes man begyndte at eksperimentere med en 4-2-3-1 med Messi eller Iniesta på 10'eren blandt andet? Der er også stadig mange muligheder i 4-3-3, men tænker det kan komme til at blive prøvet af!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 121 gæster