Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Reports in France that PSG president will block Marquinhos move to Barcelona. A simple no and he won't be sold.

Kan overhovedet ikke se hvem vi ellers skulle hente...
Nu nævner jeg lige nogle stykker. Mangala, Hummels, Vertonghen, Shar og så er de der sydamerikanske knægte, som har været oppe at vende.

Dem jeg nævner er mindst ligeså gode som Marcos, Hummels og Vertonghen er bedre efter min mening.

Det er underligt, at man i Barca hver sommer låser sig fast i en eller to CB, som passer ind i profilen. Det kalder jeg direkte lorte talantspejder arbejde, hvis det er sådan det hænger sammen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Mangala er et bæst, anføre i Porto som 23-årig og så er han utrolig stærk og på trods af at han er omkring 1,88 høj, så har han stadig en latterlig god springkraft og dominere i hovedspillet. Han også rigtig hurtig og er også god med fødderne. Jeg har ikke noget at indvende hvis man vælger at gå efter ham.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Generelt burde det ikke være sådan, at svaret på vores foedvarsproblemer er en 20 årig knægt, som i bund og grund kun har haft en god sæson i Europa. At hans klub oven i købet kræver en urealistisk pris og vores klub tilsyneladende er parat til at imødekomme det (jeg snakker om de 25 mio euro plus Dani, som medierne skriver), er en kæmpe fejl.

Af det jeg har set til Marcos, forekommer han ikke for mig som noget ekstraordinært talent. Han er god, med rette udvikling kan han blive en af de bedre, men han er efter min mening ikke et talent, man ikke har råd til at slippe.

Med fare for et gentage mig selv, vi har en spiller som allerede er på niveau med Marcos, har et ligeså stort potentiale og er ung. Hvorfor brænde penge af på endnu en af samme profil, når vi mangler en lederskikkelse, en mand der kan gå ind og løfte forsvaret til en grad, så det bliver en af holdets styrker. Det mener jeg ikke Marcos kan fra næste sæson af, han kan muligvis gøre det om nogle sæsoner, men det kan Bartra også.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Der skrives om at Bravo handel er så godt som færdig. De får 10-12 mio euro plus Dos Santos, kun underskrift mangler. Det er mange penge for en reserve målmand, synes jeg. Dos Santos er vel 2-3 mio euro værd, så vi kan potentielt komme til at betale 14-15 mio euro for ham.

Jeg forstår det simpelthen ikke, hvorfor er vi så elendige til at købe spillere og så elendige til at få en god pris for de spillere vi sælger?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Champione skrev:
Vil du ikke forklare, hvorfor du skriver flere gange, at selvom spilleren slår til, at prisen stadig er for dyr?

Det kan jeg ikke få til at hænge sammen.
Jeg har sådan set svaret på det spørgsmål, men du får det en gang til:
Selvom han skulle gå hen og slå til, ville det stadig være et dyrt køb
Desforuden kan man finde et andet talent, som har samme potentiale og som kan fås billigere. Der er også Bartra, som man kan satse på.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Det er helt skudt ved siden af at betale mere for sin anden målmand end sin første målmand. Godt nok er Ter Stegen ung, og de kommer måske til at deles om arbejdet i starten, men alligevel. Der må sgu være en rutineret målmand med et fint niveau derude til næsten ingen penge.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »



Ser ud til at marcos er på vej. Kom så med ham og mathieu!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Udisciplineret højreside under Alves?

http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/a ... -barcelona

Brace yourselves
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

A$AP skrev:Mangala er et bæst, anføre i Porto som 23-årig og så er han utrolig stærk og på trods af at han er omkring 1,88 høj, så har han stadig en latterlig god springkraft og dominere i hovedspillet. Han også rigtig hurtig og er også god med fødderne. Jeg har ikke noget at indvende hvis man vælger at gå efter ham.
Jeg er med på at vi køber ham!

Nu har jeg ikke set ham spille, med ud fra youtube og diverse beskrivelse af ham. Så virker det som om at han passer perfekt til profilen vi søger. Jeg synes helt klart vi skal gå efter ham, hvis vi ikke kan få Benatia!

Men tror også han han kommer til at bliver alt for dyr. Porto er ikke lige frem kendt for at sælge til en fair pris ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Catalansk radio mener at vi giver 12 mio + dos santos for bravo. Altså mere end vi gav for ter stegen. Det er fuldstændig vanvittigt!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Vi køber først Ter Stegen til en fin pris, så rygtes Koke og Rakitic menes at være sikret, lyder jo ganske, ganske fint til at starte med. Benatia rygtes stærkt og det samme gør Marquinhos - dog til mega overpris, men fint at der rygtes forsvarsspillere til os. Pluuuuudselig vender og drejer det hele, nu sættes vi i forbindelse med en tyk Gundogan, Arda Turan (Ville være fint, men stadig ikke det samme som en Koke eller en Reus) Bravo (også endda til mega overpris) og plus Xavi rygtes væk lige pludselig. Hvad fanden skal man tro? ZUBI, GØR NOGET! Køb noget ORDENTLIGT og offentliggør det NU! Kan mærke at jeg ikke holder det her transfervindue ud..

Billede

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Er helt enig.. Det tager en forkert drejning.. :(
---------------------------------------
Barca is my religion!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:Catalansk radio mener at vi giver 12 mio + dos santos for bravo. Altså mere end vi gav for ter stegen. Det er fuldstændig vanvittigt!!
Det ville være ret grotest. Så hellere køb Reina, mon ikke han kan fås til endda færre penge.

Er der nogen der ved om vi stadig er med i opløbet om Romas Benatia? Min favorit midterforsvarskandidat. Vi skal ikke have nogen 20 årig til overpris, vi har allerede Bartra som talentet.

Matthieu ville også være et fint køb, han minder mig om Abidal. Kan spille både som centerforsvar og back.

Jeg ville ikke begræde følgende scenarie, selvom det vil gøre ondt at miste Alexis og Cesc:
Ind --> Stegen, Pintos afløser, Benatia, Matthieu, Rakitic, Reus, Llorente
Ud --> Pinto, Valdes, Alves, Song, Cesc, Tello, Alexis
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Køber man Reina, får man verdens mest løntunge 2. målmand. Det ville være ca. lige så dumt som at smide 12 mio. efter Bravo.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

rummenigge skrev:
Piquénbauer skrev:Catalansk radio mener at vi giver 12 mio + dos santos for bravo. Altså mere end vi gav for ter stegen. Det er fuldstændig vanvittigt!!
Det ville være ret grotest. Så hellere køb Reina, mon ikke han kan fås til endda færre penge.

Er der nogen der ved om vi stadig er med i opløbet om Romas Benatia? Min favorit midterforsvarskandidat. Vi skal ikke have nogen 20 årig til overpris, vi har allerede Bartra som talentet.

Matthieu ville også være et fint køb, han minder mig om Abidal. Kan spille både som centerforsvar og back.

Jeg ville ikke begræde følgende scenarie, selvom det vil gøre ondt at miste Alexis og Cesc:
Ind --> Stegen, Pintos afløser, Benatia, Matthieu, Rakitic, Reus, Llorente
Ud --> Pinto, Valdes, Alves, Song, Cesc, Tello, Alexis
Ochoa er manden vi burde hente. Reina er for løntung og bravo for dyr. Benatia bliver ikke solgt og mener desuden sagtens at man kan have 2 talenter til cb pladsen. Det vil kun gøre dem bedre med lidt konkurrence hvilket vores forsvar har haft brug for i lang tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 103 gæster